Jos ihminen on rehelllinen itselleen ja muille niiin voiko monestikaan silloin mennä vikaan elämässä?
Kommentit (7)
Ihastut miehesi veljeen. Kerrot tästä kaikille avoimesti. Kolmen kuukauden kuluttua ihastuksen tunteesi menevät ohi, mutta se ei sinua enää auta.
Kun on ne tunteet. Monesti vievät järjen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihastut miehesi veljeen. Kerrot tästä kaikille avoimesti. Kolmen kuukauden kuluttua ihastuksen tunteesi menevät ohi, mutta se ei sinua enää auta.
Eihän rehellisyys tarkoita et kaikki pitää puhua ääneen. Tuossakin tilanteessa voi myöntää itselleen että kyllä olen rakastunut ja miettiä itsekseen miten parhaiten välttää aiheuttamasta ongelmia.
Kyllä minun kokemukseni mukaan parhaiten on menestynyt semmoset melko häikäilemättömät tyypit jotka jos ei nyt ihan suoraan valehtele niin ainakin vääristelee asioita niin että näyttävät itse mahdollisimman hyvältä.
Kyllä tässä maailmassa on opittava pitämään puoliaan. Myös miehen pitää olla sillä tavalla rohkea että uskaltaa avata suunsa ja puolustaa omaa pehettään tilanteessa jos tarvitaan. Hiljaisten kilttien yli helposti kävellään. Sellaiseen tilanteeseen voi joutua asuntoa hakiessa tai vaikka joskus matkoilla. Tai sukulaisten riidellessä keskenään.
Voi. Tapaat sekopään ja kuvittelet että olemalla reilu hommat menee eteenpäin kun on sama suunta. No ei tietystikkään mene. Sekopää sekoilee ja kakkaa sunkin elämäs.
Voi mennä ja menee hyvin todennäköisesti. Meidän sosiaalinen elämämme ja varsinkin työelämämme perustuu pieniin valkoisiin valheisiin ja siihen että jätetään todellinen mielipiteemme ja ajatuksemme sanomatta.
Valkoisen valheen tarkoitus on olla satuttamatta eikä aiheuttaa kellekään vahinkoa.
Raivorehellisyys nyt vaan on niin perseestä.