Leikkimielinen ketju: kerro miestyyppisi?
Minun pitäisi ehkä sanoa akateeminen.
Entä teillä?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
195+ cm, laiha tai normaalipainoinen, ruskeat hiukset, tumma parransänki, älykäs, vähän nörttimäinen, avulias, kiltti, hyväntuulinen ja luotettava. Matala ääni ja hyvä halajaa. Uskova.
Hmm. Ihan kuin mä, mutta oon vaan 188cm:) Niin ja oon agnostikko.
Mulla on huono itsetunto joten toivon miehen olevan ruma ja tyhmä niin että voin tuntea olevani itse kauniimpi ja älykkäämpi. Jos mies on sitä, häpeän ja suren koko ajan itseäni ja pelkään että mies vaihtaa parempaan. Ei kovin tervettä tiedän mutta näin se mulla menee.
En pysty edes ymmärtämään noita elokuvatähtiä ketjuun laittaneita, eikö muut tuntisi jatkuvaa alemmuutta ja pelkoa että se pettää seksikkäiden mallien tai naisnäyttelijöiden kanssa. Kun ottaa ruman saa itte pittää sanoi jo äitini 🤓
Karunkomea, kirveelläveistetyn oloinen, parraton, huumorintajuinen ja hyväkäytöksinen henkisesti vahvahko mies.
Nykyinen mies on ihan täydellinen minusta. Lähes parimetrinen, lihaksikas muttei liian. Tumma, vähän etelä-eurooppalaisen näköinen. Kasvoiltaan samaan aikaan miehekäs, mutta tietyllä tavalla vähän poikamainen. Nauravat silmät, ihana hymy. Hellä, mutta kiihkeä. Huumorintajuinen ja rento.
Luonnostaan hoikka, luonnostaan erottuvat, sopusuhtaiset lihakset, poikamainen olemus. Tummat kulmat ja ripset, hyvä iho, hyvät hampaat, kirkkaat silmät. Kauniit kädet. Katsoo silmiin ja hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju! Mulla on muutama kategoria...
-Pitkä, karvainen, söpö nenä. Tekee mieluiten jotain luovaa työtä, esim. graafikko.
-Kirjailija, voi olla laiha, tatuointeja, kauniit kasvot (ette varmaan arvaa joo)
-Nallekarhu
-Norjalaiset miehet, en edes tajua mistä tämä on tullut. Kuvittelen jotain kaunista punahiuksista miestä. Luultavasti sekoitus noista kaikista muista.
Tärkeintä oikeestaan on kauniit kasvot ja että on fiksu. Jos ei korkeakoulutettu, niin muuten fiksu.
Tämä nauratti. Nallekarhun nenä on kieltämättä pitkä ja karvainen, miksei söpökin.
oon tykänny yleensä vähän salaperäisistä loner miehistä.sellasista yksinäinen susi tyyppisistä.oon itekkin introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena akateeminen, menestyvä ja konservatiivinen kaunis-komea mies. En ollut ollenkaan kiinnostunut seksistä nuorena.
Keski-ikäisenä pahapoikatyyppinen rosoisen komea naistenmies, ei tarvitse olla akateeminen tai ihmeemmin menestynyt, kunhan elättää itsensä ja on hyvä sängyssä. Nyt vanhemmiten seksi on minulle ykkösjuttu.
Joo! Parikymppisenä tykkäsin sellaisista Andre Wickström-tyyppisistä miehistä. Nyt 20 vuotta myöhemmin kuolaan raksamiehiä, joita pyörii kiitettävästi pihapiirissäni. Ihanan karun miehekkäitä😛
Tykkään isoista ja vahvoista, karskeista miehistä. Tatuoinnit plussaa, mutta ei välttämättömiä. Muutama esimerkki julkisuudesta:
- Jari "Bull" Mentula
- Ano Turtiainen
- Tapani "Tape" Valkonen
- Mike Tyson
Jo edesmenneistä Tony Halme
Juha Mietoa kuolasin aikoinaan, ajattelin että kun olisi vähän enemmän lihaa luiden ympärillä. Samanlaista potentiaalia olisi esim. Robert Heleniuksella ja Renne Korppilalla. Harmi että ovat niin hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju! Mulla on muutama kategoria...
-Pitkä, karvainen, söpö nenä. Tekee mieluiten jotain luovaa työtä, esim. graafikko.
-Kirjailija, voi olla laiha, tatuointeja, kauniit kasvot (ette varmaan arvaa joo)
-Nallekarhu
-Norjalaiset miehet, en edes tajua mistä tämä on tullut. Kuvittelen jotain kaunista punahiuksista miestä. Luultavasti sekoitus noista kaikista muista.
Tärkeintä oikeestaan on kauniit kasvot ja että on fiksu. Jos ei korkeakoulutettu, niin muuten fiksu.
Tämä nauratti. Nallekarhun nenä on kieltämättä pitkä ja karvainen, miksei söpökin.
Hahah, nauran ääneen! ;D ;D -Se kuka tuon alkuperäisen kirjoitti
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, huumorintajuinen, hauska. Isot kädet. Muusikko. Vähän renttu. Mutta sydämellinen. Surffitukka. Pipo. Meikä on myyty.
Muusikoilla harvoin on isot kädet. Liiat lihakset haittaavat sorminäppäryyttä.
Kalpea, ruskea/vihreäsilmäinen, tummahiuksinen mieluiten kiharoilla/laineilla. Laiha, väsyneen näköinen nörtti. Silmälasit on myös söpöt.
Valitettavasti tuon näköiset miehet eivät koskaan ole minusta kiinnostuneita..
N28
Älykäs ja kiinnostunut yhteiskunnasta ja ympäristöstään, analyyttinen. Siisti ulkonäkö, mieluummin hoikka. Ei mikään bodari tai pullero. Sarkastinen huumorintaju, ei mitään alatyylisiä juttuja.
Kun ei ole sellaista perinteistä komeutta suotu. Pari vuotta sitten 44-vuotiaana vielä Alkossa papereita kysyttiin.
*HÄNEN SILMIINSÄ ON HELPPO HUKKUA, HÄNEN HYMYNSÄ SULATTAA KYLMIMMÄNKIN SYDÄMEN.*
Linkitin tämän juuri toiseen ketjuun, joten ulkonäöllisesti tämä:
https://images.mubicdn.net/images/cast_member/144099/cache-169314-14727…
Lisäksi tietysti älykäs, koulutettu, sivistynyt, tasa-arvoinen ja hauska.
Pitkä, huumorintajuinen, hauska. Isot kädet. Muusikko. Vähän renttu. Mutta sydämellinen. Surffitukka. Pipo. Meikä on myyty.