Työnhakuvelvoite 4 työpaikkaa kuukaudessa!!
Terveisiä kaikille tuleville työttömille, jotka kesät viettävät työttömänä itsestään riippumattomista syistä. Esim. Koulunkäynninohjaajat, opettajat, varhaiskasvatuksen määräaikaisuuksia tekevät ja kaikki te jotka palaavat kesän jälkeen syksyllä sorvin ääreen.
Olethan huomioinut, että olet välittömästi velvoitettu työttömäksi jäätyäsi hakemaan neljää eri työpaikkaa. Varmistamaan hakusi te-keskuksen oma-asioinnissa. Joudut lisäämään itsesi myös työmarkkinatorille. Joudut käymään 2vk sisään työttömäksi jäätyäsi kasvotusten keskustelemassa omalla työllisyysneuvojallasi ja tämäkin omakustanteisesti, ellei matkojen kesto yhteensä ole yli 3 tuntia.
Minä en ymmärrä asiaa meillä, jotka käymme töissä suurimman osan vuodesta. Emme me ole työtä vieroksuvia tai tahallisesti työttömiä kesäaikaan.
Mitä vit@% täällä maassa tapahtuu!? Miksi näitä suurimpimpia kyttäystoimia ja resursseja ei laiteta niiden tahallaan, omasta tahdosta työttömien pään menoksi, jotka hyödyntävät veronmaksajien rahavirtaa vuodesta toiseen.
Mitä meille on vielä luvassa? Kaikille, kun ei kuitenkaan riitä sitä vakityöpaikkaa.
Kommentit (3609)
Olen aina suunnitellut hankkivani lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö menee poliisiasemalle tekemään tutkintapyyntöä ;DDDDDD
Nimi: Sini Tiainen
Syy: Minusta levitetään vauvapalstalla henk.kohtaisia tietoja
Poliisi: ???? ;DDDDDDDDD myönnätte siis olevanne kertomusten Hönö Tiainen......... pitäisköhän rouvan mennä kuitenkin ensin päivystykseen ;DDDDDDDDDDDDD
Vaimolle joka joutuu pelkäämään miehen raivokohtauksia joka päivä laitetaan typ-palveluun ja hommataan lääkkeet. Sellaista se on se viranomaisten auttaminen
Meillä puoliso tienaa 1600 netto ja meillä on 2 lasta. Saadaan tuohon lisäksi 200 lapsilisää ja työmarkkinatuki 660. Muita tukia ei vuokralla saada eli 4 hengen nettotulot yhteensä 2460.
Tietääkö sun läheinen, että kärsit lapsettomuudesta
Vierailija kirjoitti:
Hönö menee poliisiasemalle tekemään tutkintapyyntöä ;DDDDDD
Nimi: Sini Tiainen
Syy: Minusta levitetään vauvapalstalla henk.kohtaisia tietoja
Poliisi: ???? ;DDDDDDDDD myönnätte siis olevanne kertomusten Hönö Tiainen......... pitäisköhän rouvan mennä kuitenkin ensin päivystykseen ;DDDDDDDDDDDDD
Olen suorittanut AMK - tutkinnon, työkkäri määräsi työkokeiluun sairaalan osastolle auttamaan osastonsihteeriä, sain 640 netto työmarkkinatukea kuukaudessa ja kulukorvauksen 9 euroa / työpäivä. Lastenhoitomaksuja perittiin 140 euroa, koska puoliso tienasi 1600 netto.