Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakuvelvoite 4 työpaikkaa kuukaudessa!!

Vierailija
27.05.2022 |

Terveisiä kaikille tuleville työttömille, jotka kesät viettävät työttömänä itsestään riippumattomista syistä. Esim. Koulunkäynninohjaajat, opettajat, varhaiskasvatuksen määräaikaisuuksia tekevät ja kaikki te jotka palaavat kesän jälkeen syksyllä sorvin ääreen.

Olethan huomioinut, että olet välittömästi velvoitettu työttömäksi jäätyäsi hakemaan neljää eri työpaikkaa. Varmistamaan hakusi te-keskuksen oma-asioinnissa. Joudut lisäämään itsesi myös työmarkkinatorille. Joudut käymään 2vk sisään työttömäksi jäätyäsi kasvotusten keskustelemassa omalla työllisyysneuvojallasi ja tämäkin omakustanteisesti, ellei matkojen kesto yhteensä ole yli 3 tuntia.

Minä en ymmärrä asiaa meillä, jotka käymme töissä suurimman osan vuodesta. Emme me ole työtä vieroksuvia tai tahallisesti työttömiä kesäaikaan.

Mitä vit@% täällä maassa tapahtuu!? Miksi näitä suurimpimpia kyttäystoimia ja resursseja ei laiteta niiden tahallaan, omasta tahdosta työttömien pään menoksi, jotka hyödyntävät veronmaksajien rahavirtaa vuodesta toiseen.

Mitä meille on vielä luvassa? Kaikille, kun ei kuitenkaan riitä sitä vakityöpaikkaa.

Kommentit (3609)

Vierailija
3581/3609 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi Hönö, ihanaa, että löysin sinut ketjusta. Kahlaan ketjuja läpi ja tulen aina etsimään sinua. On ollut Hönö sinua kova ikävä. Kahlasin ketjuja monena päivänä enkä löytänyt sinua. Oi Hönö, ihana virtuaalinaiseni...

T. Sun oma 170 cm pikkumies influencer

Omg

Vierailija
3582/3609 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jäämässä varhaiskasvatuksesta juuri työttömäksi. Olen raskaana jo yli puolenvälin. Minua koskee samat säännöt ja jollen ole työkuntoinen/ työmarkkinoiden käytettävissä, niin joudun hakemaan sairauslomaa.

Kesäkuussa haen siis 4 työpaikkaa ja minäkin joudun tapaamaan virkailijaa 2 vk päästä toiseen kaupunkiin asti. Kuulostaa hyvin erikoiselta, että minut joku vielä palkkaisi ison mahani kanssa, ennen äitiysloman alkua.

Enkä oikein ymmärrä mitä varten lähteä kasvotusten tapaamaan virkailijaa. Eiköhän jokainen osaa hoitaa asiansa puhelimitse ja verkossa nykyisin.

No, kannattaisko soittaa sinne toimistoon, että voisiko sen tapaamisen hoitaa etänä? Aika paljon asioita järjestyy, kun tajuaa kysyä.

Eik

kuule, minäkin maksoin 300 euroa omista säästöistä matkat työharjoittelupaikkaan 17-18 vuotiaana, koska mun ammattikoulu oli pihi  terveisin kaksoistutkinto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/3609 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi Hönö, ihanaa, että löysin sinut ketjusta. Kahlaan ketjuja läpi ja tulen aina etsimään sinua. On ollut Hönö sinua kova ikävä. Kahlasin ketjuja monena päivänä enkä löytänyt sinua. Oi Hönö, ihana virtuaalinaiseni...

T. Sun oma 170 cm pikkumies influencer

T . SUN OMA 188 CM valehteleva inc el mies

Vierailija
3584/3609 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulunkäynnin ohjaajana viimeidet 5 vuotta kaikki kesät työttömänä, ei asuntoja ostella tai tehdä mitään muutakaan, kesän ainut nautinto on jäätelöt omalla parvekkeella

Vierailija
3585/3609 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista ei ole että määräaikaisuuksia on lukuisia, kymmeniä ! ja kymmeniä!

MITEN OLISI KATSE NÄIHIN KYYKYTTÄVIIN KUNTIN  !

Vierailija
3586/3609 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen tilanteessa jossa pitkähkön työuran tehnyt saman työnantajan tallissa. Kohtuullisen hyvällä liksalla 55k€/ vuodessa, riittää minulle ja helposti. En asu pks alueella. Ja palvelusvuosilisä päälle, vastaa noin kuukauden palkka hanskaan. Semmoiset viitisen vuotta eläkkeeseen. Repikää siitä valittajat.

Vierailija
3587/3609 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koulunkäynnin ohjaajana viimeidet 5 vuotta kaikki kesät työttömänä, ei asuntoja ostella tai tehdä mitään muutakaan, kesän ainut nautinto on jäätelöt omalla parvekkeella

Mulla sama juttu mutta jätin tuon työn ja vaihdoin työpaikkaa. Sain vakituisen työn omasta kunnasta.

Vierailija
3588/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut rakennusapulaisen ja varastomiehen hommia. Nolla haastattelu kutsua.

Vierailija
3589/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on vain 2 kappaletta

Vierailija
3590/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä kantsi hakea, saatikka tehdä

Vierailija
3591/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄHHÄHHÄÄÄÄÄÄ!!! Ei tunnu missään!!! Olisitte laittaneet viisi!!!

Vierailija
3592/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kesätöitä olet hakenut?

Vierailija
3593/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhakuhupakko ei koske heitä, jotka tulevat työllistymään kolmessa kuukaudessa päätti Arton esikunta, ja tekstiteeveestä printattu teksti on seinällä kiinnitettynä sinitarralla.Helei.

Vierailija
3594/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju aloitettiin Marinin hallituksen aikana, onko mikään lopulta lopulta muuttunut?

Vierailija
3595/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus aloittajan kysymykseen on:

Siksipä siksi, että lähes kaikki muutkin ajattelevat juuri niinkuin sinä. Eli että on olemassa joku suuri joukko työtävieroksuvia lusmuja joita pitää vahtia ja ottaa viimeisetkin roposet ja viedä tuhkatkin pesästä ja pakottaa työkokeiluun tekemään ilman palkkaa ja minkäänlaisia lomia duunia 8h/vrk. Itse olen työtön ja työskentelen 5pv/vk ja 8h/päivä ilman palkkaa. Teen tuottavaa työtä ja samaa kuin muutkin työpaikalla. Vakituiset lähtee kesälomille ja minä jään sinne raatamaan palkatta. Se on juuri sellaisten syytä, jotka ajattelee, että "ne muut" on lusmuja työtävieroksuvia laiskureita.

Vierailija
3596/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinänsä.. kaikki tietää että yksikään opettaja ei tule saamaan töitä kesällä kuukaudeksi tai kahdeksi.

Vierailija
3597/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu hakemaan töitä?

Törkeää

Vierailija
3598/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleenikään 60- luvulla ,etten olisi lähtenyt 16 vuotiaana harjoittelupaikkaa 950 km:n päähän ,jotta saan ammatin ja pääsen opiskelemaan. Pääsin , sain unelma-ammatin ja nyt eläkeläisenä ei ole pikkurahan puutetta. Hyvin on voinut jakaa lapsille ja lapsenlapsille , silti on liikaakin vielä jäljellä.

Toki opiskeluaikan söin teetä ja näkkileipää ja asuin kerrankin erään mummon alkovissa jne ,,mutta hyvin meni!

Vierailija
3599/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olin koulunkäynninohjaaja niin olin kesät siivoomassa. Nyt olen eri alalla, ei tarvitse enää siivota kesäisin, jee!

Vierailija
3600/3609 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa,, eikä muuten silloin kuuskytluvulla ollut mitään tukia.Kun opiskelun ohessa teki töitä , ei tarvinnut ottaa lainaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi