Hyvinkään asuinalueet; hyvät ja huonot?
Mitkä alueet Hyvinkäällä on semmoisia rauhallisia, mukavia asuinalueita lapsiperheelle? Mihin ei kannata missään nimessä muuttaa?
Muita mielipiteitä Hyvinkäällä asumisesta?
Kommentit (11)
Huonoja = Paavola, talvisilta, osittain hakala
hyviä = mustamännistö. veikkari, osittain hakala, keskusta, sahanmäki,martti
hakala ite oon asunu hakalassa 5v iha skeida paikka
Olen kotoisin Nummenkärjestä. Ei valittamista!
Lapsena ja nuorena Hyvinkää tuntui turvalliselta. Pyörällä oli helppo kulkea paikasta toiseen ja kaikki harrastusmahdollisuudet olivat olemassa.
Nyt aikuisena olen tehnyt työharjoittelun Anttilan alakoulun puolelle. Siellä oli rauhallista ja lapset mukavia.
Ahdenkallio ja Mustamännistö ovat ihania.
Hyvinkäänkylää kannattaa harkita vaikka onkin 4km matkaa keskustaan. Kyläkoulumainen alakoulu (joka ei kuitenkaan lakkautusuhan alla) ja ihan kiva yläkoulukin lähellä.
Tanssikallio ja (varsinkin omakotitaloalue-)Martti varmaan "parasta" aluetta lapsiperheelle.
Mustamännistö ja Parantola kivoja alueita keskustan lähistöllä.
Paavola mielestäni mainettaan parempi. Hyvät ja huonommat alueet, kuten Hakalassakin.
Paras mun mielestä Tapainlinna ja Martti. Uudehkoa aluetta, paljon lapsiperheitä ja kaikki palvelut lähellä. Keskustaankin lyhyt matka.
Martti on muutunut levottomaksi. Paavolasta ja Hakalasta (Hyvinkään slummit) on alettu siirtämään jengiä kaupungin sossun ja Kelan tukien varassa Marttiin.
Jos haluat naapureita, joiden koko elämäntyö on vertailla kenellä on uusin auto, isoin talo ja tehokkain ruohonleikkuri, muuta Tapainlinnaan ja lähiympäristön omakotitalo-alueille. Seuraksesi saat moraalittomia pyrkyreitä, joilla ei ole kuin iso kasa lainaa. Jos olette ostamassa omakotitaloa tältä alueelta, ole tarkkana! Moni talo on ulkoa ihan kiva, mutta sisäpintojen materiaalit ovat halvinta paskaa. Laske siis kalliin talon hinnan päälle mittava remontti, jos haluat priimaa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 08:40"]
Mitkä alueet Hyvinkäällä on semmoisia rauhallisia, mukavia asuinalueita lapsiperheelle? Mihin ei kannata missään nimessä muuttaa?
Muita mielipiteitä Hyvinkäällä asumisesta?
[/quote]'
Kaikki paikat Hyvinkään rajojen ulkopuolella on hyviä!ja mahd. kaukaa Hyvinkäästä!