Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas hävettää olla suomalainen - kolmasosa kansasta voisi äänestää Mika Aaltolaa presidentiksi!

Vierailija
27.05.2022 |

https://yle.fi/uutiset/3-12462858
Onko demokratia tullut tiensä päähän, kun kansa on liian tyhmää jotta sille voisi antaa vastuuta päätöksistä?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehnin meriitit? Kertokaa.

Korkean tason talouspolitiikka on sulle varmasti liian vaikea pala ymmärtää, mutta sieltä voit aloittaa. Toki sulle meriitti on varmasti meriitti vasta kun sillä on tuhat tykkäystä somessa.

Vierailija
22/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelu on tuossa gallupissa täysin idioottimainen. Kyllä minäkin äänestäisin Aaltolaa jos vastassa olisi Haavisto.

Yleensäkin tuntuu siltä, että gallupin tilaaja kertoo etukäteen minkälaisen tuloksen haluaa ja sitten gallupin toteuttaja muotoilee kysymykset niin, että saadaan haluttu tulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vain kertoo siitä, miten surkeita, potentiaalisia, ehdokkaita meillä on vanhoissa ja miten kyllästyneitä ja pettyneitä ihmiset niihin on. Mika saa multakin äänen 👍

Vierailija
24/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisi ottamaan lapsensa mukaan tilaisuuksiin, kun on ne lastenhoitovuorot vaimon kanssa sovittu...

Vierailija
25/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksun oloinen mies, sivistynyt. Rauhallinen. Äänestäisin. Ettei ole ryvettynyt, on iso plussa!

Vierailija
26/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikamania? Nolottaa jo etukäteen. Suomalaiset hurahtaa milloin mihinkään. Eilen se oli Kauniit ja rohkeat, tänään Nato, huomenna Mika.. 

Vierailija
27/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksun oloinen mies, sivistynyt. Rauhallinen. Äänestäisin. Ettei ole ryvettynyt, on iso plussa!

Kun aletaan tonkimaan, niin asiaa löytyy kenestä vaan. Ja jos ei ole, sitä tehdään. Toivottavasti älyää pysyä tästä sirkuksesta erossa.

28/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa muu kuin Aleksander tai Sanna. 

Vierailija
29/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastakkain on Rehn ja Haavisto niin ilman muuta Rehn. Vaikka olen aika suvaitsevainen, en voi äänestää Haavistoa ja nähdä miesparia edustamassa Suomea ja linnan itsenäisyysjuhlassa.

Minun laillani kokevia on tarpeeksi paljon, joten ei Haavistosta tule koskaan presidenttiä. Ei myös ikänsä puolesta voisi olla kahta kautta. Se on yksi tärkeä kriteeri. Ei ole järkevää monestakin syystä valita yhden kauden presidenttiä. Rehn on juuri siihenkin passeli.

Vierailija
30/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän Haavistoa. On hoitanut hommansa hyvin ja pärjäisi presidenttinä. Jotkut al-Holin touhut ei minua haittaa. 

Vierailija
31/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alltolalla vankka ulkopoliittinen tieto/taito, ja muutenkin ehdokas joka ei ole ryvettynyt politiikan likaisessa pelissä.

Mikä hiton ehdokas?

Vierailija
32/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkean tason talouspolitiikka on sulle varmasti liian vaikea pala ymmärtää, mutta sieltä voit aloittaa. Toki sulle meriitti on varmasti meriitti vasta kun sillä on tuhat tykkäystä somessa.

Presidentin päätehtävä on ulko- ja turvallisuuspolittikka.

Vierailija
33/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä hehkuvia tätien silmiä, kun pääsisivät kättelemään tasavallan presidentti Aaltolaa itsenäisyyspäivän jonossa!

Vierailija
34/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikänsä viroissa, toimissa ja hankkeissa mässyttänyt puoluebroileri onkin paras ehdokas. Ei todellakaan, noiden edun ajamiset on jo nähty. Se on oma etu ensiksi, sitten sukulaiset, kaverit, puolue ja tuettavat.

Vierailija
35/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ukko koko Aaltola.

Vierailija
36/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankin mies, kuten on myös Macron. Liike-elämä tykkää. Lukuunottamatta kauppakamarin jäseniä vaikea uskoa, mitä hyötyä Rehnin presidenttiydestä olisi tavikselle. Tuskin tulee valittua, koska on väritön persoona.

Vierailija
37/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän Haavistoa. On hoitanut hommansa hyvin ja pärjäisi presidenttinä. Jotkut al-Holin touhut ei minua haittaa. 

Pärjäisi, siitä ei ole epäilystä, mutta että miespari ??

Se on liikaa useammalle. Ikää 68v kun on vaalit. Ei onnistu ja onneksi ei onnistu.

Vierailija
38/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.pekkahaavisto.fi/wp-content/uploads/2017/07/Darfurin-sissie…

Vierailija
39/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me ollaan aina häpeämässä kaikkea? Onhan venäjälläkin johdossa harhainen narsistinen despootti, Usassa seniili vanhus, kroatiassa ja unkarissa jokin sekopää, Turkissa myös ja lista jatkuu, eikä ne häpeä! Vai häpeisikö ne jos niillä olisi järkeä edes vähän?

Vierailija
40/65 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on ajanut Haaviston ohi jo. Olli Rehn on sopivan ikäinen ja sopivan neutraali. Järkevä mies, joka sopisi presidentiksi. Aaltola sopisi kyllä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi