Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä?!?!?! Miesystävä sanoi just äsken, että hänen kaverit pitää mua pummina!!!

Vierailija
26.05.2022 |

Oli puhetta ensi viikonlopun kyläilystä hänen lapsuudenystävien luona. Mies sanoi, että tehdään ostoslista mitä viedään. Mä vähän ihmettelin että mitä sinne nyt viedään, kun meidät on kerta kutsuttu. Pullo viiniä ja joku keksipaketti tai vaikka hedelmiä.
Niin mies sanoi et älä viitsi, ne pitää nyt jo sua siipeilijänä.
Olin ihan että mitäh??!?!? Niin mies naurahti vaan et no onhan sulla kukkaronnyörit aika tiukalla.
Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Kun tenttaan mieheltä niin se vaan että älä nyt jaksa käydään vaan matkalla kaupassa ja ostetaan vaikka grillattavaa.
Siis mitä?!?!? Eikö se tajua että loukkasi mua just??? Ja: Miksi pitää ostaa grillattavia mitä ei itse syö?!?
Mies ei halua jatkaa asiasta kun pitää katsoa lätkää : (
Mitä mä en nyt tässä ymmärrä? Oon todella loukkaantunut sitä paitsi!

Kommentit (258)

Vierailija
1/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma ei koskaan missaa tilaisuutta loukkaantua. :D

Vierailija
2/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan jotain strukturoidumpaa kuin tuollainen tyhmältä vaikuttava tajunnan virta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmältä vaikutat, jos jo omista repliikeistäsi et huomaa olevasi lokki.

Vierailija
4/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkärryllinen grillimakkaraa, sinappia ja öltsiä

Ja ei pitäs murista

Vierailija
5/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran miehen olisi kannattanut olla hiljaa. Naiselle ei vaan kannata kertoa totuutta.

Vierailija
6/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi selitystä. Kyllähän tuo kukkaronnyörit tiukalla vaatii jonkin täsmennyksen ehdottomasti. Sinänsä kyllä on todellakin ok viedä kyläillessä kunnon tuomiset, joten älkää siitä nuukailko nyt. Mutta vaadi selitys.

Vierailija
7/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot niin pummi ja sen tietää kaikki.

Vierailija
8/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kutsujien pitää olla vieraanvaraisia. Sinä passaat heitä sitten, kun tulevat vastavisiitille.

Vierailija
9/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ystäväpiirissä on ollut rento meininki, jossa ihan joka banaania ei ole laskettu. Sinä olet tullut ilmeisesti mukaan oman kerhoeväspussin kanssa ja arvelen, että siksi sinua oudoksutaan.

Vierailija
10/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olit vain lokki. Nyt olet loukkaantunut lokki.

Vierailija
11/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kutsujien pitää olla vieraanvaraisia. Sinä passaat heitä sitten, kun tulevat vastavisiitille.

No se sinun mielipiteesihän ei määrittele, miten jotkut muut toimivat. Jos heillä on tapana, että kaikki kutsutut tuovat yhteisiin kokoontumisiin ruokaa ja juomaa, niin sitten heillä on sellainen tapa. Sinun mielipiteesi ei sitä muuta.

Vierailija
12/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo muodostaneet mielipiteensä joten koita siinä ny sit jotain :D

Vierailija
13/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mamma ei koskaan missaa tilaisuutta loukkaantua. :D

Tää taitaa olla vasta av-teinimamma

Vierailija
14/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet kyllä pummi jos et mitään vie tai viet vain viinipullon (jota juot varmaan itsekin?).

Vierailija
15/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkäse sille satanen käteen ja sanot että ostaa tuolla tuliaisia. Sitten käyt ostamassa itsellesi toisella satasella juomaa ja pistät kunnon draamat tulille siellä mökillä.

Vierailija
16/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kaveripiirissä on tapana tuollainen jokainen tuo jotain. Sinun kaveripiirissä taas se, että tarjotaan vastavuoroisesti. Molemmat ok tapoja. Silloin tuo kommentti on täysin omituinen.

Itsellä oli kaveripiirissä yksi henkilö, jonka toiveesta oli aina nyyttärit. Tämä olisi ollut täysin ok, mikäli se kaverin tarjottava ja tuominen ei olisi aina ollut sitä halvinta lisuketta liian vähän tyyliin pari patonkia ja pussi sipsiä. Kun muut sitten toivat ruokaa ja juomaa koko porukkaa ajatellen.

Vierailija
17/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida lähtee enää koko reissuun, jos kerta musta noin ajatellaan. Miksi olla viikonloppua jossain maalla ihmisten kanssa jotka pitää sua pummina?

Ap

Vierailija
18/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20vYkä kirjoitti:

Myytkö persettä?

T: 20v Ykä 😎

Myyn. t: 68v Heikki

Vierailija
19/258 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lätkäse sille satanen käteen ja sanot että ostaa tuolla tuliaisia. Sitten käyt ostamassa itsellesi toisella satasella juomaa ja pistät kunnon draamat tulille siellä mökillä.

Niin ja pidät meidät ajantasallla mitä siellä tapahtuu.

Vierailija
20/258 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä nyt ihan turhaan on haukuttu ap:ta. Ap:n miehen olisi kyllä jo heti alussa pitänyt kertoa kuinka heidän kaveriporukassaan toimitaan, eikä olettaa, että ap osaa lukea ajatuksia. Vai onko jo käynyt klassisesti, että ap:n tultua kuvioihin mies on sysännyt vastuun viemisistä hänelle, koska hei, sehän on naisten hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme