Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin tilanne, jossa mustasukkainen kumppani on epäillyt sinun pettäneen?

Vierailija
26.05.2022 |

Mun miesystävä syytti flirttailusta. Tuijotin kuulemma viereisessä pöydässä istunutta miestä sillä silmällä koko illan. Ja avautui tästä tietenkin vasta muutaman päivän päästä.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, joka kävi töissä vain panemassa. Kuulemma oikein orgiat oli joka päivä. 

Jos meikkasin töihin, menin pettämään, jos en, yritin salailla sitä. 

Vierailija
62/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä varmaan pyörii seksi mielessä koko ajan. Luulevat, että niin muillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten näiden mielestä ollaan heti hässimässä kun on tilaisuus. Pelkkää munaa illuun. Ei tunteita tai flirttiä tms, paitsi vieraan vehkeen saamiseksi.

Ja voi miten stressaavaa niiden elämä täytyy olla, kun puolet (tai parhaassa tapauksessa kaikki) maailman ihmiset ovat uhka.

Luulis että tuommoseen kyttäämiseen ja stressaamiseen nääntyy.

Ja jos se oma kumppani on oikeasti heidän mielestään niin helppo että himoissaan nussii jokaista töissä, hississä tai jo roskia viedessä, niin miksi he pysyy suhteessa?

Vierailija
64/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin katsomassa Kikka-elokuva ja katsoin Kikan miestä näyttelevää miestä siten, että meillä on varmasti ollut suhde

Tämä tuli vasta tällä viikolla ensi-iltaan eli tuskin eksä. Lähde menemään hyvä ihminen, tuo menee vain hullummaksi.

Vierailija
65/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joskus eron partaalla en jaksanut enää välittää mustiksen hulluista jutuista vaan lähdin leikkiin mukaan.

Poikaystävä tivasi, miksi olen meikannut? No, minä meikkaan päivittäin. Vastasin kuitenkin, että postimiestä odotan.

Apua, eikö tuo ole aika vaarallista jos toinen on mustasukkainen hullu? 😯

Vierailija
66/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas miksi te olette noiden kanssa?  Ei ne teitä rakasta vaan omaa itsetuntoaan ja kunniaansa.  Tuohan on hirveän rasittavaa. 

Vierailija
67/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä joskus eron partaalla en jaksanut enää välittää mustiksen hulluista jutuista vaan lähdin leikkiin mukaan.

Poikaystävä tivasi, miksi olen meikannut? No, minä meikkaan päivittäin. Vastasin kuitenkin, että postimiestä odotan.

Apua, eikö tuo ole aika vaarallista jos toinen on mustasukkainen hullu? 😯

Aiheellinen kysymys ja totta on, että provosoida ei kannata. Olin tuossa vaiheessa kuitenkin jo lähes turta kaikelle sille sekoilulle. Se oli herran haltuun se. Vaarallisimpia tilanteita oli ne, kun olin nukkumassa. En siis mitenkään ärsyttämässä, vaan kiltisti yöunilla. Silloin kyllä sain herätyksen kuulusteluun. Että sitä on joutunut kaikenlaista kestämään. Onneksi tuo on jo kaukainen juttu, yli 10 vuoden takaa.

Vierailija
68/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jestas miksi te olette noiden kanssa?  Ei ne teitä rakasta vaan omaa itsetuntoaan ja kunniaansa.  Tuohan on hirveän rasittavaa. 

Ei suurin osa vastaajista varmaan enää olekaan, en itse ainakaan ole. Harva varmaan heti alkuun osoitti olevansa sekopäinen, vaan vasta sitten kun toinen oli saatu "lukittua" siihen suhteeseen. Siinä sitä aikansa sitten tempoi edestakaisin että mitä tämä oikein on kun kuitenkin itse rakastaa ja minä ainakin menetin hieman suhteellisuudentajuanikin kun olin yhdessä eksäni kanssa. Että eihän nyt ole tosiaan todellista, että joku on oikeasti tuollainen, että jossain muuallahan sen vian on oikeasti oltava. Gaslighting, jos olet kuullut ilmiöstä. Ja olet ihan oikeassa, hirveän rasittavaahan se oli. Se hyvä puoli suhteesta mulla ainakin oli, että nyt tiedän läpikotaisin että miltä tuollainen sekoilu näyttää ja miten se alkaa, joten ei ole enää vaaraa että se toistuisi mun kohdalla ja uskon olevani lopun ikääni vapaa tuollaisesta.

Joten joo, jos joku tunnistaa nykyisen kumppaninsa tän ketjun jutuista (itse tunnistin eksäni käytösmallin suurimmasta osasta niistä), niin lähtekää ihmeessä menemään. Ei se rakastamalla paremmaksi muutu, ei se kumppani eikä teidän suhde. Sinä itse sen sijaan hajoat koko ajan pahemmin palasiksi. Jos tämä viesti kolahtaa jonnekin sisimpään, edes siihen hiljaa taustalla joskus kuuluvaan ääneen, niin olkoon tämä viesti se merkki elämältä että et voi jatkaa enää näin. Voimia kaikille jotka näistä tilanteista joutuvat kärsimään tai nykyisin siitä eheytymään. Arpiahan tuo jättää, se on selvä.

Vierailija
69/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa ja miesvaltaisella (nuoria miehenalkuja hirveästi alalla) työpaikalla heti lähti liikkumaan juorut että panen kaikkia. Tuntui pahalta että silloinen poikaystävä uskoi niitä vaikka alalla itsekin olleena on joutunut väärien syytösten kohteeksi ja tietää miltä se tuntuu...

Vierailija
70/97 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani hoitaja, silloin työskentelin terveyskeskuksen vuodeosastolla. Potilaina vanhuksia, työkaverit siihen maailman aikaan kaikki naisia. Eksä oli sitä mieltä, että paneskelen töissä niitten papparaisten kanssa. Kyllä ihminen voi olla sairas. 

Vierailija
71/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin taloyhtiön leikkikentällä naapurin miehen kanssa.

Vierailija
72/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiosta tuli sarja jossa oli vähäpukeisia naisia emäntä sai mustasukkasuuskohtauksen ja sätti minut pettäjäksi laittaen television kiinni kyllä vieraat monttu auki katsoivat raivoavaa vaimoani niin myös minä.

Vierailija
73/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ketjuun vastanneista ei ole enää jumissa näissä "parisuhteissa"!

Vierailija
74/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin kaverille viestissä, että minulla on miesystävä toisessa kaupungissa. Kyseinen miesystävä luki ilman lupaa viestini, kun olin hänen luonaan käymässä siellä ja unohdin kirjautua ulos fb:sta. Hän päätteli että minulla on siellä samassa kaupungissa joku toinen hoito. Mietin että missähän vaiheessa olisin käynyt sitä oletetttua toista hoitoa panemassa, kun hän kuitenkin haki ja saattoi minut junalle.

Ja on todellakin ex! Ei se sairas käytös ja mustasukkaisuus tuohon jäänyt tietenkään.

Vierailija
75/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä seurasi minun whatsappia ja keksi aina uuden miehen kenen kanssa minulla oli juttua. Se etsi tämän epäilyttävän miehen numeron ja alkoi seurata sen whatsappia. (Jos joku mies oli tykännyt minun kuvasta facebookissa tai minä olin tykännyt jonkun kuvasta niin se riitti syyksi pettämiselle.) Auta armias jos oltiin sattumalta samaan aikaan whatsapissa. Minua alkoi kauheasti ahistaa koko whatsappin käyttö kun aina sai pelätä jos joku mies onkin samaan aikaan. Sitten alkoi syyttely jos en ole ollut pitkään aikaan whatsappissa, eli kirjoittelin jossain muualla tälle miehelle. Olin puun ja kuoren välissä, olin tai en whatsapissa niin kirjoittelin miehille :D 

Niinkuin voitte arvata niin se oli se mies joka sitten kirjoitteli toiselle naiselle :) 

Vierailija
76/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä keksi, että panen läheistä ystävääni koska tämä oli lohduttanut minua parisuhteessamme tapahtuneen riidan jälkeen. Samaa sukupuolta ollaan ystävän kanssa, vaikka ei siis siinä mitään... Jälkikäteen kävi ilmi, kylläkin vasta eron jälkeen, että oli itse ollut tämän kanssa suhteessa ainakin kaksi vuotta. Siis meidän seurustelumme aikana :D

En ole ihan varma, että kummasta sitten olikaan mustasukkainen. 

Vierailija
77/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni oli viikonloppuisin toisessa kaupungissa auttamassa sukulaistaan remontissa. Aina silloin sain vihaisia viestejä että hänen ystävänsä ovat nähneet minut kaupungilla vieraan miehen kanssa. Kotona tein näinä viikonloppuina koulujuttuja.

No lopulta mitään remonttia ei ollut vaan toinen nainen joka oli raskaana.

Vierailija
78/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin, että mulla on mustasukkainen mies! Nämähän on ihan mielisairaita! Hyi olkoon! Ja ihan taatusti itse pettäjiä jokainen, eikä päässä liiku mitään muuta kuin paneminen.

Mun on turha tähän edes kirjoittaa. Taidan mennä halaamaan tuota omaa tolloa. Vaikka senkin mustasukkaisuus on rasittavaa ja useimmiten raivostun siitä.

Vierailija
79/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin viemässä roskapussin ja juttelin naapurin miehen kanssa, niin heti tivasi että "oliko hyvännäköinen?". En kerennyt sanoa mitään, kun totesi nähneensä ikkunasta että vanha ukkohan se oli. Silloin oltiin jo siinä pisteessä, että mielummin oisin ollutkin vaikka vanhan ukon kanssa, kuin hänen.

Telkkarissa näkyi joskus se BB Pertun remontti ohjelma, hän oli sitä mieltä että katsoin vain sen Pertun takia sitä.

Vähän väliä vihjaili ja vitsaili toisista miehistä, vaikka kymmeniä kertoja sanoin että en ymmärrä tommosta huumoria. 4v jaksoin ja kun oltiin lenkillä, minulla kävelysauvat, taas joku "vitsi" toisista miehistä, sanoin että kohta lyön tällä kepillä jos ei lopu tuo jauhaminen, niin järkyttyi kun minä uhkasin väkivalla.

Kerran kävin lenkin jälkeen suihkussa kun olin ihan hikinen, paita ihan märkä, oltiin menossa hakemaan autoa korjauksesta, niin "pynttäsin" korjaajaa varten. Oli talvi niin olisin paleltunutkin ilman suihkua.

Opiskelukaveri vanha ukko sekin, alkoholisti ja ihan reppana, yritti tulla käymään ja viestitteli, ahdisti mua kauheasti ja tämä vielä sitten lisää mustasukkaisuudellaan. Tämän opiskelukaverin viestitkin ahdisti ja poistin ne, niin voi kauhee mikä raivari kun ei ollut todisteita että mitä niissä luki.

Ja paras kaikista. Mun kaveri kävi vieraissa ja olin yllättynyt siitä, niin ex suuttui siitä että jos mun kaveri on tuollainen, niin millainen minä sitten oon. En oikein tiennyt mitä tehdä, ei voi pyytää anteeksikaan jos ei ole mitään tehnyt.

Mun kaveri(t) ei edes käynyt vieraissa muualla kuin kumppanini korvien välissä, mutta se ei estänyt tätä h***ttelemasta heitä niin minulle ja jopa yhtä kaverianikin päin naamaa.

Ja kerran mun kaverit on h****a niin silloin minäkin jaan p*llua kaikille.

Kaiken huipuksi tuon kaverini h****ttelun kuuli kaverini veli omine kavereineen ja kumppanini sai siitä hyvästä turpiinsa. Sekin oli sitten mun syy että mulla on prsiistä olevia kavereita enkä edes selittänyt asiaa parhain päin ja estänyt sillä tuota sakinhivutusta. 

Vierailija
80/97 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun luulin, että mulla on mustasukkainen mies! Nämähän on ihan mielisairaita! Hyi olkoon! Ja ihan taatusti itse pettäjiä jokainen, eikä päässä liiku mitään muuta kuin paneminen.

Mun on turha tähän edes kirjoittaa. Taidan mennä halaamaan tuota omaa tolloa. Vaikka senkin mustasukkaisuus on rasittavaa ja useimmiten raivostun siitä.

Ja mustasukkaisuus kertoo aina ihmisestä itsestään, vaikka se syyttäisi siitä exää, joka petti. Tämäkin vähemmän hul.lu mustasukkainen mies on pettänyt itse. Minusta ei silti tullut mustasukkaista, vaikka aihetta olisi ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi