Omituisin tilanne, jossa mustasukkainen kumppani on epäillyt sinun pettäneen?
Mun miesystävä syytti flirttailusta. Tuijotin kuulemma viereisessä pöydässä istunutta miestä sillä silmällä koko illan. Ja avautui tästä tietenkin vasta muutaman päivän päästä.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin työpaikkaa yksinkertaisesti paremman palkan perässä. 800e lisää kk on minulle paljon.
Mieheni epäilee että olen jonkun miehen perässä vaihtanut töitä.
Kun tulen kotiin hän haistelee minua.
Kuulustelee kenen kanssa olen puhunut.
Kenen kanssa söin lounaan. Keitä pöydässä oli.
Vahtaa mitä vaatteita valitsen illalla valmiiksi.
En ole ikinä pettänyt, en ole flirtti.
Mies tekee kotoa käsin töitä.Voisitko kertoa, miksi pysyt tuossa suhteessa?
Minua nuuhkittaisi töistä palatessa pettämistä epäillen tasan kaksi kertaa, ne kuuluisat ensimmäinen ja viimeinen
Mies on varakas.
Lasteni isä oli aivan vakuuttunut, että olin pettänyt häntä pomoni kanssa ja lapset olivat biologisesti pomoni lapsia.
Muuten siis ihan hyvä, mutta aloitin tuossa työpaikassa nuorimman lapsen ollessa neljä-, vanhemman kuusivuotias. En ollut eläessäni ennen ensimmäistä työpäivää tuota miestä nähnyt, koska muutimme paikkakunnalle töiden perässä.
Juu on eksä.
Omituista oli se, että kumppani oli mustis jo ennen meidän suhdetta tapahtuneista asioista tai siis oikeammin aiemmasta elämästäni.
Oudoin oli kaiketi se, että jostain syystä (en muista miksi) tuli puheeksi autokoulu/inssi ym ja monennellako kerralla kortti tuli. Kun kumppanini kuuli, että ajoin vain ne minimitunnit ja sekä kirjalliset että inssi meni eka kerralla läpi niin tämä totesi mun että ihmekös tuo kun tietenkin olin jakanut prsettä sille ajo-opettajalle.
Tuo kommentti tuli niin puskista, etten osannut sanoa siihen mitään. Jälkeenpäin toki tuli mieleen kaikenlaista ja esim tuon logiikan täysi älyttömyys. Miksi ihmeessä "prsettä saanut" ajo-opettaja ei sitten päinvastoin tarjonnut lisää ajotunteja jotta saisi edelleen ja lisää sitä jakamaani prsettä? Ja miten ihmeessä ne kirjalliset/inssi olisi voineet mennä ekalla läpi jos kerran ajotunnit on ajamisen sijaan keskitytty pelkkään panemiseen?
No joo, tuo mies oli muutenkin outo. Joskus epäilen sen kirjoittelevan tälle palstalle koska niin tuttua tekstiä tänne suolletaan. Tai sitten noita samanlaisia on vaan monta. Hrrrrr.
Olimme erään bändin keikalla lähikuppilassa. Siellä mua moikkasi eräs vanha juoppo, sellainen koko kylän tuntema harmiton "kylähullu".
Myöhemmin exä alkoi raivoamaan, että olin käynyt baarin vessassa *anemassa tämän juopon kanssa, koska olimme kuulemma kadonneet samanaikaisesti hänen näköpiiristään.
Mulla ikää 30 v ja sillä juopolla n. 70 - 80 v.
Olin kauhunsekaisesti epäuskoinen, mutta exä oli ihan tosissaan.
Tulin ratsastustunnilta ja mulla meni 15min kauemmin kuin yleensä, koska hevoset vietiin yöksi ulos kevään viimeisen tunnin jälkeen.
Kotiintullessani puoliso oli ulkona vastassa sanoen aha, oli muka kahen tunnin keikka, missähän olit oikeesti.
Joo, panemassahan minä olin hevosenpaskasten bootsien ja supersexyjen ratsastuspöksyjen kanssa...
Oon kirjoittanu tän johonkin vastaavaan ketjuun ennenkin, mutta tulkoon nyt jonon jatkoksi. Sanoin eräänä torstaipäivänä ääneen sanonnan että torstai on toivoa täynnä, joten ilmiselvästihän se merkitsi sitä että petin poikaystävääni.
Ehdotin tapailumiehelle (kun sataa tihuutti), että se laittaa meidän lenkille lähtiessä päähänsä davidin lippiksen ja olin jo ojentamassa sitä miehelle hattuhyllyltä, kun siitä nousikin sellainen me tak ka jossa mies veti ihan h ul lut raivarit ihan sekunneissa.
Kenen v tun davidin ja mä niin tiesin kuinka sä panet muita ja enää et sitten v tunl u t k a edes salaile sitä..
Mulla oli siis kokoajan se lippis kädessä ja siinä oli kissankorkuinen DAVID-teksti/logo.
Se suhde olikin sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Hain töitä kuulemma vain päästäkseni p*nemaan asiakkaita :)
Mä kävin kuulemma töissä vain siksi, että voin panna työkavereita. Tai itseasiassa siis maata siellä selälläni, kun työkaverit tyhjentää kassinsa muhun.
En tiedä millaisia työkavereita ja työpaikkoja tällä miehellä sitten itsellään oli ollut kun tuo ajatus oli päällimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin tapailumiehelle (kun sataa tihuutti), että se laittaa meidän lenkille lähtiessä päähänsä davidin lippiksen ja olin jo ojentamassa sitä miehelle hattuhyllyltä, kun siitä nousikin sellainen me tak ka jossa mies veti ihan h ul lut raivarit ihan sekunneissa.
Kenen v tun davidin ja mä niin tiesin kuinka sä panet muita ja enää et sitten v tunl u t k a edes salaile sitä..
Mulla oli siis kokoajan se lippis kädessä ja siinä oli kissankorkuinen DAVID-teksti/logo.
Huh heijaa, onneksi tuo tapahtui jo tapailuvaiheessa eikä sitten kun on nimet jossain lainapaperissa tai vauva mahassa tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh heijaa, onneksi tuo tapahtui jo tapailuvaiheessa eikä sitten kun on nimet jossain lainapaperissa tai vauva mahassa tai jotain.
No älä. Oli kyllä melkoinen ylläri ja pettymyskin, koska tuo mies ei millään muotoa vaikuttanut että olisi moinen sekopää vaan päinvastoin hyvinkin rauhallinen ja tasainen. Niitä nuppivikaisiakin kun oli tullut nähtyä. Saati sitten, että mies edes ajattelisi mun olevan jotenkin kevytkenkäinen tai pyörittävän montaa miestä.
Ja kyllä tuo häpesikin ja yritti sitten painaa koko sekoilun villaisella ja vääntää jopa vitsiksi, mutta kyllä se purkaus tuli niin pelottavan selkäytimestä, että tuon olisi voinut edes kuvitella ohittavansa olankohautuksella.
Rapussamme oli kaksi ulko-ovea. Silloinen mieheni (lapseni isä) tuli toisesta ovesta samaa aikaa kun minä tulin rattaissa istuvan lapsemme kanssa toisesta. Minun takanani tuli joku mies. En tunnistanut naapuriksi, mutta väliäkö sillä. Mieheni katse nauliintui takanani kulkevaan mieheen ja kotona sain kuulla kaikenlaisia nimityksiä itsestäni. Suhde oli tiensä päässä jo silloin, mutta tuo tapaus teki eroamisen entistä helpommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olimme erään bändin keikalla lähikuppilassa. Siellä mua moikkasi eräs vanha juoppo, sellainen koko kylän tuntema harmiton "kylähullu".
Myöhemmin exä alkoi raivoamaan, että olin käynyt baarin vessassa *anemassa tämän juopon kanssa, koska olimme kuulemma kadonneet samanaikaisesti hänen näköpiiristään.
Mulla ikää 30 v ja sillä juopolla n. 70 - 80 v.
Olin kauhunsekaisesti epäuskoinen, mutta exä oli ihan tosissaan.
Vähän vastaava, mutta tapahtui ruokakaupan siivoustarvikeosastolla kun tuollainen reilusti eläkeikäinen mies kysyi multa millä näistä pesuaineista hän voi pestä lattian. Mä sitten totesin, että tuossa on rivi lattianpesuun soveltuvia pesuaineita ja siitä vaan sitten mieluisaa pulloa valkkaamaan.
Exä, silloin vielä nyxä, näki tämä hieman etäämmältä ja alkoi riehua kaupasta autoon päästyämme että miten mä kerkeänkin löytää panoja, entisiä tai tulevia, ihan kaikkialta kun hän vaan hetkeksi selkänsä kääntää..
Minä joskus eron partaalla en jaksanut enää välittää mustiksen hulluista jutuista vaan lähdin leikkiin mukaan.
Poikaystävä tivasi, miksi olen meikannut? No, minä meikkaan päivittäin. Vastasin kuitenkin, että postimiestä odotan.
Kävin viemässä roskapussin ja juttelin naapurin miehen kanssa, niin heti tivasi että "oliko hyvännäköinen?". En kerennyt sanoa mitään, kun totesi nähneensä ikkunasta että vanha ukkohan se oli. Silloin oltiin jo siinä pisteessä, että mielummin oisin ollutkin vaikka vanhan ukon kanssa, kuin hänen.
Telkkarissa näkyi joskus se BB Pertun remontti ohjelma, hän oli sitä mieltä että katsoin vain sen Pertun takia sitä.
Vähän väliä vihjaili ja vitsaili toisista miehistä, vaikka kymmeniä kertoja sanoin että en ymmärrä tommosta huumoria. 4v jaksoin ja kun oltiin lenkillä, minulla kävelysauvat, taas joku "vitsi" toisista miehistä, sanoin että kohta lyön tällä kepillä jos ei lopu tuo jauhaminen, niin järkyttyi kun minä uhkasin väkivalla.
Kerran kävin lenkin jälkeen suihkussa kun olin ihan hikinen, paita ihan märkä, oltiin menossa hakemaan autoa korjauksesta, niin "pynttäsin" korjaajaa varten. Oli talvi niin olisin paleltunutkin ilman suihkua.
Opiskelukaveri vanha ukko sekin, alkoholisti ja ihan reppana, yritti tulla käymään ja viestitteli, ahdisti mua kauheasti ja tämä vielä sitten lisää mustasukkaisuudellaan. Tämän opiskelukaverin viestitkin ahdisti ja poistin ne, niin voi kauhee mikä raivari kun ei ollut todisteita että mitä niissä luki.
Ja paras kaikista. Mun kaveri kävi vieraissa ja olin yllättynyt siitä, niin ex suuttui siitä että jos mun kaveri on tuollainen, niin millainen minä sitten oon. En oikein tiennyt mitä tehdä, ei voi pyytää anteeksikaan jos ei ole mitään tehnyt.
Seurustelin lukioikäisenä itseäni vanhemman naapurin pojan kanssa. Poika itse asui viikot muualla opiskelemassa, mutta vietti viikonloput kotona. Viikolla sitten pojan äiti raportoi kaikki tekemiseni pojalleen ja viikonloppuisin sitten selitin miksi olin ostanut kaupasta jotain tai missä olin käynyt tiistai-iltana. 6 kk jaksoin, jonka jälkeen laitoin poikki ja se äiti tuli ihan kotiin asti haukkumaan kun hänen kultapojunsa jätin.
Kyseinen äiti asuu edelleen oman äitini naapurissa ja ilmeisesti poikaparka ei sitten koskaan ole löytänyt puolisoa itselleen eikä äiti saanut kovasti kaipaamia lapsenlapsia. Olisi ehkä voinut vilkaista peiliin, että olisikohan sieltä löytynyt jotain syytä.
Vierailija kirjoitti:
Omituista oli se, että kumppani oli mustis jo ennen meidän suhdetta tapahtuneista asioista tai siis oikeammin aiemmasta elämästäni.
Oudoin oli kaiketi se, että jostain syystä (en muista miksi) tuli puheeksi autokoulu/inssi ym ja monennellako kerralla kortti tuli. Kun kumppanini kuuli, että ajoin vain ne minimitunnit ja sekä kirjalliset että inssi meni eka kerralla läpi niin tämä totesi mun että ihmekös tuo kun tietenkin olin jakanut prsettä sille ajo-opettajalle.
Tuo kommentti tuli niin puskista, etten osannut sanoa siihen mitään. Jälkeenpäin toki tuli mieleen kaikenlaista ja esim tuon logiikan täysi älyttömyys. Miksi ihmeessä "prsettä saanut" ajo-opettaja ei sitten päinvastoin tarjonnut lisää ajotunteja jotta saisi edelleen ja lisää sitä jakamaani prsettä? Ja miten ihmeessä ne kirjalliset/inssi olisi voineet mennä ekalla läpi jos kerran ajotunnit on ajamisen sijaan keskitytty pelkkään panemiseen?
No joo, tuo mies oli muutenkin outo. Joskus epäilen sen kirjoittelevan tälle palstalle koska niin tuttua tekstiä tänne suolletaan. Tai sitten noita samanlaisia on vaan monta. Hrrrrr.
Narsistista menoa. Nämähän tietävät kaikista kaiken, ennen kuin asianosaiset itse. Ja ennen kuin mitään on tapahtunut.
Outoa, miten näiden mielestä ollaan heti hässimässä kun on tilaisuus. Pelkkää munaa illuun. Ei tunteita tai flirttiä tms, paitsi vieraan vehkeen saamiseksi.
Vähän ohis, mutta mustasukkaisuudesta kuitenkin.
Joskus juttelin exälle niitä näitä. Radiosta tuli yks biisi, josta sanoin, että hei tää on se mistä se *nimi* ihmetteli, että mistä tämän biisin sanat kertoo.
Seurasi ihan jäätävät raivarit, exä heitti mut ulos huudon saattelemana, enkä saanut mitään tolkkua mistä raivokohtaus edes tuli.
Kun joskus myöhemmin kysyin, mikä hänelle silloin tuli, niin hän vastasi, että kuuli nimen väärin ja luuli, että puhuin exmiesystävästäni. Ahaa, no sitten se olikin ihan normaalia. :D
Voisitko kertoa, miksi pysyt tuossa suhteessa?
Minua nuuhkittaisi töistä palatessa pettämistä epäillen tasan kaksi kertaa, ne kuuluisat ensimmäinen ja viimeinen