Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin tilanne, jossa mustasukkainen kumppani on epäillyt sinun pettäneen?

Vierailija
26.05.2022 |

Mun miesystävä syytti flirttailusta. Tuijotin kuulemma viereisessä pöydässä istunutta miestä sillä silmällä koko illan. Ja avautui tästä tietenkin vasta muutaman päivän päästä.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kesähelteellä riisuin sukkahousut ja ne jäi autoon josta mies ne löysi ja tivasi miksi ne on autossa ja että oonko jonkun kans ollu?

Vierailija
2/97 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma kumppani mutta veljen kumppani. Tästä johonkin ketjuun jo vuosia sitten kirjoitin.

Veljen (nykyisin ex) vaimo veti kilarit kun istuttiin iltaa veljen kanssa yötä myöten ja vaimo oli jo mennyt nukkumaan eli makuuhuoneeseen. Tuli noin tunnin kuluttua raivoamaan että tietää kyllä mitä täällä tapahtuu ja syytti meitä p*anemisesta. Siis että veljeni olisi pannut minua. Ööööö tota siis haloo, se on minun veljeni. Minä olen sen sisko. Mitä vittua????

Ovat luojan kiitos eronneet nykyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin ajatuksissani ja poikaystävä alkoi raivota, että muistelen jotain entistä hoitoa

Vierailija
4/97 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex joskus oli aivan varma, että olin pettänyt, perusteella että olin unohtanut auki parvekkeen oven.

Asun viidennessä kerroksessa.

Vierailija
5/97 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin ajatuksissani ja poikaystävä alkoi raivota, että muistelen jotain entistä hoitoa

Mullekin on käynyt näin!

Mitäköhän ne itse ajattelee sit 🤔

Vierailija
6/97 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha juoppo tuli pummimaan tulta kun odottelin miestä kaupasta kaupan edessä.

Mies järjesti armottoman kohtauksen ja oli varma, että tunnen tän deekun ja oon pannut sitä(kin).

Olin ehkä 20 vuotias.

Vierailija
7/97 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastannut miehen tekstariin tarpeeksi nopeasti työpäivän aikana. Tottakai olin hänen mielestään juuri sillä hetkellä pettämässä häntä työkaverin kanssa. Istuin palaverissa.

Vierailija
8/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uudessa työpaikassa. Eka päivä sujui hyvin ja olin tosi iloisella päällä. Ex-mieheni alkoi tivata, että keneen olet rakastunut siellä töissä, tunnusta!

Vierailija
9/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Korkeasaaren apinatalossa.

Heti mies alkoi tivaamaan olinko siellä jotain "puuhaillut".

Vierailija
10/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma pettänyt häntä erään hampaattoman 50v juopon kanssa autossa, koska tulimme samaan aikaan parkkipaikalta ja hän näki tämän ikkunasta. Ällötti.

Vierailija
11/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tässä se "pettäjä". Laitoin uudelle työntekijälle tekstiviestin, että tulisi hakemaan uuden työpuhelimensa minulta ja voitaisiin muutenkin suunnitella ekaa työpäivää. Uuden työkaverin kumppani raivostui, että miksi laitan hänen miehelleen viestiä. Vastasin, että kyse työasiasta. Tähän tuli vastaus, että ei usko, koska työasiossa laitetaan viestiä työpuhelimeen (joka siis oli minulla). Tuli kielto, että älä enää viestittele hänen miehelleen.

Vierailija
12/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ei halunnut että käyn ulkona ilman häntä ja sanoi syyksi, että kaikki miehet ajattelee vaan panemista koko ajan. Lisäsi vielä painokkaasti, että kyllä HÄN tietää. 

Vierailija
13/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkihan ne oli omituisia kun en ollut pettänyt eikä ollut itseasiassa käynyt pettäminen edes mielessä ennen kuin alkoi noita syytöksiä/epäilyjä sadella.

Enkä sittenkään pettänyt vaan jätin miehen. Jälkeenpäin sain kuulla, että hän oli pettänyt minua useammankin kerran ja se oli ylläri muillekin. Kuulemma kukaan ei olisi voinut siitä miehestä uskoa, että vieraissa juoksee..

Vierailija
14/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kerrostalon pihan poikki kuulemma poikkeukselkista reittiä (ukko itse tiiraili ikkunassa) sen vuoksi, että pääsin kontaktiin naapurin miehen kanssa. Toisin sanoen tervehtimään ohittaessani hänet.

Vierailija
15/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa yksinkertaisesti paremman palkan perässä. 800e lisää kk on minulle paljon.

Mieheni epäilee että olen jonkun miehen perässä vaihtanut töitä.

Kun tulen kotiin hän haistelee minua.

Kuulustelee kenen kanssa olen puhunut.

Kenen kanssa söin lounaan. Keitä pöydässä oli.

Vahtaa mitä vaatteita valitsen illalla valmiiksi.

En ole ikinä pettänyt, en ole flirtti.

Mies tekee kotoa käsin töitä.

Vierailija
16/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään omituisissa tilanteissa vaan omituisten ihmisten kanssa. Tai ei niissä ihmisissä mitään omituista ole vaan se, että nämä pano/pettämiskavereiksi epäillyt on olleet niin isäni kaveri, parhaan ystävän ex-mies, serkku, lääkäri..

Ja kirsikkana yksi päihdeongelmainen ex-kiekkoilija joka oli samalla yläasteella vuosia sitten. Pakko olla pantu, koska miksi muuten me samassa koulussa olisi oltu ja sehän on joku hamesankarikin.

Vierailija
17/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hermostui koiran juoksuaikahousuista. Hänen mielestään ne ovat seksikalsarit. Ex on ollut jo kauan 🤣

Vierailija
18/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin uudessa työpaikassa. Eka päivä sujui hyvin ja olin tosi iloisella päällä. Ex-mieheni alkoi tivata, että keneen olet rakastunut siellä töissä, tunnusta!

Mä sain vastaavassa tilanteessa syytöksen, että piti sitten heti ekana päivänä n*ssia työkaveria ja kuinka tulen niiiiiin saamaan potkut.

Vierailija
19/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua apua ihan kauheita juttuja, toivottavasti ootte kaikki jo jättäneet nää siat ja jos ette, niin pliis jättäkää pian.

Sori ohis, jatkakaa!

Vierailija
20/97 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sairaalasta taksilla (mies ei suostunut tulemaan mukaan eikä edes hakemaan) ja kuulemma olin maksanut luonnossa kuskille kun meni niin kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä