DNA-testauksen uusi buumi: Onko lapsesi varmasti sinun?
Testeissä paljastunut yllättäviä, raastaviakin totuuksia...
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kaiken naisista.
Ihan kuin miehet eivät pettäisi? Kuinka monella on parisuhteen ulkopuolelle tehtyjä lapsia?
Onhan siinä aika suuri ero, koska nainen ei kasvata niitä miehen liiton ulkopuolisia lapsia ominaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen nainen ja synnyttänyt itse lapseni, ja lapsi on niin minun näköinen, ettei voi erehtyä. Jopa lapsenlapseni ovat ihan minun näköisiä. Ja näin ovat todenneet vieraat ihmisetkin.
On sillä oikeasti väliä, onko oma vai vieras lapsi. Uusperheessä nämäkin asiat tulevat tutuiksi.
Olen siis miesten ja lasten puolella tässä jutussa.
Ikävä esimerkki on esim. perinnölliset sairaudet, joita voitaisiin hoitaa ja välttää, jos niistä tiedettäisiin etukäteen.
Teettikö miehesi isyystestit lasten osalta? Miten noiden lastenlasten osalta, onko isyydet varmistettu testein?
Vierailija kirjoitti:
Järkyttäviä tuloksia saatu. Isät eivät olekaan olleet "lastensa" isiä...
Helppo nykyaikana varmistaa ko. asia. Tuo testi maksaa muutamia satoja euroja.
Kuka sinun isäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen nainen ja synnyttänyt itse lapseni, ja lapsi on niin minun näköinen, ettei voi erehtyä. Jopa lapsenlapseni ovat ihan minun näköisiä. Ja näin ovat todenneet vieraat ihmisetkin.
On sillä oikeasti väliä, onko oma vai vieras lapsi. Uusperheessä nämäkin asiat tulevat tutuiksi.
Olen siis miesten ja lasten puolella tässä jutussa.
Ikävä esimerkki on esim. perinnölliset sairaudet, joita voitaisiin hoitaa ja välttää, jos niistä tiedettäisiin etukäteen.
Teettikö miehesi isyystestit lasten osalta? Miten noiden lastenlasten osalta, onko isyydet varmistettu testein?
Ei tarvinnut miehenikään teettää, koska olen luotettava ihminen, ja lapsi on perinyt mieheni vartalon lähes yksi yhteen ja monta muutakin tunnistettavaa asiaa. Lapsenlapset voisivat korkeintaan olla isänsä veljen teoriassa, mutta tuskin ovat, on nimittäin pari sellaista erityispiirrettä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin hyvä peruste skipata länsimaiset naiset.
Itse asiassa Australiassa jäi kiinni aasialainen nainen miehensä pettämisestä. Että niin.
Niin? Joku yksittäistapausko todistaa että muiden kulttuuripiirien naiset on ihan yhtä jakorasioita kuin länsimaiden?
Ai nyt kiellät? Mites se suomalaisen miehen puukotus? Sehän tehtiin kanssa mustasukkaisuuden takia. Nainen oli Aasiasta.
Kyllä se on ihan yleistä tietoa, että jos etsii perinteisempiä arvoja kannattavaa vaimoa itselleen, ei sellaista kannata enää nykypäivänä länsimaista etsiä, tarjonta on niin olematon.
Joku kehitysmaa? Kyllä on omat arvosi kohdillaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Nää naiset jotka valehtelevat isyydestä ansaitsevat kaikki kuolemanrangaistuksen
Tai ainakin voisivat olla hiljaa, jos mies ja lapset hylkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kerran vein baarista kotiin naisen ja somea selatessa tuli vastaan. Siellä näkyi, että oli kihloissa ja hänellä oli lapsi. Lapsen syntymän perusteella voisin olla kys lapsen isä, mutta lapsen isä kanssa nainen on ollut yhdessä monta vuotta myös sen yhden illan jutun aikana.
Vedit siis paljaalla?
Hyssss. Miehet saavat tuosta kiksit ja niin muuten saavat naisetkin. Miksi aina oletetaan, että raskaus olisi vahinko? Abortti on keksitty ja sen voi tehdä lääkkeillä huomaamatta. Sekä naiminen paljaaltaan että abortin tekemättömyys viittaavat siihen, että vähintään passiivisesti takaraivossa on idea siitä, että lapsi tehdään jonkin toisen kanssa kuin oman miehen. Biologinen ohjelmointi?
Nämä naiset aivan kuten nuo miehet olisivat mielenkiintoinen tutkimuskohde, koska avioliiton ulkopuolisella raskaudella on jokin merkitys ihmislajin kannalta. Voi olla mahdollista, että monet noista avioliiton ulkopuolisista lapsista eivät ole sattumia, vaan yhden ja saman uroksen alullepanemia. Entisaikaan kerrottiin paikkakunnalta toiselle liikkuvista kauppamatkustajista ja sitä rataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kerätään geeninäytteitä ihmisistä, jotka vielä maksavat siitä. Mitä niille näytteille tapahtuu, varastoidaanko ne johonkin kaupallisiin tarkoituksiin?
Kannattaisi varmaan olla rehellinen?
Epäilemättä, mutta miten se liittyy edelliseen viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Australiassa jäi kiinni aasialainen nainen miehensä pettämisestä. Että niin.
Niin? Joku yksittäistapausko todistaa että muiden kulttuuripiirien naiset on ihan yhtä jakorasioita kuin länsimaiden?
Ai nyt kiellät? Mites se suomalaisen miehen puukotus? Sehän tehtiin kanssa mustasukkaisuuden takia. Nainen oli Aasiasta.
Kyllä se on ihan yleistä tietoa, että jos etsii perinteisempiä arvoja kannattavaa vaimoa itselleen, ei sellaista kannata enää nykypäivänä länsimaista etsiä, tarjonta on niin olematon.
Tällaisia miehet on. Joku onneton noudattaa annettuja ohjeita ja saa näpeilleen johon vastataan lällätyksellä. Suako ei säälitä yhtään perheväkivallan uhriksi joutunut mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on yhteistyösopimus, muualta löytyy enempi naisia jotka myös kunnioittaa tuota sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Australia on muuttamassa lainsäädäntöä niin, ettei esim. isä voi vaivihkaa, siis lupaa kysymättää, ottaa lapsiltaan moista näytettä. Jatkossa siihen tarvitaan ainakin lasten äidin suostumus...
Miksi lasten äidin suostumus tarvitaan ehkä jatkossa Australiassa.
Että rikollinen saa edelleen pitää salaisuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kerran vein baarista kotiin naisen ja somea selatessa tuli vastaan. Siellä näkyi, että oli kihloissa ja hänellä oli lapsi. Lapsen syntymän perusteella voisin olla kys lapsen isä, mutta lapsen isä kanssa nainen on ollut yhdessä monta vuotta myös sen yhden illan jutun aikana.
Vedit siis paljaalla?
Hyssss. Miehet saavat tuosta kiksit ja niin muuten saavat naisetkin. Miksi aina oletetaan, että raskaus olisi vahinko? Abortti on keksitty ja sen voi tehdä lääkkeillä huomaamatta. Sekä naiminen paljaaltaan että abortin tekemättömyys viittaavat siihen, että vähintään passiivisesti takaraivossa on idea siitä, että lapsi tehdään jonkin toisen kanssa kuin oman miehen. Biologinen ohjelmointi?
Nämä naiset aivan kuten nuo miehet olisivat mielenkiintoinen tutkimuskohde, koska avioliiton ulkopuolisella raskaudella on jokin merkitys ihmislajin kannalta. Voi olla mahdollista, että monet noista avioliiton ulkopuolisista lapsista eivät ole sattumia, vaan yhden ja saman uroksen alullepanemia. Entisaikaan kerrottiin paikkakunnalta toiselle liikkuvista kauppamatkustajista ja sitä rataa.
Vähän jännittää oman isän kuolema ja perinnönjako. Hän toimi nuorena juuri tuollaisena kauppamatkustajana ympäri Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Australia on muuttamassa lainsäädäntöä niin, ettei esim. isä voi vaivihkaa, siis lupaa kysymättää, ottaa lapsiltaan moista näytettä. Jatkossa siihen tarvitaan ainakin lasten äidin suostumus...
Näin pitää ollakin. Isä voi omia näytteitään lähetellä kritiikittä vaikka jokaiseen geenipankkiin, mutta ei sillä ole lapsen puolesta oikeutta niin tehdä. Hyvä, jos edes äiti valvoo lapsen etua.
On myös lapsen etu tietää, kuka hänen biologinen isänsä on. Kuvittelet, että lapselle on ihan okei myöhemmin saada totuus selville ja kiittää äitiään siitä, että valvoi hänen etuaan kasvaen miehen kanssa ja rakastaen häntä isänään, joka ei olekaan hänen oma isänsä?
Parhaassa tapauksessa nainen saa miehen, sekä lapsensa vihat niskaan ja se on ihan oikein.
Naisena ja äitinä en pysty ymmärtämään, millainen nainen tuollaista pystyy lapselleen tekemään?
Vierailija kirjoitti:
36: Kysymys on ennen kaikkea biologiasta, ystävä hyvä.
Oma aina rakkaampi kuin vieras.
Miten suhtaudut adoptioon?
Ymmärrän ulkopuolisen siittäjän käytön, jos aviopuoliso on hedelmätön. Mutta eikö sekin kannata tehdä avoimesti sopien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedit siis paljaalla?
Tämän takia keskipituus nousee koko ajan, kun pitkät miehet siementää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lasten äidin suostumus tarvitaan ehkä jatkossa Australiassa.
Että rikollinen saa edelleen pitää salaisuutensa?
Valtiolle se on ihan yhdentekevää kuka mies lapsen elatuksen hoitaa, ei noille pykälille ole mitään muuta perustetta, kuin miehillä loisiminen niin naisten kuin valtionkin taholta.
Pitäisi olla automaatio ja kun testejä tehdään paljon niin hintakaan ei ole iso. Lapsen isä tietysti maksaa dna-testin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on yhteistyösopimus, muualta löytyy enempi naisia jotka myös kunnioittaa tuota sopimusta.
Aasialaiseen kulttuuriin kuuluu miehen ruodussa pitäminen. Ihan yleisesti tiedossaoleva fakta. Suku suorastaan hiillostaa tytärtä pitämään maksajan ojennuksessa. Mun mielestä toi on moraalitonta. Tytär ei saa aikuisenakaan päättää omista asioistaan ja elättäjä ruokkii kyseenalaista kulttuuria. Mut hei, tee kuten tykkäät. Varo suututtamasta vaimoa.
Aika moraalitonta käyttää lasta kilpenä...