DNA-testauksen uusi buumi: Onko lapsesi varmasti sinun?
Testeissä paljastunut yllättäviä, raastaviakin totuuksia...
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
En miehenä voisi sulattaa tietoa siitä, että mahdollinen lapseni olisikin "käkien sukua"... Olisi aivan mahdoton ja ylitsepääsemätön tilanne.
Entä jos lapsi olisi profeetan sukua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin hyvä peruste skipata länsimaiset naiset.
Itse asiassa Australiassa jäi kiinni aasialainen nainen miehensä pettämisestä. Että niin.
Niin? Joku yksittäistapausko todistaa että muiden kulttuuripiirien naiset on ihan yhtä jakorasioita kuin länsimaiden?
Ai nyt kiellät? Mites se suomalaisen miehen puukotus? Sehän tehtiin kanssa mustasukkaisuuden takia. Nainen oli Aasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Australiassa jäi kiinni aasialainen nainen miehensä pettämisestä. Että niin.
Niin? Joku yksittäistapausko todistaa että muiden kulttuuripiirien naiset on ihan yhtä jakorasioita kuin länsimaiden?
Tilastollisesti länsimaalaiset miehet pettää samalla tavoin kuin naiset. Miesten keskuudessa jopa rohkaistaan ottamaan sivuhoitoja.
Vierailija kirjoitti:
36: Kysymys on ennen kaikkea biologiasta, ystävä hyvä.
Oma aina rakkaampi kuin vieras.
Ja kaikkein tärkeintä on lapsen hyvinvointi, lapsen etu on tärkeämpi kuin kenenkään aikuisen mietteet mistään. Siksi nämä eivät ole yksinkertaisia asioita eikä kukaan täysissä järjissään oleva ja isäksi kykenevä mies mehustele tällä. Mutta kuten sanottu, tästäkin ketjusta näkee että oikeat miehet ovat jääneet isäksi tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaiset mielenterveysongelmat aiheutuu lapselle siitä, että isä lähtee menemään, koska ei olekaan biologinen ? Millään luottamuksella ja välittämisellä ei ole mitään arvoa, lapsen identiteetillä tai millään, kun onkin väärää verta ?
Anteeksi millä luottamuksella? Jos tästä jotakuta pitäisi syyttää, niin lapsen äitiä. Äitihän se tuossa tilanteessa on pettänyt kumppaninsa ja myös lapsensa luottamuksen.
Mutta lapsi on äidin käytökseen osaton. Vastuullinen isä ymmärtää roolinsa tärkeyden ja jää lapsen elämään vaikkei olisikaan sukua. Sitäpaitsi mitä väliä - jos kuitenkin on joskus uittanut pippeliään lapsen äidin penaalissa niin yhtä hyvin hän voisi olla biologinen isä, nyt ei vain ole. Sosiaalisella isällä on silti tärkeä merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt kiellät? Mites se suomalaisen miehen puukotus? Sehän tehtiin kanssa mustasukkaisuuden takia. Nainen oli Aasiasta.
Kyllä se on ihan yleistä tietoa, että jos etsii perinteisempiä arvoja kannattavaa vaimoa itselleen, ei sellaista kannata enää nykypäivänä länsimaista etsiä, tarjonta on niin olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti länsimaalaiset miehet pettää samalla tavoin kuin naiset. Miesten keskuudessa jopa rohkaistaan ottamaan sivuhoitoja.
Mistähän tuommoinen tilasto löytyy?
Minkä miesten keskuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Australia on muuttamassa lainsäädäntöä niin, ettei esim. isä voi vaivihkaa, siis lupaa kysymättää, ottaa lapsiltaan moista näytettä. Jatkossa siihen tarvitaan ainakin lasten äidin suostumus...
Näin pitää ollakin. Isä voi omia näytteitään lähetellä kritiikittä vaikka jokaiseen geenipankkiin, mutta ei sillä ole lapsen puolesta oikeutta niin tehdä. Hyvä, jos edes äiti valvoo lapsen etua.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriin naisiin ei voi luottaa. Tekisin isyystestin naisen tahtoa vastaan, jos saisin lapsen, ja nainen väitää minun olevan isä. M27
Jotkut pystyvät puhumaan isyystestien ottamisesta teoreettisella tasolla, koska heille ei koskaan tule tilannetta, että isyys olisi mitenkään mahdollinen.
Onneksi olen nainen ja synnyttänyt itse lapseni, ja lapsi on niin minun näköinen, ettei voi erehtyä. Jopa lapsenlapseni ovat ihan minun näköisiä. Ja näin ovat todenneet vieraat ihmisetkin.
On sillä oikeasti väliä, onko oma vai vieras lapsi. Uusperheessä nämäkin asiat tulevat tutuiksi.
Olen siis miesten ja lasten puolella tässä jutussa.
Ikävä esimerkki on esim. perinnölliset sairaudet, joita voitaisiin hoitaa ja välttää, jos niistä tiedettäisiin etukäteen.
Ns.serkkutestin saa FamilytreeDNAlta 50 eurolla. Eli isä ja lapsi yht.n 100 e. Se jo kertoo totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriin naisiin ei voi luottaa. Tekisin isyystestin naisen tahtoa vastaan, jos saisin lapsen, ja nainen väitää minun olevan isä. M27
Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaiset mielenterveysongelmat aiheutuu lapselle siitä, että isä lähtee menemään, koska ei olekaan biologinen ? Millään luottamuksella ja välittämisellä ei ole mitään arvoa, lapsen identiteetillä tai millään, kun onkin väärää verta ?
Anteeksi millä luottamuksella? Jos tästä jotakuta pitäisi syyttää, niin lapsen äitiä. Äitihän se tuossa tilanteessa on pettänyt kumppaninsa ja myös lapsensa luottamuksen.
Mutta lapsi on äidin käytökseen osaton. Vastuullinen isä ymmärtää roolinsa tärkeyden ja jää lapsen elämään vaikkei olisikaan sukua. Sitäpaitsi mitä väliä - jos kuitenkin on joskus uittanut pippeliään lapsen äidin penaalissa niin yhtä hyvin hän voisi olla biologinen isä, nyt ei vain ole. Sosiaalisella isällä on silti tärkeä merkitys.
Nainen voi etsiä siementäjän, koska ei ole toisen miehen vastuulla leikkiä isää.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kaiken naisista.
Ihan kuin miehet eivät pettäisi? Kuinka monella on parisuhteen ulkopuolelle tehtyjä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu kuvio. Annat muslimin painaa sinua paljaalla. Tulet raskaaksi, muslimi häipyy tiehensä. Hätäännyt. Etsit hyväuskoisen suomalaismiehen isäksi ja elättäjäksi.
Noinko nopsaan nainen löytää uuden miehen? Mahdatko sinä edes tietää, kuinka kauan nainen on raskaana?
Minusta miesten tulisi laittaa lapsen etu oman etunsa edelle. N43
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele itsesi lapsena elämään perheessä jossa isä suhtautuu vihamielisesti tai välinpitämättömästi koska et ole oma lapsi. Näissä mehusteluissa ei pariutumiskyvyttömät miehet välitä kenestäkään muusta kuin itsestään.
Pariutumiskyvyttömät vai parittelukyvyttömät? Sehän on selvää, että avioliitossa toisen miehen lasta kasvattava mies on pariutunut. Sen sijaan hän ei ole paritellut. Nainen ei pitänyt häntä sen arvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15: Miten niin "isän rakkaus katoaa"? Eihän hän ollut edes oikea isä. Oli kasvattamassa käenpoikaa...
Eihän se rakkaus varsinaisesti katoa, mutta on täysin loogista että mies häipyy kuviosta kokonaan suojellakseen mielenterveyttään.
Jotkut miehet päätyy itsemurhaan kun saavat kuulla kasvattaneensa jonkun toisen lapsia vuosikausia elämästään uhraten.
Samoin lapsen mielenterveys saattaa järkkyä siitä, miten oma äiti on kyennyt elämään ja elättämään lapsensa valheessa, joten nämä naiset saattavat saada myös oman lapsensa kääntymään heitä vastaan.
Valehdelleet miehelle, sekä omalle lapselle.
Millainen nainen kykenee tekemään näin?