Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DNA-testauksen uusi buumi: Onko lapsesi varmasti sinun?

Vierailija
26.05.2022 |

Testeissä paljastunut yllättäviä, raastaviakin totuuksia...

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen nainen ja synnyttänyt itse lapseni, ja lapsi on niin minun näköinen, ettei voi erehtyä. Jopa lapsenlapseni ovat ihan minun näköisiä. Ja näin ovat todenneet vieraat ihmisetkin.

On sillä oikeasti väliä, onko oma vai vieras lapsi. Uusperheessä nämäkin asiat tulevat tutuiksi.

Olen siis miesten ja lasten puolella tässä jutussa.

Ikävä esimerkki on esim. perinnölliset sairaudet, joita voitaisiin hoitaa ja välttää, jos niistä tiedettäisiin etukäteen.

Teettikö miehesi isyystestit lasten osalta? Miten noiden lastenlasten osalta, onko isyydet varmistettu testein?

Ei tarvinnut miehenikään teettää, koska olen luotettava ihminen, ja lapsi on perinyt mieheni vartalon lähes yksi yhteen ja monta muutakin tunnistettavaa asiaa. Lapsenlapset voisivat korkeintaan olla isänsä veljen teoriassa, mutta tuskin ovat, on nimittäin pari sellaista erityispiirrettä...

Kyse ei ole sinn luotettavuudesta vaan siitä, että miehesi ei ole tippaakaan mustasukkainen. Jos olisi, hän olisi jo moneen kertaan esittänyt epäilyn, että hän ei ole teidän lasten isä.

Vierailija
82/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerätään geeninäytteitä ihmisistä, jotka vielä maksavat siitä. Mitä niille näytteille tapahtuu, varastoidaanko ne johonkin kaupallisiin tarkoituksiin?

Ei noilla näytteillä mitään tee. Koko ihmiskunnan tutkimiseksi riittäisi muutama sata näytettä. Niin sukua kaikki on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla jotka vastustaa dna-testejä ei ole puhtaat jauhot pussissa 🤔

Vierailija
84/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin hyvä peruste skipata länsimaiset naiset.

Itse asiassa Australiassa jäi kiinni aasialainen nainen miehensä pettämisestä. Että niin.

Niin? Joku yksittäistapausko todistaa että muiden kulttuuripiirien naiset on ihan yhtä jakorasioita kuin länsimaiden?

Ai nyt kiellät? Mites se suomalaisen miehen puukotus? Sehän tehtiin kanssa mustasukkaisuuden takia. Nainen oli Aasiasta.

Kyllä se on ihan yleistä tietoa, että jos etsii perinteisempiä arvoja kannattavaa vaimoa itselleen, ei sellaista kannata enää nykypäivänä länsimaista etsiä, tarjonta on niin olematon.

Joku kehitysmaa? Kyllä on omat arvosi kohdillaan 🙄

Avioliitto on yhteistyösopimus, muualta löytyy enempi naisia jotka myös kunnioittaa tuota sopimusta.

Aasialaiseen kulttuuriin kuuluu miehen ruodussa pitäminen. Ihan yleisesti tiedossaoleva fakta. Suku suorastaan hiillostaa tytärtä pitämään maksajan ojennuksessa. Mun mielestä toi on moraalitonta. Tytär ei saa aikuisenakaan päättää omista asioistaan ja elättäjä ruokkii kyseenalaista kulttuuria. Mut hei, tee kuten tykkäät. Varo suututtamasta vaimoa.

Kuka sanoi että vain aasiasta voi vaimon hakea?

Vierailija
85/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskustelussa oletetaan, että lapsi menettää isän? Kun dna-rekisterissä on tarpeeksi miehiä, oikea biologinen isä tai vähintään sukulainen löytyy sieltä. Näin elaritkin löytävät tiensä oikeaan osoitteeseen.

Vierailija
86/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies ei ikinä luota naiseen sokeasti. Naiset valehtelevat. Naiset hyväkdikäyttävät. Naiset juonittelevat. Naiset kostavat. Naiset halveksivat miehiä, jotka ei luota naisiin.

Vierailija
87/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat mielummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Naiset haluavat miehen, josta hyötyä. Harva nainen tyytyy elämäntapatyöttömään.

Ei ole siis mikään yllätys, että naiset hyväksikäyttävät miehiä taloudellisesti. Elarit ovat jokaisen naisen mielessä.

Ja sellaista naista ei ole, joka kieltäytyisi elareista.

Vierailija
88/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani kilahtivat aikanaan kun luulivat minun alkaneen seurustelemaan erään tytön kanssa. Miksiköhän?

Vierailija
89/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani ero olisi väistämätön, jos saisi tietää varmuudella, että lapset eivät ole omiani.

Vierailija
90/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempani kilahtivat aikanaan kun luulivat minun alkaneen seurustelemaan erään tytön kanssa. Miksiköhän?

Eikös toi oo jostain leffasta?

Vierailija
91/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota testiä ei kukaan ainakaan saa syyttää. Sehän kertoo vain totuuden. Älkää ampuko viestintuojaa...

Vierailija
92/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani ero olisi väistämätön, jos saisi tietää varmuudella, että lapset eivät ole omiani.

Eli et välitä "lapsistasi".

Vierailija
93/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin hyvä peruste skipata länsimaiset naiset.

Itse asiassa Australiassa jäi kiinni aasialainen nainen miehensä pettämisestä. Että niin.

Niin? Joku yksittäistapausko todistaa että muiden kulttuuripiirien naiset on ihan yhtä jakorasioita kuin länsimaiden?

Ai nyt kiellät? Mites se suomalaisen miehen puukotus? Sehän tehtiin kanssa mustasukkaisuuden takia. Nainen oli Aasiasta.

Kyllä se on ihan yleistä tietoa, että jos etsii perinteisempiä arvoja kannattavaa vaimoa itselleen, ei sellaista kannata enää nykypäivänä länsimaista etsiä, tarjonta on niin olematon.

Joku kehitysmaa? Kyllä on omat arvosi kohdillaan 🙄

Avioliitto on yhteistyösopimus, muualta löytyy enempi naisia jotka myös kunnioittaa tuota sopimusta.

Aasialaiseen kulttuuriin kuuluu miehen ruodussa pitäminen. Ihan yleisesti tiedossaoleva fakta. Suku suorastaan hiillostaa tytärtä pitämään maksajan ojennuksessa. Mun mielestä toi on moraalitonta. Tytär ei saa aikuisenakaan päättää omista asioistaan ja elättäjä ruokkii kyseenalaista kulttuuria. Mut hei, tee kuten tykkäät. Varo suututtamasta vaimoa.

Kuka sanoi että vain aasiasta voi vaimon hakea?

Venäjällä ja Itä-Euroopassa miehen autoon tykätään asentaa GPS-paikannin. Et ole lukenut Venäjällä tapahtuneista murhista? Vaimo oli murhannut miehen salarakkaan. Vaikka sanovat salasuhteiden olevan OK, saattavat varmistaa ettei salarakas yritä pyrkiä vaimon paikalle.

Vierailija
94/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on väärin, että naiset...

pelaavat "etkö luota minuun" -kortin, jos mies haluaa tehdä isyystestin.

Naiset haluavat, että mies ottaa riskin tulla hyväksikäytetyksi.

Vierailija
95/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat mielummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Naiset haluavat miehen, josta hyötyä. Harva nainen tyytyy elämäntapatyöttömään.

Ei ole siis mikään yllätys, että naiset hyväksikäyttävät miehiä taloudellisesti. Elarit ovat jokaisen naisen mielessä.

Ja sellaista naista ei ole, joka kieltäytyisi elareista.

Lapsen elatus kuuluu kummallekin vanhemmalle. Luulisi sen olevan selvää ihan jokaiselle, mutta näköjään ei ole.

Vierailija
96/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuo on harvinaisia tapauksia, missä lapsi onkin jonkun toisen miehen.

Ne kelle yhdenyön jutut ja raskaaksi tulo tästä tulee yllätyksenä, nii uudestaan koulunpenkille!

Vierailija
97/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota testiä ei kukaan ainakaan saa syyttää. Sehän kertoo vain totuuden. Älkää ampuko viestintuojaa...

Tutkimusten mukaan ainakin jenkeissä joka kymmenes lapsi keskimäärin on jonkun toisen kuin isäksi ilmoitetun miehen.

Korkeakoulutettujen kohdalla näitä lehtolapsia on vain 1%

Köyhempien keskuudessa prosentti nousee parhaimmillaan 30% kieppeille.

Jos kaikkien naisten luurangot tuotaisiin esille tältä osin, yhteiskuntaan tulisi aikamoiset myllerrykset kun tulisi valtavasti eroja, henkirikoksia, vandalismia yms.

Tän takia valtiot jopa estää isyystestien teettämisen, pahimmillaan totuus voisi johtaa yhteiskunnan romahdukseen ja sisällissotaan.

Vierailija
98/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt geenitestin sukututkimuksen takia jo vuosia sitten. Nyt lapsi haluaa tehdä omansa. Kukaan ei voi puuttua siihen, koska lapsi on täysi-ikäinen.

Vierailija
99/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on väärin, että naiset...

pelaavat "etkö luota minuun" -kortin, jos mies haluaa tehdä isyystestin.

Naiset haluavat, että mies ottaa riskin tulla hyväksikäytetyksi.

Luin tapauksesta missä nainen oli ollut kimpassa kolmen kaa yhtäaikaa. Avautui yhdelle näistä kolmesta olevansa raskaana. Kaikki kolme jatkoivat naisen rinnalla kunnes yhdellä napsahti. Teloitti 2 muuta miestä sekä naisen.

Opetus: äkää jatkako rakkauskolmioissa. Pillua saa turvallisesti rahallakin.

Vierailija
100/202 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti pitäisi olla automaatio.

Samoiten kuin kaikki ruumiit pitäisi myös laittaa dna-rekisteriin jos ei ole jo siellä, moni vanha henkirikoskin selviäisi tämän käytännön myötä.

Mutta kun ei, päinvastoin täällä annetaan jopa poliisien kieltäytyä näytteen antamisesta rekisteriin, ja joidenkin mielestä tässä ei ole mitään väärää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän