Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on sentään hyvä, että voi paikallaolotietoja startata, jottei tarvitse pelätä, että jotain vakavampaa on sattunut. Mies luiskaan.
No niinpä. Tosin itse olen juuri siinä tilanteessa että miesystävä ei näytä olleen pariin päivään paikalla missään, viestit eivät saa kuittausta perillemenosta, puhelu vain sanoo ettei tavoitettavissa.
Hän teki saman ihan muutama päivä sitten, silloin hälytin oman läheiseni myös yrittämään soittoa, ja lopulta miehen läheisen katsomaan paikalle.Ja kerroin sen jälkeen miehelle, kuinka huono oloni oli kun pelkäsin. Ja nyt se teki sen taas. En tiedä onko estänyt minut vai vain sulkenut puhelimensa ja ryyppää, mutta enää en vaan voi tehdä mitään.
Mutta eiköhän tässä nyt nähty ettei yhtään kiinnosta minun hyvinvointini.
Minulla on traumoja johtuen kuolemantapauksista läheisillä, ja jos ei yhtään kiinnosta millaisen paniikin minulle aiheuttaa, niin... joo, se taisi olla tässä.
miksi siedät tollasta miestä,onko muna sen väärti
Vierailija kirjoitti:
Menee tunteisiin tuommoiset pettäjät, eivät ne muutu kokemusta on. Sen takia minulla ei ole enää tunteita ketään miestä kohtaan, ihan sama vaikka olen kylmä ja tunteeton akka, parempi se kun pettäminen. Saakeli. Voimia ap 💪
mullakaa ei tunteita miehiä kohtaan. Joskus paloina niitä. T nainen45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei halua vastata sulle, mutta on viestitellyt ehkä muutamallekin muulle. Ei mitään, lähdet itse viihteelle etkä vastaa puhelimeen tai viesteihin.
Tilanne ratkesi jo! LUE ENNEN KUIN KIRJOITAT!! Miksi ihmiset ovat niin laiskoja, että heti vaan pitää ängetä omaa mielipidettä ja kirjoittaa hyviä neuvoja, eivätkä viitsi lukea yhtään mitä on jo kirjoitettu.
Vedäpä välillä henkeä ja ota ne keltaisetkin pillerit. Ota päikkärit jos noin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.
Jos ei ole kirjoilla, niin ap on ottanut asuntoonsa asunnottoman? Posti menee poste restanteen ym. Olisihan siitä jo pitänyt ymmärtää, että tästä ei hyvää seuraa.
Vakava päihdeongelma on, vaikkei olisi pettänytkään.
Olishan se voinut olla vaikka kaverinsa tai vanhempiensa luona ensin kirjoilla, ja siirtää muuttaessaan kirjansa ap:n asuntoon/osoitteeseen, mistä näin vaikeaa saada heti poistettua. Nyt kun ei ole mitään muuta kuin suullinen sopimus ja loisii, niin miehen saa ulos heti halutessaan. Kummallista kyllä, että vaikka on omistusasunto, niin noin voi olla. Luulisi että naapurit ilmoittelee hyyryläisestä. Jos se nyt siis näin menee.
Anteeksi mutta miksi naapurit ilmoittelisivat mitään, eihän se heille kuulu? Mistä edes tietäisivät onko kirjoilla yms?
Miksi te uskotte tähän tuhannen nikin trolliin? Hänhän trollaa täällä ties millä nimimerkeillä kuten Kehitysvammainen Mies 52v, Kiltti Mies 41v, Kaisa 34v, Poika 18v ja ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te uskotte tähän tuhannen nikin trolliin? Hänhän trollaa täällä ties millä nimimerkeillä kuten Kehitysvammainen Mies 52v, Kiltti Mies 41v, Kaisa 34v, Poika 18v ja ties mitä.
Sitten se on hyvä trolli koska uskovaiset jaksaa jeesustella mitä miehelle on sattunut vaikka on vain uittanut kikkeliä nuoressa kosteassa pillussa, eikä tule edes ikävä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähti viime itsenäisyyspäivänä "käymään pikipäin" veljellään. Ei ole vieläkään palannut takaisin. Sai kuulemma junassa koronatartunnan ja nyt makaa lääkehappipullojensa kanssa veljellä. Sitten sai pitkittyneen covidin ja toisen virusmuodon. Ei soita eikä vastaa puhelimeen, kun kuulemma keuhkot niin tuhoutuneet.
Edes jouluna ei tullut yhtä,tekstaria, että hyvää joulua ja uuttavuotta. Netissä roikkuu kuitenkin eri akkojen fb:eissa ja niihin jaksaa kirjoitella.
Voihan se olla tottakin. Kyllä pitkittynyt korona on vetänyt sairaalapotilaaksi. Eikä koronasta parane jälkitauteuneen puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Väliäkös sillä vaikka trollaa. Kirjoittaa monille niin tuttua asiaa. Vertaistukea meille saman kokeneille. Onhan tuossa jokin todellinen, kokemusperäinen pohjakin olemassa, tuskin ihan omasta päästä asiaa keksisi. Miehet ovat sydämmettömiä mutta hyvä että edes ottavat eron ja tunnustavat pettäneensä kun ovat niin tehneet. Kaikista hirveintä oli kun huomasi eläneensä toista vuotta valheellisessa suhteessa miehen kanssa, joka oli pettänyt koko raskaus- ja pikkulapsiaikani. Oli ollut jopa pidemmässä suhteessa naisen kanssa.
Onko se äijä siis vieläkin jossain eikä vastaa?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lähti viime itsenäisyyspäivänä "käymään pikipäin" veljellään. Ei ole vieläkään palannut takaisin. Sai kuulemma junassa koronatartunnan ja nyt makaa lääkehappipullojensa kanssa veljellä. Sitten sai pitkittyneen covidin ja toisen virusmuodon. Ei soita eikä vastaa puhelimeen, kun kuulemma keuhkot niin tuhoutuneet.
Edes jouluna ei tullut yhtä,tekstaria, että hyvää joulua ja uuttavuotta. Netissä roikkuu kuitenkin eri akkojen fb:eissa ja niihin jaksaa kirjoitella.Voihan se olla tottakin. Kyllä pitkittynyt korona on vetänyt sairaalapotilaaksi. Eikä koronasta parane jälkitauteuneen puolessa vuodessa.
Miten sinisilmäinen voit olla, uskot kaiken mitä ihmiset keksii kertoa? Ihmiset puhuu paskaa ja valehtelee minkä ehtii.
Näitä tarinoita riittää. Humalassa ihmiset voivat eksyä väärään sänkyyn. Kerran keikka ei ehkä ole kovin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tarinoita riittää. Humalassa ihmiset voivat eksyä väärään sänkyyn. Kerran keikka ei ehkä ole kovin vakavaa.
Todennäköisesti ei ole mikään kerran keikka, vaan melaa on uitettu samassa pillussa jo pidemmän aikaa. Sinä se taidat luottaa kehen tahansa urpoon ja uskoa aivan kaiken mitä toinen keksii sulle puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.
Näin ajattelin tehdä, kun minulla on oikeasti sellainen kutina, ettei tule kotiin ennen sunnuntaita. On vaan sellainen tunne. 4 päivää vapaata... Minulle tulee huomenna ystävä kylään ja jos/kun mies ei ole täällä, niin aletaan pakkailemaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Edes jouluna ei tullut yhtä,tekstaria, että hyvää joulua ja uuttavuotta. Netissä roikkuu kuitenkin eri akkojen fb:eissa ja niihin jaksaa kirjoitella.
Päivän parhaat naurut näistä selityksistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väliäkös sillä vaikka trollaa. Kirjoittaa monille niin tuttua asiaa. Vertaistukea meille saman kokeneille. Onhan tuossa jokin todellinen, kokemusperäinen pohjakin olemassa, tuskin ihan omasta päästä asiaa keksisi. Miehet ovat sydämmettömiä mutta hyvä että edes ottavat eron ja tunnustavat pettäneensä kun ovat niin tehneet. Kaikista hirveintä oli kun huomasi eläneensä toista vuotta valheellisessa suhteessa miehen kanssa, joka oli pettänyt koko raskaus- ja pikkulapsiaikani. Oli ollut jopa pidemmässä suhteessa naisen kanssa.
Tätä en ymmärrä litenkään. Miksi ei sanonut ettei halua lapsia kanssasi, mitä hyötyy siis sinusta enempi kuin salarakkaasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei halua vastata sulle, mutta on viestitellyt ehkä muutamallekin muulle. Ei mitään, lähdet itse viihteelle etkä vastaa puhelimeen tai viesteihin.
Tilanne ratkesi jo! LUE ENNEN KUIN KIRJOITAT!! Miksi ihmiset ovat niin laiskoja, että heti vaan pitää ängetä omaa mielipidettä ja kirjoittaa hyviä neuvoja, eivätkä viitsi lukea yhtään mitä on jo kirjoitettu.
Kaikki 28 sivuako sitä pitäisi kahlata? Ei, ei, ei.
Sä voit jättää yhden tekstin lukematta, kun noin nyppii.
Ehkä joku toinen saa apua. Eihän kaikki kirjoitukset ole vain APta varten, kuten tämäkään.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te muutatte samoihin nurkkiin noiden kanssa tai otatte asumaan. Ei siinä tule työssäkäyvälle naiselle kuin lisätyötä, vaikka maksaisikin osuutensa. Pari vuotta on yleensä se aika, jonka nuo maksimissaan jaksavat näytellä ja sitten todellinen luonne tulee esiin kun ihastuminen ei enää ohjaa käytöstä.
No, nytpä tiedän. Jotenkin vaan niin suuri muutos entiseen. Tämä ryyppäyshalu siis. Kyllä hän ihan työssäkäyvä ihminen on ja raha-asiat tähän saakka ihan mallillaan. Ap
Minä tunnen alkoholistin, joka oli yrittäjä ja ryyppäsi kaiket päivät työssäänkin. Työkaverit sitten kärsi alkkarin raivokohtauksista.
Kaverini oli päällikkö työpaikallaan, alkoholisti, lääkkeiden ja alkon sekakäyttäjä. Kiristi alaisiaan ja pallotteli työvuorojaan oman sekoomustilansa mukaan muille. Alaiset eivät uskaltaneet sanoa vastaan, niin kova muija ja auktoriteetti oli ainakin omasta mielestään..
Työnantajana Film Town oy🙄
Vierailija kirjoitti:
Tais sit osua sopiva mimmi kohdalle sen mitä miehistä oppinut 45v aikana niin niin ne vaan pettää aina sopivan osuessa kohdalle. Vaikka olis kuin luotettava. Oikeen ihmettelen naisia joiden mielestä on ok käydä viihteellä ilman toista. Ennen pitkää ei hyvin käy. Ja tiedän et nuoret ei tähän usko, ovat vielä ihanan sinisilmäisiä ja uskovat hyvään.
Tsempit ap!
Minä ihmettelen miehiä, joiden mielestä on ok että nainen menee viettämään tyttöjen iltaa.
Alapeukkuja vaan, kaksinaismoralistit!
Menee tunteisiin tuommoiset pettäjät, eivät ne muutu kokemusta on. Sen takia minulla ei ole enää tunteita ketään miestä kohtaan, ihan sama vaikka olen kylmä ja tunteeton akka, parempi se kun pettäminen. Saakeli. Voimia ap 💪