Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
Tuolla se röhnöttää paskat housussa, ei taatusti pane enää ketään. Hae se pois!
[/quote] Mies on aina uhri. Kaverillaan toisen naisen kanssa yön viettänyt ja itse tarjoutunut muuttamaan pois, mutta ap on julma, kun miehen ehdotukseen suostuu eikä raivoa ja itke perään?[/quote]
Tää on hyvä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.
Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap
Kannattaisko jo tilata lukkojen vaihto ja muutama muuttolaatikko hänen rojuilleen.
Älä sano lukkohommasta mitään, vaihdata ne sillä aikaa kun hän on jossain poissa.
Onhan hänellä siis toinen majapaikka, ellei ole kuusen alle sammunut. Menköön sinne rojuineen.
Vierailija kirjoitti:
Keissi on ratkennut jo monta sivua sitten ja yhä vaan jotkut jaksaa veivata. Mies on jo tunnustanut pettäneensä ja tarjoutunut muuttamaan pois.
Taitaa keissi olla lopullisesti ratkennut vasta sitten kun mies muuttanut pois JA tehnyt sen poismuuttoilmoituksn.
MIten olet edes ottanut mokoman kattosi alle? Ei noille kannata avainta antaa. Mun rajani kulkee hammasharjassa, sen saa tuoda. Ilman lupaani ei pääse asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keissi on ratkennut jo monta sivua sitten ja yhä vaan jotkut jaksaa veivata. Mies on jo tunnustanut pettäneensä ja tarjoutunut muuttamaan pois.
Taitaa keissi olla lopullisesti ratkennut vasta sitten kun mies muuttanut pois JA tehnyt sen poismuuttoilmoituksn.
Sen voi kyllä tehdä asunnon omistaja itsekin. Ilmoittaa vain väestörekisteriin, että tämä tyyppi on luvatta tehnyt muuttoilmoituksen minun osoitteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.
Jos ei ole kirjoilla, niin ap on ottanut asuntoonsa asunnottoman? Posti menee poste restanteen ym. Olisihan siitä jo pitänyt ymmärtää, että tästä ei hyvää seuraa.
Vakava päihdeongelma on, vaikkei olisi pettänytkään.
Kyllä hän kirjoilla täällä on, muttei erikseen olla mitään vuokrasopimuksia tehty. Ap
Voi hitto, sitten et pääse välttämättä eroon kuin oikeuden määräyksellä häädöstä ja se kestää! Saattaa mennä puolikin vuotta.
Ikävä kyllä kaikki päihdeongelmaiset tietävät tuon kuvion. Toivottavasti mies ei tiedä ja selviät tavaroiden ulos kantamisella. Muuttoilmoituksen tekemiseenkin tarvitaan mies itse sitä tekemään eli on tosi v-mäinen juttu oikeasti, jos ei suostu lähtemään.
Työn puolesta tiedän nämä kuviot.
Pikkuhiljaa tämä nyt on alkanut vaikuttaa päihdeongelmalta. Koronan takia ei ole ollut niin menohaluja, mutta tässä puolen vuoden aikana aika reippaasti ja myöskin näitä outoja kavereita, joita ei olla minulle esitelty... Siis jotain rikollisia ne on. En vaan voinut uskoa, että juuri tämän miehen kanssa tilanne päättyy tällaiseen. Ap
Huumeet ja rikollisuus kulkee käsi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Herännyt mällinen kumi vehkeessä jonkun kaverisi luota. Nyt miettii selitystä. Kirjoittaa luultavasti yli kselle seikkailuistaan. Siellä on monesti ihan uskottavia juttuja varatun pettämisreissuista ja huorissakäynneistä. Älkää luottako niihin kulliotuksiinne.
Tuskin käyttänyt edes kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin että asutte yhdessä sinun ap omistamassa asunnossa. Eli miehellä ei mitään laillista oikeutta olla siellä, jos sinä et halua. Voit heittää miehen ja hänen tavaransa ulos, kun haluat.
Paitsi että ap sanoi vasta että mies on siellä kirjoilla. Jos on jossain kirjoilla eikä ole tehnyt sopimusta asiasta eikä halua lähteä, tällaisen ihmisen häätämiseksi tarvitaan oikeuden päätös. Tuntekaa ihmiset oikeutenne! Mies voi vaikka lopettaa kaikkien kulujen maksun kun asiasta ei ole mitään sopimusta mutta jatkaa silti asumista. Jos ap vaihtaa lukot hän syyllistyy rikokseen. Ihmistä ei saa lain mukaan estää menemästä viralliseen kotiinsa ilman painavaa syytä ja kumppanin halu heittää ulos ei ole sellainen.
Nopeammin varmaan onnistuisi kun muuttaisi pois ja laittaisi asuntonsa vuokralle, esim. joku määräaikainen kesäksi, ja sitten pääsisi itse takaisin. Siis jos mies ei vapaaehtoisesti lähde ja pitää hakea tuomiota oikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te muutatte samoihin nurkkiin noiden kanssa tai otatte asumaan. Ei siinä tule työssäkäyvälle naiselle kuin lisätyötä, vaikka maksaisikin osuutensa. Pari vuotta on yleensä se aika, jonka nuo maksimissaan jaksavat näytellä ja sitten todellinen luonne tulee esiin kun ihastuminen ei enää ohjaa käytöstä.
No, nytpä tiedän. Jotenkin vaan niin suuri muutos entiseen. Tämä ryyppäyshalu siis. Kyllä hän ihan työssäkäyvä ihminen on ja raha-asiat tähän saakka ihan mallillaan. Ap
Minä tunnen alkoholistin, joka oli yrittäjä ja ryyppäsi kaiket päivät työssäänkin. Työkaverit sitten kärsi alkkarin raivokohtauksista.
Soita sille kaverille ja kysy tietääkö mitään asiasta. Hänhän voi soittaa omalla puhelimellaan. Kai miehesi hänelle vastaa jos on hengissä. Sano vaikka, että sinun täytyy nyt ruveta soittelemaan poliisille ja sairaaloihin jos mitään tietoa ei ole. Aina on mahdollisuus, että puhelin on joutunut vieraisiin käsiin. Varmista asia.
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Tämä kävi jotenkin liian helposti miehelle ,oliko niin että yhteenmuutto alkoi kaduttaa ja jos kavereita on sinkkuna niin siinä helposti tulee itsellekin menohaluja. Luultavasti kaduttaa kesän jälkeen mutta voi voi. Ei ollut valmis sittenkään mihinkään vakavampaan. Niin tuttu stoori mullekin.
Se ei halua vastata sulle, mutta on viestitellyt ehkä muutamallekin muulle. Ei mitään, lähdet itse viihteelle etkä vastaa puhelimeen tai viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Miehesi joutuu muuttamaan pois luotasi vain koska oli kaverillaan yötä?
Mies on aina uhri. Kaverillaan toisen naisen kanssa yön viettänyt ja itse tarjoutunut muuttamaan pois, mutta ap on julma, kun miehen ehdotukseen suostuu eikä raivoa ja itke perään?
Kyllä. Oli toisen naisen kanssa. Kuulemma hän katuu ja ei tiedä itsekään miksi asiat meni niin. Pyysi vuolaasti anteeksi ja hän ymmärsi ihan itse, että haluan hänet pois asunnostani. Ei onneksi ole mitään pitkää suhdetta eikä yhteistä omaisuutta tai lemmikkejä tai lapsia. Kyllä osasin jotain tällaista odottaakin, kun meno on ollut niin erilaista nyt puolisen vuotta ja olen miettinyt eroa jo aiemmin, kun ei asiat ole olleet ihan niin, kuin kuuluu. Ap
Kyllä hän tietää ihan hyvin miksi asiat meni niin, halusi pillua ja sitä hän sai. Tuskin oikeasti katuu mitään. Ei muuta kun heität miehen ulos ja näkemiin. Eikä ole syytä soitella perään, kummallakaan.
Mun luona oli yötä varattu mies. Kuopiossa.
Vierailija kirjoitti:
Soita sille kaverille ja kysy tietääkö mitään asiasta. Hänhän voi soittaa omalla puhelimellaan. Kai miehesi hänelle vastaa jos on hengissä. Sano vaikka, että sinun täytyy nyt ruveta soittelemaan poliisille ja sairaaloihin jos mitään tietoa ei ole. Aina on mahdollisuus, että puhelin on joutunut vieraisiin käsiin. Varmista asia.
Ei tarvitse. Mies on saanut hyvät panot ja on erittäin tukevasti hengissä ja hyvin saanut. Nyt on aika kohdata todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Se ei halua vastata sulle, mutta on viestitellyt ehkä muutamallekin muulle. Ei mitään, lähdet itse viihteelle etkä vastaa puhelimeen tai viesteihin.
Tilanne ratkesi jo! LUE ENNEN KUIN KIRJOITAT!! Miksi ihmiset ovat niin laiskoja, että heti vaan pitää ängetä omaa mielipidettä ja kirjoittaa hyviä neuvoja, eivätkä viitsi lukea yhtään mitä on jo kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on sentään hyvä, että voi paikallaolotietoja startata, jottei tarvitse pelätä, että jotain vakavampaa on sattunut. Mies luiskaan.
No niinpä. Tosin itse olen juuri siinä tilanteessa että miesystävä ei näytä olleen pariin päivään paikalla missään, viestit eivät saa kuittausta perillemenosta, puhelu vain sanoo ettei tavoitettavissa.
Hän teki saman ihan muutama päivä sitten, silloin hälytin oman läheiseni myös yrittämään soittoa, ja lopulta miehen läheisen katsomaan paikalle.
Ja kerroin sen jälkeen miehelle, kuinka huono oloni oli kun pelkäsin. Ja nyt se teki sen taas. En tiedä onko estänyt minut vai vain sulkenut puhelimensa ja ryyppää, mutta enää en vaan voi tehdä mitään.
Mutta eiköhän tässä nyt nähty ettei yhtään kiinnosta minun hyvinvointini.
Minulla on traumoja johtuen kuolemantapauksista läheisillä, ja jos ei yhtään kiinnosta millaisen paniikin minulle aiheuttaa, niin... joo, se taisi olla tässä.
Vierailija kirjoitti:
Häntäheikki.
Suurin osa on. Monet aviomiehetkin.
Olet varmaan kuullut, että se rakkauden huuman aivoissa kestää max 1000pv. Lue kirja SEKAISIN LOVESTA.