Mies ei tullut yöksi kotiin eikä vastaa puhelimeen
Lähti kaverinsa luo eilen saunomaan ja kaiketi johonkin baariin... Sanoi tulevansa yöksi kotiin, mutta ei ole näkynyt. Yleensä aina on ilmoittanut, jos jää johonkin. En usko, että olisi putkassa, koska ei ole sen tyylinen ihminen, että riehuisi tai tappelisi... Kaikista hulluinta on, että hän on kyllä ollut WhatsAppissa paikalla pitkin aamua, mutta ei vastaa viesteihin tai soittoihin...
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei halua vastata sulle, mutta on viestitellyt ehkä muutamallekin muulle. Ei mitään, lähdet itse viihteelle etkä vastaa puhelimeen tai viesteihin.
Tilanne ratkesi jo! LUE ENNEN KUIN KIRJOITAT!! Miksi ihmiset ovat niin laiskoja, että heti vaan pitää ängetä omaa mielipidettä ja kirjoittaa hyviä neuvoja, eivätkä viitsi lukea yhtään mitä on jo kirjoitettu.
Miten tilanne ratkesi? Ajanhukkaa lukea yhden tiedonvuoksi kaikki sivut läpi.
Kinkkistähän tuo. Jos mies on esim maksanut puolet vuokrasta JA on kirjoilla asukkaana sun vuokrakämpässä niin et saa lain mukaan heittää sitä pihalle. Eri asia kun jos ei olisi kirjoilla. Ketään ei saa heittää asunnostaan ulos noin vaan , siitä on ihan lakeja. Toki voit pyytää sitä muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee olemaan vaikeaa saada hänet ulos asunnosta. Kokemusta on. Kannattaa ottaa muuttotilanteeseen sun turvaksesi joku kolmas henkilö.
Niin. Olen aloittanut nyt pakkailun ja huomenna tulee ystäväni tänne. En usko, että olisi mitään vaikeutta tai vaaraa. Ainakin ihan ystävällisesti ja minua ymmärtäen sanoi, että muuttaa pois, jos haluan ja hänelle oli ok, että aloitan jo pakkaamisen. En tiedä milloin tulee, mutta luulen, ettei häntä näy ennen sunnuntaita tai voi olla, että tuleekin aikaisemmin, mutta epäilen... ap
Miksi teidän pitää erota? En ymmärrä.
Miltä sivulta ratkaisu löytyy? Voisiko joku laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. No, nyt tuli viesti, että oli yötä kaverinsa x luona ja myönsi, ettei ollut nukkunut yksin. Pyysi anteeksi ja sanoi, että voi muuttaa pois, jos haluan. Laitoin hänelle, että alan pistämään tavaroitaan kasaan ja hänelle asia oli ok. Ap
Miehesi joutuu muuttamaan pois luotasi vain koska oli kaverillaan yötä?
Mies on aina uhri. Kaverillaan toisen naisen kanssa yön viettänyt ja itse tarjoutunut muuttamaan pois, mutta ap on julma, kun miehen ehdotukseen suostuu eikä raivoa ja itke perään?
Kyllä. Oli toisen naisen kanssa. Kuulemma hän katuu ja ei tiedä itsekään miksi asiat meni niin. Pyysi vuolaasti anteeksi ja hän ymmärsi ihan itse, että haluan hänet pois asunnostani. Ei onneksi ole mitään pitkää suhdetta eikä yhteistä omaisuutta tai lemmikkejä tai lapsia. Kyllä osasin jotain tällaista odottaakin, kun meno on ollut niin erilaista nyt puolisen vuotta ja olen miettinyt eroa jo aiemmin, kun ei asiat ole olleet ihan niin, kuin kuuluu. Ap
No mieshän teki tavallaan palveluksen, jos olet itse miettinyt eroa jo aiemmin.
Toisaalta joo, mutta sitä eroa olen aiemmin miettinyt nimenomaan hänen muuttuneen käytöksen takia. Ilman mitään pettämisiäkin, niin en halua elää miehen kanssa, joka käy tyyliin joka viikonloppu ryypiskelemässä joidenkin epämääräisten kavereiden kanssa. Ja nämä "epämääräiset kaverit" ovat sellaisia, joita en ole ikinä tavannut ja mies on kyllä heidän kaverinsa ollut jo vuosia, mutta tiedän, että on rikollista toimintaa. Mies vaan itse on aika kaukana mistään rikollisesta ja on kyllä noin muuten ihan kunnollinen ja ystävällinen ihminen tai antanut ainakin tällaisen kuvan itsestään... Paljon mahdollista, että menneisyydessä on jotain hämärää, joka on palannut nyt taas uudestaan kuvioihin. Vaikea selittää näin viestein tilannetta. Ap
Miehellä voi olla jokin kaveri joka on kateellinen siitä että miehelläsi on suhde kanssasi ja tahallaan houkuttaa miestästi juomaan ja usuttanut miehen toisen naisen matkaan jotta suhteenne menisi pilalle. Olen todistanut tämmöistä toimintaa, näin toimivia ihmisiä on olemassa.
Miehesi pitäisi miettiä kenen kanssa viettää aikaansa, jos kaverit vie huonoille teille. Moni on niin sinisilmäinen ja haluaa uskoa aina hyvään toisista vaikka oma elämä menisi huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi missään tekemisissä miehen kanssa, jolla olisi mitään yhteyttä rikollisiin piireihin.
Saati asuisi yhdessä. Ne "kaverit" voi kohta olla sun oven takana.
Niin. Enpä silti jaksa uskoa, että heistä olisi mitään vaaraa minulle. Kyllä ovat varmaan olleet aina kavereita keskenään, mutta minulle on esitelty juuri ne naimisissa olevat ja fiksuimmat kaverit... Ap
Jos mies on sotkeutunut huumeisiin, voi tapahtua mitä vaan., kun tulevat velkoja perimään. En halua pelotella, mutta hyvä tiedostaa.
Tuskinpa on kyse huumeista ainakaan hänen osalta. Tai no, mistä sitä tietää... Ap
Toivottavasti ei, mutta on varmaan syytä hakeutua sp-tautitesteihin, myös C-hepatiittitesti kannattaa ottaa, koska se on hyvin yleinen huumeidenkäyttäjillä. Googlaa.
C-hepatiitti tarttuu lähes yksinomaan verikontaktissa ja vain hyvin harvoin limakalvotartuntana.
NOH Ap?? Miten kävi? Missä mies oli? Oliko maksullisella? En jaksa lukee koko ketju, nyt kerrot kaiken heti!
Se on päässyt paneen, mitä pihtasit. Olisit tyytyväinen, kun mies kelpaa muillekin.
Yx kundi avovaimo lähti sukulaisiin niin tämä tilasi asunnon täyteen prostituoituja juhlimaan ja toinen kävi sellaisessa ihan lähellä ja lapsia vaimon kanssa.Yhdellä somalimiehellä lapset vaimo asunnossa kaapu päällä ukko nai naapurin naista jolla 3 lasta.....ne tapasi ensin roskia viedessä sitten baarissa sitten naisen asunnossa.Somalinainen pesee pyykkiä siinä pesutuvalla vieressä.
Äijä tällä hetkellä paukuttaa nuorempaa ja tiukempaa. JES!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit, saattaa olla vaikeaa saada ulos asunnostasi.
Ei ole, kun ei kirjoilla ole. Kavereita mukaan ja laukut pakataan, tekstarilla ilmoitus, että haet kamat klo x mennessä tai muuten ne viedään, minne sitten viedäänkin. Ei roskiin saa viedä kuitenkaan eikä tuhota.
Jos ei ole kirjoilla, niin ap on ottanut asuntoonsa asunnottoman? Posti menee poste restanteen ym. Olisihan siitä jo pitänyt ymmärtää, että tästä ei hyvää seuraa.
Vakava päihdeongelma on, vaikkei olisi pettänytkään.
Olishan se voinut olla vaikka kaverinsa tai vanhempiensa luona ensin kirjoilla, ja siirtää muuttaessaan kirjansa ap:n asuntoon/osoitteeseen, mistä näin vaikeaa saada heti poistettua. Nyt kun ei ole mitään muuta kuin suullinen sopimus ja loisii, niin miehen saa ulos heti halutessaan. Kummallista kyllä, että vaikka on omistusasunto, niin noin voi olla. Luulisi että naapurit ilmoittelee hyyryläisestä. Jos se nyt siis näin menee.
Anteeksi mutta miksi naapurit ilmoittelisivat mitään, eihän se heille kuulu? Mistä edes tietäisivät onko kirjoilla yms?
Otaksun että on kerrostalo-osake. Kyllä naapurit seuraavat. Jos on esim. jotain levottomuuksia ollut, niin kytätään tietenkin. Juoruämmät puuhastelevat vaikka ja mitä. Vedenkulutus, käykö saunatiloissa ylimääräisiä, kuka asujaimistoon kuulumaton käyttää jatkuvasti vieraspaikkaa autolleen jne.
Eli sinä lähdet jolla on "omistusasunto" ja pakkailet tavaroitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei halua vastata sulle, mutta on viestitellyt ehkä muutamallekin muulle. Ei mitään, lähdet itse viihteelle etkä vastaa puhelimeen tai viesteihin.
Tilanne ratkesi jo! LUE ENNEN KUIN KIRJOITAT!! Miksi ihmiset ovat niin laiskoja, että heti vaan pitää ängetä omaa mielipidettä ja kirjoittaa hyviä neuvoja, eivätkä viitsi lukea yhtään mitä on jo kirjoitettu.
Kaikki 28 sivuako sitä pitäisi kahlata? Ei, ei, ei.
Sä voit jättää yhden tekstin lukematta, kun noin nyppii.
Ehkä joku toinen saa apua. Eihän kaikki kirjoitukset ole vain APta varten, kuten tämäkään.
ohis
No oli aika hölmöä laittaa tomera kommentti ap:lle, kuinka "Se on taatusti pettänyt, älä usko mitään sen selityksiä" jne. kun ap just edellisellä sivulla oli kertonut, että mies myönsi pettäneensä. Eli ei siis pidä uskoa miestä? ;D Enpä ole tällaista vielä kuullutkaan. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai tossa itkut auta. Asunnon hakuun. Sanoo sua kumminkin vainoharhaiseksi, jos jotain pettämistä epäilet.
Kyllä. Ja ei tarvitse edes pettää, kun en minä halua kumppania, joka ei kykene ilmoittamaan missä on. Teen tämän hänelle selväksi ja jos ei sovi tai tulee jotain sönkötystä, niin käsken häntä muuttamaan pois minun omistusasunnostani. Ap
Joko ehti virallisesti muuttaa, vuokrasopimus tehty?
Ei olla mitään virallisia sopimuksia tehty. Muutti asuntooni ja on maksanut osansa ja on ihan hyvin ja huolellisesti maksanutkin - tähän saakka. Jotenkin olen huomannut hänen muuttuneessa käytöksessä jotain sellaistakin, että saattaisi yllättäen olla siinä pisteessä, että jäisi sovitut laskut maksamatta ja jättäisi kaupassa käynnit minun murheekseni, koska voi... Ap
Lukot uudelleen sarjoitukseen.
Tuskinpa menee noin helpolla. Luulee vielä tässä vaiheessa, että nöyristely auttaa. On tullut nähtyä ja kuultua noista "kilteistä ja rauhallisista, kaverit rikollisia mutta ei itse todellakaan" -tyypeistä. Saavat raivarin yllättäen kun keinot feikkaamiseen loppuu eikä saakaan tahtoaan läpi koiranpentusilmillä. Ole varovainen, ap. Jos tää on totta, siis.
Ja siis nimenomaan voivat vielä esittää siihen lopulliseen hetkeen saakka (nainen jättää) että muka kiltisti ovat keräämässä luunsa ja lähtemässä, tai mistä sitten onkaan kyse. Lapsellinen reaktio seuraa sitten, kun se ei auttanutkaan ja on raasu jo myynyt sterkkaritkin :D
Huonolta näyttää. Ei muuta kuin kantapäät yhteen ja eri suuntiin
Onko sillä alkava huumeongelma. Alkoholikin on huume.