Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin leikkauksesta kotiin, miehen käytöksestä..

Vierailija
25.05.2022 |

Olin alkuviikolla leikkauksessa ja nyt kotona toipumassa. Olemme seurustelleet miehen kanssa pari vuotta mutta ei asuta yhdessä. Olemme viettäneet melko tiiviisti viikonloput yhdessä, miehellä on joskus omia menoja mulla ei juuri koskaan. Lapseni ovat isällään joka toinen viikonloppu, joten varsinkin vapaat viikonloput vietän mielelläni miehen kanssa. Tuleva viikonloppu olisi taas vapaa, mutta koska olen toipilas, mies on sopinut menoa toisella paikkakunnalla asuvan kaverinsa kanssa. Tulee hänelle yöksi, lähtevät baariin ym. Mä olen kotona, kun en voi mihinkään lähteä. Olenko ihan kohtuuton kun luulin hänen olevan seuranani?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perhe on tärkein. Vaimo oli influenssassa alkukeväällä, ruokin ja lääkitsin sen sänkyyn. Voihan siinä vähän siivua ottaa jos on tylsää.

Vaimo juu, mutta ap on joku joka toinen viikonloppu nähtävä reikä, ei enempää.

Vierailija
22/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt siis toipilaana kotona, ja lapsesi menevät viikonlopuksi isälleen.

Missä he olivat, kun olit leikkauksessa? Entä nyt, kun olet toipilaana? Joko pystyt heistä huolehtimaan?

Älä suotta huolehdi, aloitus on keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan itse aina toipilaana olla rauhassa ja kuvittelen että muutkin haluavat olla. Oma ja toisten sairastaminen tekee minut kärsimättömäksi. Mies ajattelee varmaan että antaa sun olla rauhassa.

Jep, mitä miehen sitten olisi pitänyt tehdä? Istua ap:n sängyn vieressä vartioimassa tämän unta, silittelemässä tämän poskea, hyysätä ja hoitaa, tuoda kaupasta kaikkea mitä ap inisee ja muuta ällöä? Kesäinen viikonloppu koronavuosien jälkeen menisi siinä täydellisen hukkaan.

Jos aika puolison kanssa on hukkaan heitettyä niin suhteessa on jotain pielessä.

Vierailija
24/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 v. sairaana kotona munuaisaltaan tulehduksessa, vanhemmat lähtivät mökille ja silloinen poikaystävä nykyinen aviopuoliso tuli intistä viikonloppuvapaalle hoitamaan minua olin kuumeessa ja väsähtänyt. Hän teki ruokaa ja piti seuraa, lisäksi tarkkaili etten mennyt sairaalakuntoon.

Vierailija
25/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan itse aina toipilaana olla rauhassa ja kuvittelen että muutkin haluavat olla. Oma ja toisten sairastaminen tekee minut kärsimättömäksi. Mies ajattelee varmaan että antaa sun olla rauhassa.

Jep, mitä miehen sitten olisi pitänyt tehdä? Istua ap:n sängyn vieressä vartioimassa tämän unta, silittelemässä tämän poskea, hyysätä ja hoitaa, tuoda kaupasta kaikkea mitä ap inisee ja muuta ällöä? Kesäinen viikonloppu koronavuosien jälkeen menisi siinä täydellisen hukkaan.

Jos aika puolison kanssa on hukkaan heitettyä niin suhteessa on jotain pielessä.

Puoliso? Tyypit näkevät toisiaan joka toinen viikonloppu ja tapailua on ollut pari vuotta. Mies ei ole silloin mikään puoliso, vaan tapailukumppani.

Vierailija
26/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea tapa hoitaa asia: Hei mies, tiedän että sinulla on menoja silloin tällöin mutta minulla on leikkaus tulossa sinä ja sinä päivänä, voisitko olla leikkauksen jälkeisen päivän seuranani ja apunani? Arvostaisin jos jäisit.

Mies: Ok, tokihan voin olla.

Ei vaan mies varmistaa etukäteen haluaisiko toipilas että hän on huolehtimassa juuri sairaalasta kotiutunutta. Kauppareissu, ruoan laittoa, seuraa. Komplikaatioitakin voi tulla.  Parin vuoden säännöllisellä seurustelulla tuota voisi odottaa ettei tarvitse hälyttää muita ystäviä.   

Vierailija
27/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perhe on tärkein. Vaimo oli influenssassa alkukeväällä, ruokin ja lääkitsin sen sänkyyn. Voihan siinä vähän siivua ottaa jos on tylsää.

Vaimo juu, mutta ap on joku joka toinen viikonloppu nähtävä reikä, ei enempää.

Reiän ympärillä on ihminen. Kannattaisiko suuntautua johonkin reikäiseen esineeseen jos inhimillinen kanssakäyminen ei oikein onnistu? 

Vierailija
28/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea tapa hoitaa asia: Hei mies, tiedän että sinulla on menoja silloin tällöin mutta minulla on leikkaus tulossa sinä ja sinä päivänä, voisitko olla leikkauksen jälkeisen päivän seuranani ja apunani? Arvostaisin jos jäisit.

Ei vaan mies varmistaa etukäteen haluaisiko toipilas että hän on huolehtimassa juuri sairaalasta kotiutunutta. Kauppareissu, ruoan laittoa, seuraa. Komplikaatioitakin voi tulla.  Parin vuoden säännöllisellä seurustelulla tuota voisi odottaa ettei tarvitse hälyttää muita ystäviä.   

No ei voi odottaa, jos ei ole syvempiä tunteita mukana kuvioissa. Jos toisesta ja toisen jaksamisesta huolehtiminen ei ole suhteen osa muutenkaan, niin ei sitä ihan oikeasti voi olettaa, että toinen sitten tekee jotain normaalisti poikkeavaa jos tulee joku toipilasaika eteen. Jos ei ole tunteita kiinni siinä toisen voinnissa, niin ei se ihan oikeasti kiinnosta. Seksi tai muu ajanviete voi olla kiinnostavaa, mutta jos ei ole syvempiä kiintymyksiä / intressejä, niin ihan normaalia toimintaa mieheltä.

Tyypillinen nainen etukäteen elää jotain romanttista fantasiaa, jossa mies toki huomioi kaikki naisen vastoinkäymiset, hieroo varpaat ja tarjoilee skumppaa toipilaalle, kokkaa, tuo ruokaa ja sytyttää vielä kynttilätkin ja kuorruttaa sängyn ruusun terälehdillä, vaikka totuus olisi jo ollut kaksi vuotta selvä, ainoa mikä kiinnostaa on helppo seksi.

Vierailija
29/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi odottaa, jos ei ole syvempiä tunteita mukana kuvioissa. Jos toisesta ja toisen jaksamisesta huolehtiminen ei ole suhteen osa muutenkaan, niin ei sitä ihan oikeasti voi olettaa, että toinen sitten tekee jotain normaalisti poikkeavaa jos tulee joku toipilasaika eteen. Jos ei ole tunteita kiinni siinä toisen voinnissa, niin ei se ihan oikeasti kiinnosta. Seksi tai muu ajanviete voi olla kiinnostavaa, mutta jos ei ole syvempiä kiintymyksiä / intressejä, niin ihan normaalia toimintaa mieheltä.

Tyypillinen nainen etukäteen elää jotain romanttista fantasiaa, jossa mies toki huomioi kaikki naisen vastoinkäymiset, hieroo varpaat ja tarjoilee skumppaa toipilaalle, kokkaa, tuo ruokaa ja sytyttää vielä kynttilätkin ja kuorruttaa sängyn ruusun terälehdillä, vaikka totuus olisi jo ollut kaksi vuotta selvä, ainoa mikä kiinnostaa on helppo seksi.

Mies tuumasi että ei seksiä saatavissa, joten lähtee baariin hakemaan sitä muualta.

Vierailija
30/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, riippuu miten vakava suhde teillä on? Onko vaan jotain pientä paneskelua ja viikonlopun viettoa vai oletteko puhuneet yhteisestä elämästä vakavamminkin? Jos olet miehellesi vain ajanviete, niin kun ajanviete ei onnistu, niin tottakai hän hakkii itselleen jotain muuta tekemistä. Onkohan sinulla mahdollisesti harhakuvitelmat suhteenne vakavuudesta?

Samaa mieltä. Et ole se kovin kiinnostava kumppani.

Sori. Ei ole tarkoitus loukata, mutta jos oukeasti välittää ja ln huomaavainen, niin toimii toisin.

Hyvä kohta jutella.

Vierailija
31/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä tapa.

Tai sitten se voisi mennä myös näin:

Mies: "Hei, nainen, koska se sun leikkaus olikaan? En sitten lähdekään sinä viikonloppuna poikien kanssa baariin, vaan sä tuut tänne ja minä huolehdin susta, tarvit varmaan apua kun olet vielä toipilas. Katotaan leffaa ja pussaillaan."

Ap toivoi jälkimmäistä ja pettyi. Nyt hän tuntee miehen taas vähän paremmin.

Miksi ihmeessä se menisi noin kun oletusarvoisesti ihmiset eivät halua tehdä mitään eikä varsinkaan pussailla kun on nahka viilletty auki, vaan olla rauhassa ja keräillä voimia itsekseen?

Vierailija
32/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä just tässä mietin että perustuuko tää suhde pelkälle seksille ja hauskanpidolle, ja nyt kun olisi ihan tavallinen tylsä viikonoppu, hän keksi muuta tekemistä.

Olen siis tosi pettynyt ettei vietäkään viikonloppua mun kanssa, itse olisin kyllä huomioinut leikkauksesta toipuvan miehen.

ap

Vierailija
33/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa tämä jos mies on joskus toipilaana. Ihmisä kohdellaan kuten he ovat kohdelleet sinua.

Vierailija
34/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä onko mies sellainen mitå luulet vai onko tunnetarpeesi olleet edellä ja olet pitänyt miestä jonain mitä hän ei ole.

Jos kommunikoi ti wi suju koklaa kirjoittamista, myöskään syyllistäminen ei auta. Voi silti kertoa miltä tuntuu ja mitä toivoo.

Voittavatko hyvät puolet ne huonot. Miltä näyttää vaakakuppi.

Joissain asioissa voi kompromessaarata, mutta ihminen ei muutu.

Tsemppiä

Vierailija
35/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso? Tyypit näkevät toisiaan joka toinen viikonloppu ja tapailua on ollut pari vuotta. Mies ei ole silloin mikään puoliso, vaan tapailukumppani.

Sun maailmassa ei vissiin ole muita vaihtoehtoja kuin avioliitto tai kevyt tapailu? Et ole seurustelusta kuullut?

Vierailija
36/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein päätelty, helpon seksin perässä on.

Vierailija
37/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään kaverin luokse mene, se menee hakemaan pillua muualta, koska sinä olet toipilas, etkä ehkä mieti sitä nyt. Miehet nyt vain ovat sikoja, mutta nöyrää ja kilttiä poikaa jos pimppua tuloillaan.

Vierailija
38/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä just tässä mietin että perustuuko tää suhde pelkälle seksille ja hauskanpidolle, ja nyt kun olisi ihan tavallinen tylsä viikonoppu, hän keksi muuta tekemistä.

Olen siis tosi pettynyt ettei vietäkään viikonloppua mun kanssa, itse olisin kyllä huomioinut leikkauksesta toipuvan miehen.

ap

Juuri näin. Hyvä paikka ottaa asia puheeksi. Tärkeintä on, että nyt kun olet saanut näin selkeän viestin miehen kiinnostuksen laadusta, älä selitä sitä pois. 

Naisilla on paha tapa selitellä miesten toiminta parhain päin. Tosiasia on, että hän teki mieluummin jotain muuta kuin oli sinun kanssasi, vaikka olisit saattanut tarvita apua. 

Vierailija
39/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isossa leikkauksessa enkä todellakaan sen jälkeen halunnut mieheltä mitään paapomista tai huolenpitoa. Olin toipilas, en mikään avuton reppana. Jos mies olisi halunnut mennä viikonlopuksi mökille tms., niin olisin todennut, että OK. Eri asia, jos on kotisairaalan potilas, on tippaa ja lääkitystä. Silloin joku toinen aikuinen kotona on tarpeen.

Vierailija
40/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tuo tuli esiin nyt koska vastaavaa käytöstä voit odottaa häneltä jälleen kun seuraavalla kerralla olet sairas tai toipilas. Eli miestä ei kiinnosta että seurustelukumppani vois tarvita apua. Miestä kiinnostaa vaan oma hauska.

Tee johtopäätökset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi