Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin leikkauksesta kotiin, miehen käytöksestä..

Vierailija
25.05.2022 |

Olin alkuviikolla leikkauksessa ja nyt kotona toipumassa. Olemme seurustelleet miehen kanssa pari vuotta mutta ei asuta yhdessä. Olemme viettäneet melko tiiviisti viikonloput yhdessä, miehellä on joskus omia menoja mulla ei juuri koskaan. Lapseni ovat isällään joka toinen viikonloppu, joten varsinkin vapaat viikonloput vietän mielelläni miehen kanssa. Tuleva viikonloppu olisi taas vapaa, mutta koska olen toipilas, mies on sopinut menoa toisella paikkakunnalla asuvan kaverinsa kanssa. Tulee hänelle yöksi, lähtevät baariin ym. Mä olen kotona, kun en voi mihinkään lähteä. Olenko ihan kohtuuton kun luulin hänen olevan seuranani?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton. Tuollaisesta sovitaan, ja miehellä on oma elämä. Kerroit jo, että miehellä on omia menoja ja itse viihdyt kotona.

Vierailija
2/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kohtuuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit että mies on huomaavainen, erehdyit. Hyvä huomata tämä jo tässä vaiheessa. Sun tehtäväksi jää päättää miten suhtaudut kun mies on erilainen kuin ajattelit. 

Vierailija
4/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista kannattaa sopia eikä olettaa asioita. Mies varmaan ajatteli että antaa sinun toipua rauhassa eikä tule häiritsemään.

Vierailija
5/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se huomaavaista hemmotella hieman potilasta.

Vierailija
6/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu miten vakava suhde teillä on? Onko vaan jotain pientä paneskelua ja viikonlopun viettoa vai oletteko puhuneet yhteisestä elämästä vakavamminkin? Jos olet miehellesi vain ajanviete, niin kun ajanviete ei onnistu, niin tottakai hän hakkii itselleen jotain muuta tekemistä. Onkohan sinulla mahdollisesti harhakuvitelmat suhteenne vakavuudesta?

Vierailija
7/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin sanonut miehelle, että mene ja pidä hauskaa, minä pärjään kyllä.

Toki on hyvin teinimäistä lähteä baariin, mutta jos se elämä on miehen mielestä siistiä, niin hän menee ja ei kysele sinulta lupia.

Vierailija
8/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuton on tuo, että pidät itsestään selvänä, että mies on vain sinua varten. Hänellä on kuitenkin oma asunto ja oma elämä. Tuollainen yhteinen viikonloppu sovitaan yhdessä eikä oleteta.

Vierailija
9/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se huomaavaista hemmotella hieman potilasta.

Ei ap mitään ihmeen hemmottelua tarvii, vaan mies.

Vierailija
10/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perhe on tärkein. Vaimo oli influenssassa alkukeväällä, ruokin ja lääkitsin sen sänkyyn. Voihan siinä vähän siivua ottaa jos on tylsää.

Vierailija
11/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies toipuisi leikkauksesta niin myös hän haluaisi että menet pitämään hauskaa ja jätät hänet pärjäilemään yksin. Joo varmasti.

Vierailija
12/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan itse aina toipilaana olla rauhassa ja kuvittelen että muutkin haluavat olla. Oma ja toisten sairastaminen tekee minut kärsimättömäksi. Mies ajattelee varmaan että antaa sun olla rauhassa.

Vierailija
13/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulit että mies on huomaavainen, erehdyit. Hyvä huomata tämä jo tässä vaiheessa. Sun tehtäväksi jää päättää miten suhtaudut kun mies on erilainen kuin ajattelit. 

Ap luuli. Luulo ei ole tiedon väärti.

Mies on itsenäinen aikuinen ihminen ja ap ei ole mikään raukkaparka.

Vierailija
14/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tapa hoitaa asia: Hei mies, tiedän että sinulla on menoja silloin tällöin mutta minulla on leikkaus tulossa sinä ja sinä päivänä, voisitko olla leikkauksen jälkeisen päivän seuranani ja apunani? Arvostaisin jos jäisit.

Mies: Ok, tokihan voin olla.

Vierailija
15/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan itse aina toipilaana olla rauhassa ja kuvittelen että muutkin haluavat olla. Oma ja toisten sairastaminen tekee minut kärsimättömäksi. Mies ajattelee varmaan että antaa sun olla rauhassa.

Ja jatkan vielä että kun ei ole mistään vakavasta kyse siis.

Vierailija
16/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies toipuisi leikkauksesta niin myös hän haluaisi että menet pitämään hauskaa ja jätät hänet pärjäilemään yksin. Joo varmasti.

Juuei. Miesflunssa olisi pientä tuon rinnalla 😂

Vierailija
17/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on tietenkin täysin keksitty provoviritys ja täällä on nyt joku baarialoitusten tulva.

Vierailija
18/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroitko miehelle kaipaavasi seuraa nyt? Jos et kertonut niin ei voi minusta tuollaisesta nyt pahoittaa mieltään, tai, no, kaikesta voi, mutta kannattaako?

Vierailija
19/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea tapa hoitaa asia: Hei mies, tiedän että sinulla on menoja silloin tällöin mutta minulla on leikkaus tulossa sinä ja sinä päivänä, voisitko olla leikkauksen jälkeisen päivän seuranani ja apunani? Arvostaisin jos jäisit.

Mies: Ok, tokihan voin olla.

Ihan hyvä tapa.

Tai sitten se voisi mennä myös näin:

Mies: "Hei, nainen, koska se sun leikkaus olikaan? En sitten lähdekään sinä viikonloppuna poikien kanssa baariin, vaan sä tuut tänne ja minä huolehdin susta, tarvit varmaan apua kun olet vielä toipilas. Katotaan leffaa ja pussaillaan."

Ap toivoi jälkimmäistä ja pettyi. Nyt hän tuntee miehen taas vähän paremmin.

Vierailija
20/98 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt siis toipilaana kotona, ja lapsesi menevät viikonlopuksi isälleen.

Missä he olivat, kun olit leikkauksessa? Entä nyt, kun olet toipilaana? Joko pystyt heistä huolehtimaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi