Mies haluaa aina saunassa seksiä
Minusta olisi mukavaa että voisin rentoutua saunassa,ottaa kunnon löylyt ja rentoutua vain mutta ei, aina kun mies näkee minut alasti niin se kuvittelee että se on kutsu seksiin! Rupeaa heti hipelöimään ja lähestyy muna pystyssä. Olis mukava saada vain rentoutua. Seksin harrastaminen saunassa on todella epämukavaa! Kun on niin kuuma ja ei saa happea, mutta en kehtaa joka kerta kieltäytyä. Harrastan siis seksiä vastoin omaa tahtoani. En sano EI mutta en myöskään halua. Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Sehän täyttää rais kauk sen tunnuspiirteet jos joudut harrastamaan seksiä vaikka et haluaisi.
Kröhöm. Mikäs ajatuksenlukija se mies on :D Suu auki jos ei halua.
N
Käy yksin saunassa ap. Minä käyn usein yksin, sillä löylyttety on meillä on erilaista.
Minä haluan miedot löylyt ja istua pitempään lauteilla kaikessa rauhassa.
Miehelle pitää olla tosi kuuma sauna ja polttavan kuumat löyly, enkä kestä sellaista.
Kuka on sanonut että saunaan pitää tunkea aina yhdessä?
Jos naiset ja miehet haluavat eri asioita (aina ja joka paikassa), niin miksi olette yhdessä.
Miksi tässäkin on vaimo, joka ei halua miehensä kanssa saunassa seksiä?
Ota sellainen mies, että haluat, tai jätä mies ottamatta.
Onhan sitä seksiä tullut saunassakin harrastettua, mutta se oli nuorempana, enää ei tulis mieleenkään. N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama juttu, ja aloin käymään eri aikaan saunassa. Ja lopulta erottiin. Nykyisin vihaan saunassa käyntiä.
No nyyh! On ne miehet kamalia kun veivät sinulta vielä saunassakäyntinautinnonkin. Ehkä jonkun lepakon pitäisi tampata sinun mattoasi oikein kunnolla saunassa niin oppisit taas nauttimaan saunomisesta. Vai mitä arvon femakka?
Samainen ex myös raiskasi minut eron jälkeen. En ole sen jälkeen seurustellut. Mikähän sarvikuono auttais siinä asiassa, neropatti-idiootti?
Taas yksi frigidi joka luulee että se pillu kuluu jos sitä joku käyttää.
Mites sun perse, taitaa olla rassaamisen tarpeessa kun täällä kerjäät. Siksihän se sulla on, että voit alistua isolle munalle jossain kesken päiväsi ilman omaa haluasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko kenties kulttuurillinen tausta vaikuttamassa asiaan mitä uskontokunta miehesi onkaan
Ihan tavis suomalainen, kuuluu kirkkoon mutta ei oo uskossa. Tosin on pääkaupunkiseudulta kotoisin, ne on monesti vähän häiriintyneitä jos on väärissä piireissä liikkunu. Ap
Arvasin että on ulkomaalainen tai sitten tsadipelle. Suomalainen mies ei nimittäin saunassa pane, piste!
Saunapuhdas pillu on parasta naisessa. Juuri siksi seksiä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sinuna otettu. Haluan naisena juuri tuollaisen miehen ja olenkin sellaisen saanut.
No joo jos tuolleen ajattelee mutta ahdistaa se kun laitetaan sauna lämpiämään niin tiedän jo mitä on tulossa, ja monesti oon aika väsynyt ja haluaisin vain rentoutua, eikä itselläni todellakaan ole silloin seksihommat mielessä. Ahdistaa kun tietää ettei saa rentoutua rauhassa. Sitten kun istutaan lauteille niin mulla ei oo yhtään rentoutua olo kun odotan vain milloin se lähentely alkaa..
No mikset mene yksin saunaan? Pakkoko sitä yhtäaikaa on mennä?
Jyystää paljaalla isolla munalla ja lujaa!
Nainen 53 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sinuna otettu. Haluan naisena juuri tuollaisen miehen ja olenkin sellaisen saanut.
No joo jos tuolleen ajattelee mutta ahdistaa se kun laitetaan sauna lämpiämään niin tiedän jo mitä on tulossa, ja monesti oon aika väsynyt ja haluaisin vain rentoutua, eikä itselläni todellakaan ole silloin seksihommat mielessä. Ahdistaa kun tietää ettei saa rentoutua rauhassa. Sitten kun istutaan lauteille niin mulla ei oo yhtään rentoutua olo kun odotan vain milloin se lähentely alkaa..
No mikset mene yksin saunaan? Pakkoko sitä yhtäaikaa on mennä?
Tulisko mies sitten vastaan :)
No jopa on taas ongelma kehkeytynyt, jos miehesi kiihottuu sinusta. Ilmiselvää, että sano hänelle haluavasi nauttia löylyistä ja seksi sitten erikseen. Olisit vain onnellinen että sinusta kiihottuu vielä noin. Anna kullin seistä ja miehen ihailla sinua. Ei kai se nyt mitään haittaa, nussikaa sitten vaikka suihkussa tms - kyllä kai se mieskin kuuntelee jos sanot. Nythän hän voi vaikka kuvitella että tykkäät saunapanoista, kun aina vaan suostut...
Mulla alkaa aina seistä rouvan kans saunas niin oon kyllä valmiina jos rouva sillä tuulella. Kiusannutkin että oon kun se hetivalmis kiuas. Mikäs siinä ku ollaan puhtaita ja rauhallinen paikka eikä tuu lapset häiritsemään huomaamatta.
Miehen seksuaaliset halutko tässä on ongelma? Lähetä tänne se mies ja hanki seksuaalisesti haluton mies.
Hanki ap elämä äläkä hankkiudu suhteeseen ennen kuin osaat avata suusi kuin aikuinen mikäli vielä kypsyt
Öööh. Siis teillä on sellainen seksisuhde, jossa sun nautinnolla ei ole väliä. Tämä on miehelle ok? Vai ootko joskus mennyt opettamaan sille, että sä muka nautit samalla kun hän nauttii, vaikka et nauti? Huh. Mä tykkään seksistä saunassa, mutta kyllähän sielläkin myös mut pitää saada innostumaan!