Mies haluaa aina saunassa seksiä
Minusta olisi mukavaa että voisin rentoutua saunassa,ottaa kunnon löylyt ja rentoutua vain mutta ei, aina kun mies näkee minut alasti niin se kuvittelee että se on kutsu seksiin! Rupeaa heti hipelöimään ja lähestyy muna pystyssä. Olis mukava saada vain rentoutua. Seksin harrastaminen saunassa on todella epämukavaa! Kun on niin kuuma ja ei saa happea, mutta en kehtaa joka kerta kieltäytyä. Harrastan siis seksiä vastoin omaa tahtoani. En sano EI mutta en myöskään halua. Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Puu- vai sähkökiuas?
Luultavasti metallikiuas.
Vierailija kirjoitti:
Puu- vai sähkökiuas?
Kotona sähkö, mökillä puu. Mutta se ei vaikuta vaan se kun olen alasti niin heti pitäis työntyä sisään.
Ap
Sanot suoraan, ettet tykkää siitä. Ihme ukko, jos haluaa seksi vastentahtoisen naisen kanssa.
Sanot EI, et suostu ja saunot yksin, heivaa mies. Älä kidu.
Mä oon kertonut miehelle, että mulle sauna on epäseksuaalinen rentoutumispaikka eikä seksin harrastaminen siellä tunnu musta kivalta. Mies kunnioittaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siinä ideaa, että otat asian puheeksi miehesi kanssa?
Olis, mutta jos kieltäydyn niin alkaa se hirveä mökötys ja syyllistäminen niin pääsen helpommalla kun raotan vähän ja se tulee parissa minuutissa ja se on sillä selvä. Ap
Meillä oli sama juttu, ja aloin käymään eri aikaan saunassa. Ja lopulta erottiin. Nykyisin vihaan saunassa käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Hikinen iho kiihottaa miestäsi! Hän jo ennalta kuvittelee,miten hän rankaisee sinua takaapäin! Lantiosta kiinni ja patukka jarrupalojen väliin työstämään!
Eläköön kiveshiki!
Lihota itseäsi 30 kg niin saat saunoa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis, mutta jos kieltäydyn niin alkaa se hirveä mökötys ja syyllistäminen niin pääsen helpommalla kun raotan vähän ja se tulee parissa minuutissa ja se on sillä selvä. Ap
Mies joutaa vaihtoon. Turha tuollaisen lapsellisen minuuttimunan kanssa on kenenkään ainutkertaista elämäänsä tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli sama juttu, ja aloin käymään eri aikaan saunassa. Ja lopulta erottiin. Nykyisin vihaan saunassa käyntiä.
No nyyh! On ne miehet kamalia kun veivät sinulta vielä saunassakäyntinautinnonkin. Ehkä jonkun lepakon pitäisi tampata sinun mattoasi oikein kunnolla saunassa niin oppisit taas nauttimaan saunomisesta. Vai mitä arvon femakka?
Samainen ex myös raiskasi minut eron jälkeen. En ole sen jälkeen seurustellut. Mikähän sarvikuono auttais siinä asiassa, neropatti-idiootti?
Inhottavaa. Eikä ole ok jos et halua.
Minusta olisi ihanaa, että olisin mieheni mielestä niin kiihottava että hän ei pystyisi olemaan rakastelematta minua aina kun näkee minut alasti.
Vierailija kirjoitti:
Lihota itseäsi 30 kg niin saat saunoa rauhassa.
Ei auttanut, lihoin noin 25kg. Sitten laihdutin siitä yli 15kg. Sillä ei ollut mitään vaikutusta...
Ap
oliko kenties kulttuurillinen tausta vaikuttamassa asiaan mitä uskontokunta miehesi onkaan
Sauna on kyllä maailman hankalin paikka seksille. Kuuma, yleensä ahdas, tuntoherkkyys katoaa, kunnollista asentoakaan ei löydy...
Seksi ei kyllä kuulu saunaan mitenkään.
Jotkut saattaisivat olla tyytyväisiä, jos mies olisi aina heidät alasti nähdessään hirveässä kiimassa. 😂 Varsinkin jos on pitkäkin suhde jo ja aina vaan mies haluaa.