Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Kotona yksin, kiitos helteen, jonka takia ei voi mennä mihinkään. :(
Kotona perheen kanssa. Grillataan ja aion tehdä uuden mansikkamaan.
Töissä. Pe-la iltavuorossa ja su aamuvuorossa. Ma klo 6 työvuoro.
Toivon ettei töissä ole liian kiire, kuten taukoja ei ehdi pitää. Kiireessä juoksentelua.
Mies ja lapset mökillä yöt, itse omassa seurassani koiran kanssa koti-, yritys- ja eläinvahtina. Päivisin grillaillaan ja ulkoillaan, köllitään porealtaassa.
Yksin kotona luulisin. Kukaan ei ole kutsunut minnekään, edes grillaamaan kaverin pihaan. 😧
Mutta introvertille ihmiselle hiljaisuus ja rauha sopii.
Vierailija kirjoitti:
Normipäivä. Ei mitään.
Miten ihmiset on näin tylsiä. Eikö tee mieli mitenkään juhlistaa keskikesää? En vaan tajua kun minusta koiran nimpparitkin on hyvä syy juhlia, ja ilman mitään hauskutuksia elämä on ihan tylsää.
Heinätöitä tiedossa, kun kelit niitä hommia suosii. Jossain välissä varmaan myös grillailua.
Aion lähteä 15-henkisen perheeni kanssa tuttavani mökille sipsipussin kanssa. Tuttava hoitaa ruuat ja juomat.
Emme vietä juhannusta millään erityisellä tavalla. Tuntuu hölmöltä juhlia vain siksi, että se jotenkin muka kuuluu asiaan, kun "kaikki muutkin" juhlivat. Tykkäämme kyllä juhlimisesta, mutta juhlistamme mieluummin sellaisia päiviä, jotka ovat meille itsellemme tärkeitä. On kiva juhlia esim. hääpäivää tai lapsen syntymäpäiviä, tai joskus mennä juhlimaan ihan muuten vain ilman mitään erityistä syytä. Sen sijaan tällaiset joukkojuhlat ovat pelkkää pakkopullaa (paitsi joulu, siitä jostain syystä tykkään).
Onneksi olen jo sen verran vanha, että en koe sosiaalista painetta juhlimiseen missään joukkojuhlissa. Olemme kotona kaupungissa ja käymme ehkä ravintolassa syömässä kuten usein muutenkin viikonloppuisin teemme. Aikuinen lapsemme on juhannuksen töissä, joten hänkään ei juhlaseuraa kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipäivä. Ei mitään.
Miten ihmiset on näin tylsiä. Eikö tee mieli mitenkään juhlistaa keskikesää? En vaan tajua kun minusta koiran nimpparitkin on hyvä syy juhlia, ja ilman mitään hauskutuksia elämä on ihan tylsää.
Tylsää se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipäivä. Ei mitään.
Koiran nimpparit onkin hyvä syy juhlia. Juhannus ei, koska se ei merkitse mulle mitään
Vietetään kaupunkijuhannus Helsingissä. Syödään uusia perunoita, perunasalaattia, lohta, kasvisnakkeja, herneitä, mansikoita ym. Saunomme, ostimme aidon vihdan. Käymme Kaivopuistossa jos siellä olisi kokko. Teemme Aperol Spritzejä.
Teen koko jussin yövuoroja, mutta saan siitä hyvän liksan:) Ei mua kiinnosta koko juhannus, koska tyhmää vouhottamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipäivä. Ei mitään.
Ehkä ihminen on introvertti. Mä olen, ja mulla ei ole koskaan tylsää. Paitsi työpaikkakokouksissa. En tarvitse mitään kissanristiäisiä, tai edes seuraa siihen, että olisi mukavaa.
Joskus tuntuu että introvertillä elämä on helpompaa, kun ei tarvitse mitään tapahtumia tai ihmisiä viihdyttämään, koska eihän niitä aina voi olla. Parasta on olla kotona, puuhailla omiaan, käydä koiran kanssa lenkillä. Koirasta on muutenkin niin paljon seuraa ettei ihmisiä tarvitse tavata kuukausiin. Voi istua terassilla jäätelöä syöden ja lintujen pesintää katsellen. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Emme vietä juhannusta millään erityisellä tavalla. Tuntuu hölmöltä juhlia vain siksi, että se jotenkin muka kuuluu asiaan, kun "kaikki muutkin" juhlivat. Tykkäämme kyllä juhlimisesta, mutta juhlistamme mieluummin sellaisia päiviä, jotka ovat meille itsellemme tärkeitä. On kiva juhlia esim. hääpäivää tai lapsen syntymäpäiviä, tai joskus mennä juhlimaan ihan muuten vain ilman mitään erityistä syytä. Sen sijaan tällaiset joukkojuhlat ovat pelkkää pakkopullaa (paitsi joulu, siitä jostain syystä tykkään).
Onneksi olen jo sen verran vanha, että en koe sosiaalista painetta juhlimiseen missään joukkojuhlissa. Olemme kotona kaupungissa ja käymme ehkä ravintolassa syömässä kuten usein muutenkin viikonloppuisin teemme. Aikuinen lapsemme on juhannuksen töissä, joten hänkään ei juhlaseuraa kaipaa.
Mikä siitä tekee pakkojuhlan? Eikö oo kiva juhlia keskikesän juhlaa ja valoa? No onnea vaan teille, jos ilman syytä juhliminen on kivempaa. 😀
Jääkaappi täynnä ruokaa & juomaa. Pakastin täynnä jäätelöä! Kyllä näillä pärjätään muutama päivä.