Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Yksin auringosta nautiskellen.
Parvekkeelta katselen kaupungin hiljaisuutta.
Muutaman GTn ajattelin nauttia.
Mitä seksiin tulee, täällä joutuu tyytymään omiin sormiin dildoon ehkä
Hyvää kesää kaikille kanssakumppaneille
En ainakaan istu juhannusruuhkissa. Yhtenä juhannuksena istuin kun erehdyin sukulaisen ostamalle mökille, jota tämä kehui että nyt pääsee mökille milloin haluaa. Sukulaisella on pitkä kesäloma molemmin puolin juhannusta, mutta niin vain sieltäkin mökiltä piti yllättäen lähteä pahimman paluuruuhkan sekaan, vaikka oli etukäteen ollut puhetta, ettei ajeta ruuhkissa kun kerran voi lähteä milloin haluaa. Piti istua tuntikausia autossa alle kahden vuorokauden takia vaikka ei ollut mitään pakkoa lähteä pois mökiltä silloin.
Trollailen täällä palstalla, koska minulla ei ole elämää.
Montseny-vuoristo (Katalonia/ España)
Monta sataa vuotta vanha, pieni maatila; nykyisin, sikäläisten ystäviemme omistama rural hotelli (viisi huonetta)
Heillä on myös kaksi aasia, joita lapset tykkäävät ruokkia ja talutella....
Muistakaa lukea tätä palstaa.
Täällää on tosi paljon hyviä trolleja, näitä kannattaa lukea koko ajan.
OStakaa tarpeeksi pitkä köysi , niin niskat katkeavat helpommin.
En vietä juurikaan juhannusta, eli juhannus on minulle kuin ihan mikä tahansa viikonloppu.
Eli juhannuksena katselen telkkaria,käyn lenkillä, syön ja saatan pelata konsolilla pelejä.
En vietä mitään juhlapyhiä millään tapaa.
M30
Kotona kerrostalossa perheen kesken niinkuin aina. Ehkä uusia perunoita, salaattia, grillataan parvekkeella. Käydään metsässä tekemässä saunavihta ja saunotaan. Käydään meren rannalla katsomassa kokkoa. Teen mansikkakakun. Siinäpä se.
Ison joukon emännöintiä ( sukua, perhettä, ystäviä) koko juhannus. Sillä on kaksi puolta; kiva olla yhdessä mutta stressaahan se!
anteeksi että lietsomme vihaa virkamiehiä kohtaan.
Töissä koko juhannus. Rahapäivät.
Tänään lähdetään alkuillasta kaupan kautta mökille. Siellä sitten ihan tavallista mökkielämää, saunomista, uimista ( osalla), veneilyä, hyvää ruokaa. Aion myös käyttää tilanteen hyväksi ja kerätä talven varalle villiyrttisatoa .
Mökillä luonnon rauhassa toivoen ettei kukaan ylimääräinen eksy kutsumatta paikalle..
Eikä haittaa vaikka sataisi tai olisi helle. Juhannusta vietetään sään mukaan.
Samaa mitä aina: yksin kämpillä tuijottelen seiniä.
ajetaan perheen kanssa mökille hirveässä stressissä ja kun mökille päästään niin menen saunan lämmitykseen, vein jo pari viikkoa sitten viinapullot jemmaan liiteriin, vaimo saa laitella ruokia ja pitää juhannusta, minä irtaudun Jaloviinan kanssa muihin sfääreihin ja nautin kesästä
Ei mitään suunnitelmia, ihanaa. Katsotaan mitä tapahtuu, ja jos ei tapahdu mitään, sekin on hyvä. Yleensä kyllä juhannukset on täynnä yllätysvieraita sun muuta impulsiivista tekemistä pitkälle yöhön, mutta koska mulle elämän parasta aikaa on rauhassa kotona hengailu, ei haittaa jos niin ei nyt käy.
Vierailija kirjoitti:
ajetaan perheen kanssa mökille hirveässä stressissä ja kun mökille päästään niin menen saunan lämmitykseen, vein jo pari viikkoa sitten viinapullot jemmaan liiteriin, vaimo saa laitella ruokia ja pitää juhannusta, minä irtaudun Jaloviinan kanssa muihin sfääreihin ja nautin kesästä
Onpa ikävä tapa viettää juhannusta; viinan kanssa läträillen:(
Vierailija kirjoitti:
En vietä juurikaan juhannusta, eli juhannus on minulle kuin ihan mikä tahansa viikonloppu.
Eli juhannuksena katselen telkkaria,käyn lenkillä, syön ja saatan pelata konsolilla pelejä.
En vietä mitään juhlapyhiä millään tapaa.
M30
Etkö edes syö paremmin tai sauno? Eikö arki ole ankeaa jos et koskaan juhli mitään mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ikävä tapa viettää juhannusta; viinan kanssa läträillen:(
Erityisesti lapsille!
Vetää viinaa kolme päivää mökillä. Tätä on odotettu.