Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?

Vierailija
23.05.2022 |

Mitä teette?

Kommentit (886)

Vierailija
541/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normipäivä. Ei mitään.

Miten ihmiset on näin tylsiä. Eikö tee mieli mitenkään juhlistaa keskikesää? En vaan tajua kun minusta koiran nimpparitkin on hyvä syy juhlia, ja ilman mitään hauskutuksia elämä on ihan tylsää.

Ehkä ihminen on introvertti. Mä olen, ja mulla ei ole koskaan tylsää. Paitsi työpaikkakokouksissa. En tarvitse mitään kissanristiäisiä, tai edes seuraa siihen, että olisi mukavaa.

Joskus tuntuu että introvertillä elämä on helpompaa, kun ei tarvitse mitään tapahtumia tai ihmisiä viihdyttämään, koska eihän niitä aina voi olla. Parasta on olla kotona, puuhailla omiaan, käydä koiran kanssa lenkillä. Koirasta on muutenkin niin paljon seuraa ettei ihmisiä tarvitse tavata kuukausiin. Voi istua terassilla jäätelöä syöden ja lintujen pesintää katsellen. Ihanaa.

Siis juhannustahan voi juhlistaa myös yksin. Tekee vaikka kukkaseppeleen ja juo teetä, mitä vain. Mutta minusta tällainen "ette voi pakottaa minua juhlimaan, istun normisti sohvalla pieruverkkareissani" on vähän hupaisaa.

Vierailija
542/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme vietä juhannusta millään erityisellä tavalla. Tuntuu hölmöltä juhlia vain siksi, että se jotenkin muka kuuluu asiaan, kun "kaikki muutkin" juhlivat. Tykkäämme kyllä juhlimisesta, mutta juhlistamme mieluummin sellaisia päiviä, jotka ovat meille itsellemme tärkeitä. On kiva juhlia esim. hääpäivää tai lapsen syntymäpäiviä, tai joskus mennä juhlimaan ihan muuten vain ilman mitään erityistä syytä. Sen sijaan tällaiset joukkojuhlat ovat pelkkää pakkopullaa (paitsi joulu, siitä jostain syystä tykkään).

Onneksi olen jo sen verran vanha, että en koe sosiaalista painetta juhlimiseen missään joukkojuhlissa. Olemme kotona kaupungissa ja käymme ehkä ravintolassa syömässä kuten usein muutenkin viikonloppuisin teemme. Aikuinen lapsemme on juhannuksen töissä, joten hänkään ei juhlaseuraa kaipaa.

Mikä siitä tekee pakkojuhlan? Eikö oo kiva juhlia keskikesän juhlaa ja valoa? No onnea vaan teille, jos ilman syytä juhliminen on kivempaa. 😀

En ole tuo, jolle vastasit, mutta hänhän ei puhunut ilman syytä juhlimisesta vaa esimerkiksi hääpäivästä jne.

En minäkään ymmärrä mitä juhlimista valossa ja keskikesässä on. Tai no, toki minulle on juhlimista siinä, että kesä on jo puolivälissä ja sitä myöten kohta ohi. En ole kesäihminen ja nukun kesällä huonosti (viileästä asunnosta ja pimennyksestä huolimatta) Sen sijaan voisin juhlia koko syksyn ja talven, jolloin valtaosa suomalaisissa ruikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokujussipanovarmastijokajussina mulla ohjelma: ihansamamitämirrillähaarukassapienitaijokuisompipiirakka kun niitänytainajussinatulee eteen: kännissäkuellunkanat.. tiiättenäämirritjussina?

eipäsiinsit muuta.

Vierailija
544/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä vanhempien kanssa

Yeah..Dull as Fck??

Vierailija
545/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta. En tunne oikeastaan ketään joten odottelen vain että työt alkaa maanantaina. Yksinäisyyden takia inhoan erityisesti juhannusta. Tuntuu että elämä on aina jossain muualla. Jouluna ja pääsiäisenäkin useimmat ovat kotona perheen kanssa, se ei aiheuta tällaista kaiherrusta.

Vierailija
546/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona yksin, kiitos helteen, jonka takia ei voi mennä mihinkään. :(

woot..??! (tajuuko tää tyyppi ollenkaan.. että). MYR ON KESÄ?

Tottamooses, sillo just on KESÄ (ulkona) KELIT!

Eikun vaa vaatteet VEKS? ja nauttimaan..

..KESÄSTÄ! (eikö niin..;)

Vierailija
547/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jussinaonjussiikivanuss kirjoitti:

jokujussipanovarmastijokajussina mulla ohjelma: ihansamamitämirrillähaarukassapienitaijokuisompipiirakka kun niitänytainajussinatulee eteen: kännissäkuellunkanat.. tiiättenäämirritjussina?

eipäsiinsit muuta.

Nyt se korkki kiinni!

Vierailija
548/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilyä. Juhannus on mun lempijuhla ja upeaa säätäkin luvattu!

Vierailija
549/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona kuten ennenkin. Helle pakottaa pysymään sisällä, auringon paahde pakottaa sulkemaan kaihtimetkin. Onneksi on kohta ohi, on ahdistavin aika vuodesta: yksinäisyys korostuu, mökittömyys korostuu ei yhtään mukavaa muistoa juhannuksesta, ei yhtään.

Vierailija
550/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta. En tunne oikeastaan ketään joten odottelen vain että työt alkaa maanantaina. Yksinäisyyden takia inhoan erityisesti juhannusta. Tuntuu että elämä on aina jossain muualla. Jouluna ja pääsiäisenäkin useimmat ovat kotona perheen kanssa, se ei aiheuta tällaista kaiherrusta.

(voivoi..nää) 'Valivali' -ihmiset? hassujuttu, kun

niin mietin vaan: ' mistä (ihmeenkummasta..?!) elämä on muualla'-kasvatuksen antaneita ihmisiä sikiää?

On se. (pirullista. ja täysin, IHMISELÄMÄN! törkeää) tuhlaamista ja haaskausta. Vai eikö muka ole?

On. Ihanhelvetinsurullista.. kaikki toi (tollane: 'Valivali'-ihmisten. Kasvattaminen? Pitäisi jollain lailla, ainakin.. lopettaa ja kieltää.) Musta pitäisi.

En tiedä..

(..ehkä. jossain joku KAUNIS päivä ihmisen ELÄMÄSSÄ: voi ostaa netistä jonkun kivanmukavaneutanasian? ;)

Joo. Sitä ihanaa (Juhannus)-hetkee.. oottaessa.

Vierailija
551/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä menee. Onneksi. Juhannus on yksinäiselle ihmiselle ehkä pahin juhlapyhä vuodessa.

Vierailija
552/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jussinaonjussiikivanuss kirjoitti:

eipäsiinsit muuta.

Nyt se korkki kiinni!

Mitä..??! Ai, jussinajussi (Muka..;))) ha hah HAA!!

Kuule.äläuntanää..ja alaopettaausääsnaimaa..

Näi. t.jussi

Vierailija
553/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä menee. Onneksi. Juhannus on yksinäiselle ihmiselle ehkä pahin juhlapyhä vuodessa.

..joulu? JOULUPAS=krooninen(monenpäivän..kiva) pikkuPIKKU! kuolema.

Vierailija
554/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehdä mitään erityistä. Mies on töissä huomenna iltaan asti. Taaperon kanssa ulkoillaan, jos ulos uskaltaa helteen ja uv-säteilyn vuoksi. Lauantaina ehkä käväistään mökillä, saa nähdä.

En ole erityisesti juhannusfani. En ole myöskään kesäihminen, joten enpä oikein näe tässä pyhässä mitään juhlittavaa.

Odottelen jo juhannuksen jälkeen vähitellen alkavia pimeneviä iltoja ja syksyn saapumista.

Vierailija
555/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepään sohvalla ilmastoidussa asunnossa koirani kanssa tästä puuttuu enää se nainen jota en koskaan saa oma käsi onneksi pelastaa.

Vierailija
556/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna piknikille lähisaareen kaverin kanssa. Mukaan hellevarustus, hyvät eväät ja vähän päihdyttäviä juomia. Lauantaina sitten tulee pari ystävää syömään omalle mökille.

Vierailija
557/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona ja nautin yksinolosta! Lapset ensimmäistä kertaa moneenmoneenmoneen vuoteen isällään juhannuksen, taitaa itseasiassa olla ensimmäinen kerta eron jälkeen. Erosta siis kohta 8 vuotta. Isä on mestari keksimään katoamistemppuja, eikä ole aiemmin ollut juhannuksena tavoitettavissa. Nytkään en uskalla lähteä pois kotoa, saati ottaa yhtä siideriä enempää, sillä hyvinkin saattaa tulla soitto jälkikasvulta/exältä, että pitää noutaa lapset kotiin. Mutta nautin niin kauan kuin tätä jumalaista hiljaisuutta kestää. Lauantaina viimeistään lapset palaavat kotiin, mutta jos siihen asti viipyvät isällään, tämä on paras ja ainoa loma, jonka tänä kesänä saan.

Vierailija
558/886 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona ja nautin yksinolosta! Lapset ensimmäistä kertaa moneenmoneenmoneen vuoteen isällään juhannuksen, taitaa itseasiassa olla ensimmäinen kerta eron jälkeen. Erosta siis kohta 8 vuotta. Isä on mestari keksimään katoamistemppuja, eikä ole aiemmin ollut juhannuksena tavoitettavissa. Nytkään en uskalla lähteä pois kotoa, saati ottaa yhtä siideriä enempää, sillä hyvinkin saattaa tulla soitto jälkikasvulta/exältä, että pitää noutaa lapset kotiin. Mutta nautin niin kauan kuin tätä jumalaista hiljaisuutta kestää. Lauantaina viimeistään lapset palaavat kotiin, mutta jos siihen asti viipyvät isällään, tämä on paras ja ainoa loma, jonka tänä kesänä saan.

Tämä on niin hyvä! Hyvää juhannusta! Toivottavasti siellä ei mopot häiriköi, kuten täällä.

Vierailija
559/886 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa seurakunnan saareen katsomaan kokkoa ja uimaan. Tehdään ehkä kukka seppele, kävellään ja paistetaan jossain makkaraa. Nautitaan auringosta ja ekaa kertaa omasta takapihasta ja leikataan nurmikko!

Vierailija
560/886 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normipäivä. Ei mitään.

Miten ihmiset on näin tylsiä. Eikö tee mieli mitenkään juhlistaa keskikesää? En vaan tajua kun minusta koiran nimpparitkin on hyvä syy juhlia, ja ilman mitään hauskutuksia elämä on ihan tylsää.

Minä haluaisin kanssa juhlistaa, oikein kunnolla ja viimeisen päälle, ei mitään rymyämistä vaan ykköset ylle, pöytä ääriään myöten koreaksi, hyvää musiikkia ja riittävästi väkeä, ja että meno ihan huomaamatta venyisi pikkutunneille asti, mutta vanhempani joiden luoksi olen taas lupautunut ovat todella hiljaisia, hillittyjä ja vaatimattomia asian suhteen, eivätkä oikein välitä vieraista. Joten jopa normiviikonloppua arkisempi kokemus tiedossa. Noh, onneksi keli sentään sallii tänä vuonna jättää pitkät kalsarit kotiin.