Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Kaverin juhannushäät.
Tosi ohi aiheen, mutta olen aina ihmetellyt, mikä saa ihmisen järjestämään häät esim juhannuksena, uutena vuotena, vappuna tms. :D Ajatteleeko ne, että muut riemusta kiljuen viettävät juuri heidän juhlissaan tämän ajan?
Mökkijuhannus!
Mökki on lähellä, lähdemme sinne ja olemme enintään 2 yötä. Jos olemme vain 1 yön, saatamme mennä uudestaan heti su aamulla. Matkaa on siis vain 20 km.
Ohjelma riippuu ilmasta. Jos on hyvä ilma, lapset uivat, saunomme, oleskelemme. Maalaan ehkä saunarakennusta ulkoa.
Jos on jostakin syystä aivan hirveä ilma, pysymme kotona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asutten Helsingissä, jos se on kiva vain tyhjänä...?
Ja ihmiset luulevat olevansa sitten ainoat täällä autiossa kaupungissa....
Duunissa. SOTE-alalla lisät ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan sijainti?
Sisko tulee perheineen meille.
Hyvää ruokaa, saunaa ja pelailua.
Asun Raumalla joten RMJ:hin kolmeksi päiväksi ja VIP-lipulla vielä :)
Leipomista ja siivousta tiedossa. Perhejuhlat sunnuntaina. Puuh.
Mikäli sääennusteet pitää paikkansa niin ilmanviilentimen kanssa kotona, niinkuin edellisinäkin vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Mökille koko perheen kanssa.
Minä aatteli nuzzia porskaattee akkoo takkoopäin uattona ja sen jäläkeen pierasen ja syön makkaroo kaljan kanssa. Onhan sitä siinäkkii ja sitten pellolle rikkaruohoja myrkyttelemään.
Kotona omalla pihalla grillaillen ja ulkoillen.
Ukkosmyrskyjä ja sateita näytti lupailevan tänne. Kotona varmaan oleilen ilman sen suurempia suunnitelmia.
Iltapäivällä käydään onkimassa ahvenia, mikäli lämmin tyyni sää. Sen jälkeen nautitaan kalapottua perinteisellä sipulikastikkeella , tuoreella ohrarieskalla (omatekemällä) hyvien ruokajuomien kera. Kuunnellaan ja katsellaan luonnon hiljaisuutta ja ihanuutta.
Lekotellaan ja illaksi lämmitetään sauna ja saunotaan kera koivuvihdoin.
Ostan kaupasta halvinta olutta ja kaljoittelen puiston penkillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävän kanssa kaksin hänen luonaan: pihahommia, paljuilua, grillausta, hyvää juomaa. Paljon hyvää seksiä, yhdessäoloa. Kyllä kelpaa, ensimmäinen yhteinen jussi ja kummankin lapset tällä hetkellä toisaalla.
Eli normaalien heterosuhteiden jälkeen sairastuitte molemmat *omoseksuaalisuuteen. Muistakaa kuitenkin ehkäisyvälineiden käyttö sillä molemmilla teillä on takuulla hiivatulehdus entisten suhteiden jäljiltä.
Mulla on kyllä pimppa
Joo niin varmaan, pojupimppa. Olet siis btm, nyt kaikki tietää. Miksi luulet että ketään kiinnostaa?
Mutta ei siinä mitään, hyvää Juhannusta vaan teillekin
Miesystävän lapset lähtevät johonkin juhannuksena. Menen hänen luokseen, juopotellaan ja nussitaan, kun kerrankin saadaan olla rauhassa.
Osallistun workshoppiin(USAsta zoom) liittyen harrastukseen ja muutenkin opiskelen. Sinkku olen.
Opiskelu on ihanaa ja vuoden päästä olen toivottavasti opettaja harrastusalallani. Unelmia todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähisukulaisen häihin. (prkl)
Joku haluaa pilata muiden juhannuksen järjestämällä häät?! Todella ajattelematonta!
Ei sinne ole pakko mennä jos ei tahdo. Ilmoittaa kiitos vaan muttei sovi ja pitää muuten suunsa kiinni.
Pahinta tosiaan on järjestää juhannuksena häät, kun parempaa tekemistäkin olisi.
Mulla oli aikanaan rippijuhlat juhannuslauantaina. Oli porukka aika riemuissaan 🙄