Juhannus tulossa! Mitä suunnitelmia?
Kommentit (886)
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen on ihan sama olla missä vain.
Kaikki juhlat on tarkoitettu perheellisille ja niille joilla on ystäviä.
Ja olen ihan oikeasti vuosikaudet yrittänyt olla kiva, ystävällinen ja aktiivinen , osallistua seuratoimitaan ja vapaaehtoistyöhön ja vaikka mihin, mutta tänne vain nykyään mätänen kämppääni.
taidat näyttää petolinnun peräpäältä. kyllä mainen munaa aina saa.
On luvattu niin ihanaa auringonpaistetta, että laitan kunnolla aurinkovoidetta ja olen pitkään järvellä. Sitten myös hyvää juhannuspöperöä, rantasauna + saunavasta ja terassin jääkaappi täynnä raikasta juomaa 👌
Mökki, sauna, uinti, kaljaa, viinaa, grillausta
Töissä, 4 yövuoroa, alkaen torstai illasta. Tervetuloa ensiapuun.
No. En jaksa mitään. Haluan vain olla ja paapia rakkaani kanssa. Ehkä käydä sisävesiristeilyllä?
Kotona. Olen jo 58v nainen, ilman ystäviä ja perhettä. Kesäloma alkaa torstaina. Samaa mitä aina; käyn illalla pyöräilemässä, kerään luonnonkukkia maljakkoon ja avaan viinipullon, ihmetellen, miten olen niin yksin. Ei ole ketään, kenelle soittaa. Onneksi liikenne on hiljaista edes yhtenä päivänä. Olen tottunut olemaan yksin, viihdyn hyvin yksin, mutta juhlapyhinä yksinäisyys jotenkin korostuu.
PowerPark Matti ja Teppo.
Pari 67 ja 68 v. vielä bilettää.
Mä ajattelin ja tulla. Ehkä useastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee top kylään. On hyvä paneen ja läpsiin pepulle. Grillataan ja saunotaan, pari bisseä ja imuttelua.
22-v futiskundi
Vietätkö kaikki juhannukset veljesi kanssa noin?
Ei mulla ole veljeä, sisko löytyy kyllä.
22-v futiskundi
Olen koronnan just saanut.
Kuumetta ja huono olo.
Kattelen telkkua ja suoratoistoja suoraan sängystä juhannuksen.
Just tilasin ruokaa kotiin kaupasta, se tulee to klo 16 jälkeen.
Tämmönen juhannus tällä kertaa, kotitesti koronasta ja eeka kesälimavko menneillään.
Vierailija kirjoitti:
Olen koronnan just saanut.
Kuumetta ja huono olo.
Kattelen telkkua ja suoratoistoja suoraan sängystä juhannuksen.
Just tilasin ruokaa kotiin kaupasta, se tulee to klo 16 jälkeen.Tämmönen juhannus tällä kertaa, kotitesti koronasta ja eeka kesälimavko menneillään.
Voi sua, koeta kestää sen kesäliman kanssa!
Kivasti on naudanliha hinnassa noussut entisestään.
Lehmät kumminkin lämmittävät itse navettansa, eikä muukaan niin paljoa ole voinut nousta.
Eiköhän noi voisi jo suojella kun kerta niin kalliita ovat.
Miesystävän kanssa menemme kivalle paikalle joen varteen telttailemaan yhdeksi yöksi. Ruokaa nuotiolla, kalastusta, uimista ja vähän juhannusjuomia. Thermacell mukaan niin ei itikatkaan kiusaa. Toivotaan että paikkakunnan sääennuste pitää paikkaansa ja luvassa on poutaa. Loppu juhannus meneekin sitten töissä.
Vierailija kirjoitti:
Hirttäydyn.
Älä. Soita mielummin kriisipuhelimeen.
Etsi vertaistukea ongelmaasi vauvapalstalta.
Voimii!
Ollaan mökillä kahdestaan.Saunotaan,syödään uusia perunoita,silliä,grilliruokaa.Ei alkoholia koska olemme apsolutisteja.Tieportti kiinni niin saadaan olla kahdestaan ja vaikka nakuilla saunan jälkeen.
Ystävien mökille on kutsuttu. Saunaa, syömistä, uimista - eipä sen kummempaa. Ja oikein odotan että pääsen juhannuspäivänä omalle mökille olemaan ihan itsekseni ja latamaan akkuja.
En asu Suomessa joten mitään juhannusta ei minulla ole aikapäiviin ollut. Kolmekymmentä vuotta maailmalla. Vaan enpä kaipaakaan. Lapsuuden juhannusta muistan ja se oli vielä sitä aitoa juhannustunnelmaa.
Asuimme omakotialueella ja omakotiyhdsitys piti omat juhannusjuhlansa. Oli tanssia haitarinsoiton säestyksellä,meille lapsille ohjelmaa ja kilpailuja, kokkoakin poltettiin. Se oli kivaa hyvä tunnelma. Ketään ei puukoteetu eikä kukaan hukkunut. Ei ollut tappelua eikä oksentelua ja pullojen särkemistä. Kyllä siellä varmaan ainakin tiettyjen henkilöitten kesken pullokin kiersi, mutta ihmisiksi osattiin olla.
Se oli vielä sitä aikaa se.
Ihan normaali työviikko ja viikonloppu. Teen varmasti pyöräretken, käyn varmaan meressä, katselen ja kuuntelen luontoa ja nautin kun pääsen pois kaupungin hälystä ja kuumuudesta.
Purjehtien ystävien ja perheen kanssa meren yli saareen. Siellä lasten kirmailua, koirien leikkejä, kultivoitunutta keskustelua, kuoharia ja hyvän makuisia muiden vlamistamia ruokia.. Saunaan ja ehkä romantiikan teeskentelyä 195 cm raharössyn ihanan mieheni kanssa. Inhoan elämääni, haluaisin olla mieleummin päissään kalliossa vaihtuvien seuralaisten kanssa kuten ennen muinoin.
Yksinäisen on ihan sama olla missä vain.
Kaikki juhlat on tarkoitettu perheellisille ja niille joilla on ystäviä.
Ja olen ihan oikeasti vuosikaudet yrittänyt olla kiva, ystävällinen ja aktiivinen , osallistua seuratoimitaan ja vapaaehtoistyöhön ja vaikka mihin, mutta tänne vain nykyään mätänen kämppääni.