Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiukka kysymys: voiko mies ja nainen olla koskaan pelkkiä ystäviä?

Vierailija
22.05.2022 |

Niin, miten on?

Kommentit (555)

Vierailija
41/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ystävystyisin sellaisen naisen kanssa, josta en ole kiinnostunut muuten kuin ystävänä, niin on hyvin epätodennäköistä, että ystävyys saisi minut kiinnostumaan hänestä. Paitsi tietysti sitten, jos paremmin tutustuttaessa selviäisi, että hän onkin jotenkin erilainen ja kiinnostavampi kuin olen luullut, mutta se olisi epätodennäköistä.

Miksei naiset kiinnosta ystävinä?

Miten kysymyksesi liittyy lainaamaasi viestiin?

Vierailija
42/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana aattelin ettö voi vaikka nusasinkin kaikkia "ystäviä" Sit oivalsin et ystävät ei nusase. Sen jälkeen olen löytänyt vilpittömiä ystävyyssuhteita vastakkaisesta sukupuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen eikä minulla ole ollut koskaan platonista ystävyyssuhdetta mieheen. Miehet aina yrittävät, joten hankala uskoa!

Vierailija
44/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minusta omituinen kysymys. Vähän sama kuin kysyttäisiin, voiko olla hyvännäköinen olematta maailman kaunein.

Vierailija
45/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta olla ystävä naisen kanssa, joten jos rupeaisin ystäväksi naisen kanssa niin silloin olisi taka-ajatuksia.

Vierailija
46/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkään rekkalesbon kanssa voi, muuten en usko.

mies54v

Vierailija
47/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon naispuolisia kavereita. Työpaikalta, opiskelupiireistä sekä sit näitä, jotka on kavereiden tyttöystäviä ja näiden tyttöystävien naiskavereita. Miksi ei voisi olla? Saat olla aika autisti neandertalilainen jos sun pitää päästä panemaan kaikkia erisukupuolisia tai jos koet, että jokainen naisen kanssa käyty vuorovaikutustilanne on joku vihjaus seksistä. :/ m32v

Vierailija
48/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on vähänkään moraalia niin kavereiden tyttöystävät/avokit/vaimot ovat aina off the limits ja jonkinlainen ystävyys heihinkin täytyy olla olemassa.

Vierailija
49/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on biseksuaali, voiko olla pelkkä ystävä kenenkään kanssa?

Vierailija
50/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon naispuolisia kavereita. Työpaikalta, opiskelupiireistä sekä sit näitä, jotka on kavereiden tyttöystäviä ja näiden tyttöystävien naiskavereita. Miksi ei voisi olla? Saat olla aika autisti neandertalilainen jos sun pitää päästä panemaan kaikkia erisukupuolisia tai jos koet, että jokainen naisen kanssa käyty vuorovaikutustilanne on joku vihjaus seksistä. :/ m32v

Miten selität sen, että minulla ei ole ikinä ollut miespuolista kaveria, joka ei olisi yrittänyt iskeä jollain tavalla? Ihmiset ovat alkukantaisia, seksuaalisia olentoja.

Vierailija
51/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka seksi pilaa ystävyyden?

Vierailija
52/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymiehen testosteronitasot ovat niin matalalla, että luultavasti pystyvät olemaan hyviäkin ystäviä naisen kanssa.

Vierailija
53/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut miespuolisia ystäviä. Ihmisiä hekin ovat. Ainoastaan kerran mies on kuvitellut, että olisin kiinnostunut hänestä, mutta hän etsi niin epätoivoisesti tyttöystävää, että kaikenlainen positiivinen huomio naiselta aiheitti toiveajattelua, että tässä se nainen nyt on.

Aikuiset järkevät ihmiset pystyvät olemaan ystäviä keskenään sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta.

Jos eivät, pitää ilmoitaa 10v. pitkään jatkuneessa ystävyyssuhteessa miespuoliselle ystävälleni, että ilmoittaa vaimolleen, että minä kuulun nyt kolmenkimppaan, koska olen nainen ja hän on mies :D

Vierailija
54/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi?

Eikö tälläkin palstalla hoeta jatkuvasti, miten paha juttu on, jos mies joutuu kaverisektorille? Sieltähän ei pitänyt päästä koskaan pois.

Minulla oli aikoinaan hyvin läheinen miespuolinen ystävä. En voi rinnastaa häntä veljeen, koska en olisi veljeni kanssa koskaan keskustellut yhtä avoimesti asioistani, mutta fyysisessä mielessä hän oli kuin veli. Ei olisi tullut mieleenikään seksi hänen kanssaan. Nykyisin miespuoliset ystäväni ovat ehkä pikemmin tuttavia kuin ystäviä, ei ole ketään sellaista, jonka kanssa viettäisin kahden kesken aikaa ja jakaisin henkilökohtaisia asioita vaan he ovat osa jotain porukkaa tai miehiä, joiden kanssa olen kanssakäymisissä harrastuksen takia.

Vierailija
55/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ystävyys määritellään? Saako olla seksiä?

Vierailija
56/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi?

Eikö tälläkin palstalla hoeta jatkuvasti, miten paha juttu on, jos mies joutuu kaverisektorille? Sieltähän ei pitänyt päästä koskaan pois.

Minulla oli aikoinaan hyvin läheinen miespuolinen ystävä. En voi rinnastaa häntä veljeen, koska en olisi veljeni kanssa koskaan keskustellut yhtä avoimesti asioistani, mutta fyysisessä mielessä hän oli kuin veli. Ei olisi tullut mieleenikään seksi hänen kanssaan. Nykyisin miespuoliset ystäväni ovat ehkä pikemmin tuttavia kuin ystäviä, ei ole ketään sellaista, jonka kanssa viettäisin kahden kesken aikaa ja jakaisin henkilökohtaisia asioita vaan he ovat osa jotain porukkaa tai miehiä, joiden kanssa olen kanssakäymisissä harrastuksen takia.

Ja tämä mies ei ollut sinuun ihastunut?

Vierailija
57/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat olla pelkkiä kavereita "siinä sivussa". Esim. Joku poikamies tuntee ukkomiehen ja tulee toimeen myös vaimonsa kanssa.

Muuten se ei normaalilta mieheltä onnistu. Jotkut tosin osaavat valehdella itselleen useita vuosia, jos sitten joskus irtoaisi...

Vierailija
58/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität sen, että minulla ei ole ikinä ollut miespuolista kaveria, joka ei olisi yrittänyt iskeä jollain tavalla? Ihmiset ovat alkukantaisia, seksuaalisia olentoja.

Kaikille ei tapahdu samat asiat. Ehkä itse olen vaan ruma tai epäkiinnostava, kun näin ei ole käynyt minulle. Olen nyt 40 ja elämäni aikana minulla on ollut useita miespuolisia ystäviä, miespuolinen kämppis ja pitkäaikaisia ystävyyksiä miesten kanssa ilman iskemisyrityksiä. Sinkkuna olen ollut poikkeuksetta nuo ajat.

Minua on tullut iskemään vaan puliukot haha.

Vierailija
59/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joskus käy seksi hetkellisesti mielessä, ja vain toisella osapuolella, ei kai se heti tarkoita että suhde on muuttunut ystävyydestä parisuhteeksi. Minä olen ajatellut jopa lapseni tukehduttamista tyynyllä, ilman että olisin toteuttanut sitä tai aikonutkaan toteuttaa. Ei se minusta murhaajaa tee.

Vierailija
60/555 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen voivat olla pelkkiä kavereita "siinä sivussa". Esim. Joku poikamies tuntee ukkomiehen ja tulee toimeen myös vaimonsa kanssa.

Muuten se ei normaalilta mieheltä onnistu. Jotkut tosin osaavat valehdella itselleen useita vuosia, jos sitten joskus irtoaisi...

Eli normaalia miestä kiinnostaa jokaikinen nainen? Eihän silloin voi olla koskaan parisuhteessa, koska uskollisuus on mahdotonta ainakin henkisellä tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi