Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tätitukka?

Vierailija
22.05.2022 |

Kuvailkaa.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lyhyet ylipainoisilla ja laihemmilla jos ovat sitä mieltä että hiukset on viimeistään 40v leikattava

Vierailija
22/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutitäkka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta aina kuulee syyksi leikata hiukset lyhyeksi, että se on niin helppohoitoinen. Sitten olin kampaajalla ja tällaista "helppohoitoista" kampausta laitettiin moussella, geelillä, hiuslakalla ja vaikka millä ja föönattiin ja harjattiin ja kammattiin jne. varmaan yli puoli tuntia. No olipas helppohoitoinen.

Itselläni on pitkät hiukset ja ne vaan harjataan ja laitetaan kiinni. Kestää noin puoli minuuttia kaikkinensa.

Pitkät hiukset harjataan ja kiinni, sekö on muodikasta, no ei todellakaan ole.

Vierailija
24/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharakampaus (esim. papiljoteilla rullattu) lyhyehköihin hiuksiin, permanentti pohja.

Vierailija
25/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa mulle kuva kananperseestä tai kouvolasta. Onko se yhä semmoinen, kuin Tiktakin laulajalla joskus 2001?

Vierailija
26/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin kysely tämäkin. Minun mielestä tädillä saa olla tätitukka, pitäiskö tädillä olla irokeesi? Itse arvostan enempi sitä, mitä tukan alla on.

Vierailija
27/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tätitukka. Irina itse on vielä alle viidenkymmenen.

https://uutiskunkku.com/wp-content/uploads/2020/10/irinabjorklund.jpg

Vierailija
28/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa mulle kuva kananperseestä tai kouvolasta. Onko se yhä semmoinen, kuin Tiktakin laulajalla joskus 2001?

Samaa olen mietiskellyt. Minäkään en ole kananpersetukkaa nähnyt pariinkymmeneen vuoteen, mutta palstalaiset niitä näkevät tiuhaan.

Vierailija
29/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On juuri sellainen kuin Petra Garganolla 2000-luvun alussa:

https://im.mtv.fi/image/5602094/portrait/368/614/a8bc6f623c390210513f75…

http://1.bp.blogspot.com/-MGw5tkR0K-s/T-ImfFWsVnI/AAAAAAAAAEI/B-t13WVYO…

Vierailija
30/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta aina kuulee syyksi leikata hiukset lyhyeksi, että se on niin helppohoitoinen. Sitten olin kampaajalla ja tällaista "helppohoitoista" kampausta laitettiin moussella, geelillä, hiuslakalla ja vaikka millä ja föönattiin ja harjattiin ja kammattiin jne. varmaan yli puoli tuntia. No olipas helppohoitoinen.

Itselläni on pitkät hiukset ja ne vaan harjataan ja laitetaan kiinni. Kestää noin puoli minuuttia kaikkinensa.

Jep, tämä on tämän päivän tätitukka.

Suora, polkka tai pidempi, ohut otsalta, ponnari

Vierailija
31/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikypärä tai lakkakypärä lyhyissä hiuksissa.

Vierailija
32/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis lyhyt tukka naisella. ahaa.

Vierailija
33/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska keikattu kuin miehillä, sellainen poikatukka.

Vierailija
34/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Tuurin kyläkaupan nainen, en nyt muista nimeä. Hänellä on kouvolatukka:

https://tuuri.fi/wp-content/uploads/2021/05/ttk_2.jpg

Vierailija
35/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin ensiksi sanoa että tätitukka on eräänlainen permanenttitukka, mutta vastaan kuitenkin että keski-ikäisellä tai vanhalla (kukin voi päätellä, minkä ikäisiä) on pitkähkö tukka, jota pitää poninhännällä kiinni. Vanhentaa, kun hiukset edestäkin katsottuna ovat päänahkaa myöten. Miksi monet pitävät kynsin hampain kiinni tämmöisestä, vaikka lyhyeksi leikattu ja hieman "koholla" oleva tukka sopisi paljon paremmin.

Vierailija
36/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muodikasta"? Kuka väitti, että on muodikasta? Helppoa, sanoin. Ihmettelin, miksi ihmiset väittävät, että lyhyt kampaus on helppohoitoinen, kun näköjään on ihan sairaan vaikea. Aiemmin keski-ikäiset aina väittivät, että keski-ikäisenä voi leikata lyhyet hiukset, kun ne ovat niin helppohoitoiset. 

Vierailija
37/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Tuurin kyläkaupan nainen, en nyt muista nimeä. Hänellä on kouvolatukka:

https://tuuri.fi/wp-content/uploads/2021/05/ttk_2.jpg

Ihana kuva! 

Vierailija
38/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätitukka on tukka, joka on tätillä.

Minä olen täti. Tätitukkani on punainen (tädäää!!!) harmaalla juurikasvulla (tädää!!!),  olkapäille ulottuva kiharapehko (isot kiharat, suurilla rullilla). 

Haluaisin lyhyet harmaat hiukset, mutta niitä pitää olla jatkuvasti laittamassa. Permis on tosi helppo, varsinkin kun minulla on edelleen todella paksut hiukset. Ja harmaa sopii mielestäni lyhyisiin hiuksiin, mutta pitkiin ei, kun silloin se harvoin on ns puhdas harmaa. Yleensä ja varsinkin minulla harmaa on pitkässä tukassa vain likaisen keltaisenkukertavaa sotkua. 

Vierailija
39/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt katsellut noita lyhyitä hiusmalleja tässä ketjussa ja voihan tuollainen ollakin sopiva keski-ikäiselle, koska keski-ikäisellä on aikaa laittaa sitä kampausta vaikka tunnin päivässä, kun ei ole enää pieniä lapsia jne. Mutta helkkarin työläitä kampauksia.

Itselläni on hiuslaatu, jossa eivät pysy kiharat lainkaan, permanentti on aivan turha haave. Joskus yritettiin ns. tyvikohotusta, joka oli sekin permanentti. Kampaaja sanoi ensiyrittämällä, että jätetään tähän, ei se onnistu.

Nuoruudessani krepattiin hiuksia. Minulla pysyivät ne kreppaukset ehkä viisi minuuttia ja olivat oienneet. Sama kaikissa kikkaroissa jne.

Äskettäin kävin kampaajalla ekaa kertaa värjäyksessä ja ei jäänyt väriä päähän yhtään.

On ohut ja piikkisuora hius. Ei siinä paljon muu auta, kuin pitää parin millin siiliä tai pitkää hiusta. Pidän pitkät hiukset kiinni ja se on kyllä helppohoitoinen. Muuta ei paljon voikaan. Varmaan voi yrittää liimata jotain tekokikkuroita hiuksiin, vaan en tiedä pitääkö se tekohiusliimakaan sitten. En jaksa kokeilla. 

Vierailija
40/108 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytvpermanentti