Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tätitukka?

Vierailija
22.05.2022 |

Kuvailkaa.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on lyhyt tukka, niin on täti.

Jos on pitkä tukka niin yrittää olla nuori.

Jos on polkka niin naama on liian lihava.

Tämän vuoksi en kuuntele muita ja olen onnellinen täti pinkissä tukassa. Ihan sama, jos ette tykkää.

Olen entinen alan ammattilainen ja omaan visuaalisen silmän mikä sopii kenellekkin. Lähdin vaan muulle alalle kun ei kiinnostusta riittänyt enkä jaksanut ihmisten kanssa koko päivää niin että stressaannuin liika ihmisten kanssa tekemisissä olosta. Olen itsekkin kokeillut eri värejä mutta nämä ihan luonnottomat värit yököttävät ja ottaa silmään tosi pahasti eikä ne kuulu ihmisen päähän muuta kuin hessahtaneen.

Ehkä luonnottomilla väreillä voi näyttää mielentilaansa tai elämäntilannettaan niin ettei kaikki ole ihan kunnossa tai on jossain välivaiheessa ettei tiedä itsekkään missä mennään. Järkyttävintä on värjätä kulmakarvat samalla värillä.

Helpointa olisi ostaa peruukkeja kuin värjätä sillä ne värit eivät kauaa pysy pesuissa. Paljonko laitat rahaa niihin väreihin ja jos pitää olla pinkki niin se hiushan tarvitsee ensi vaalentaa nii että on aika raskasta käsittelyä hiuskuontalolle. Noihin väri kuontaloiden pitämiseen voi mennä aika omaisuus rahaa niin ettei se ole varmasti ihan halpaa lystiä. 

Kuulostatkin kyllä tyypilliseltä kampaajalta. Sellaselta happamalta joka haukkuu asiakkaan hiukset. Mitä se sua liikuttaa jos joku haluaa pinkit hiukset? Ei suoravärit edes maksa paljoa. 

T. Eri, jolla blondit hiukset. Vaalennettu kaupan 3 euron Joanna vaalennusaineella

Vierailija
122/124 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli tätipermanentti.  Nykyajan tätitukka on vaalennettu tai raidoitettu suora polkkatukka mallia Purra, Valtonen,  Multala, Rantanen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla iäkkäämmillä naisilla on ns. kananperse leikkaus hiuksissa eli hyvin lyhyeksi kynityt hiukset eikä tämä malli vaadi laittoa vaan on sillä siisti, mutta ei sitten kyllä ole järin kaunis hiustyyli.

Vierailija
124/124 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin otsikon pari kertaa ohimennen ja olin koko ajan lukenut että minkälainen on täitukka :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä