Millainen on tätitukka?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Tällanen:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sirkka-Liisa_AnttilaVärivaihtoehtona räväkkä punainen, harmaalla juurikasvulla.
Tuo on kyllä peruukki.
Tärkeintä on , että hiukset ovat helppohoitoiset ja asialliset. Ei sivusiilejä eikä lettejä.
Vierailija kirjoitti:
Permanentti.
No tämä nyt ei ole ihan yksiselitteinen - riippuu permiksestä. Ellet tiedä, niin se limanuljaskapäätämyöden aika on vähän jo menemässä ohi ja kiharaa tehdään kampaamoissa.
Mut siis sellainen pesejapidä-kihara - tosi tiukka on aika tätitukka. Ja lyhyt tietenkin. Samoin pidän tätitukkana sellaista kuin esim sillä Tyttökultien edesmenneellä näyttelijällä. Sellainen kuohkea kampaus.
Yhteen aikaan puhuttiin miesten ananashiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Kananperse viininpunainen väri 🐔
toi on vain mauton - näkee esim. jossain tuurin kyläkaupassa ja yleensäkin kehä III:n ulkopuolella, mutta se ei ole tätitukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Permanentti.
No tämä nyt ei ole ihan yksiselitteinen - riippuu permiksestä. Ellet tiedä, niin se limanuljaskapäätämyöden aika on vähän jo menemässä ohi ja kiharaa tehdään kampaamoissa.
Mut siis sellainen pesejapidä-kihara - tosi tiukka on aika tätitukka. Ja lyhyt tietenkin. Samoin pidän tätitukkana sellaista kuin esim sillä Tyttökultien edesmenneellä näyttelijällä. Sellainen kuohkea kampaus.
Mulla oli viime kesänä tuollainen tiukka kihara ja tosi lyhyt tukka, varmaan ihmiset luuli, että olin joku permanentattu muinaisjäänne. Kun tukka alkoi syöpähoitojen jälkeen kasvaa, niin se kasvoi ihan pientä kiharaa ja näytti tietysti kiharana älyttömän lyhyeltä. En viitsinyt enää peruukkiakaan pitää, kun oli niin kuumakin. Talvella vasta leikkuutin pahimman kiharan pois, mutta lyhyenä aion muuten tästä lähin tukan pitää. Tälle ei tosiaan tarvi tehdä muuta kuin pestä ja pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananperse viininpunainen väri 🐔
toi on vain mauton - näkee esim. jossain tuurin kyläkaupassa ja yleensäkin kehä III:n ulkopuolella, mutta se ei ole tätitukka.
Näkeekö oikeasti? Itse en ole nähnyt, vaikka asun kehä III:n ulkopuolella. Tuurissa en ole kyllä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on setätukka?
Keskeltä kalju, sivuilla hiuksia. Ehdottomasti tämä.
Plus sen kaljun peitoksi kammattu nenäkarva
Vierailija kirjoitti:
Tämä Tuurin kyläkaupan nainen, en nyt muista nimeä. Hänellä on kouvolatukka:
Miksi mulla tuli kyyneleet silmiin tästä kuvasta :D kaikki näyttää niin onnellisilta 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa mulle kuva kananperseestä tai kouvolasta. Onko se yhä semmoinen, kuin Tiktakin laulajalla joskus 2001?
On juuri sellainen kuin Petra Garganolla 2000-luvun alussa:
https://im.mtv.fi/image/5602094/portrait/368/614/a8bc6f623c390210513f75…
http://1.bp.blogspot.com/-MGw5tkR0K-s/T-ImfFWsVnI/AAAAAAAAAEI/B-t13WVYO…
Petran tukka on törkeen makee, mulla on aika sama ja oon täti.
Monella suomalaisella on hankala hiuslaatu ns.lasimaiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Permanentti.
Mut siis sellainen pesejapidä-kihara - tosi tiukka on aika tätitukka. Ja lyhyt tietenkin. Samoin pidän tätitukkana sellaista kuin esim sillä Tyttökultien edesmenneellä näyttelijällä. Sellainen kuohkea kampaus.Mulla oli viime kesänä tuollainen tiukka kihara ja tosi lyhyt tukka, varmaan ihmiset luuli, että olin joku permanentattu muinaisjäänne. Kun tukka alkoi syöpähoitojen jälkeen kasvaa, niin se kasvoi ihan pientä kiharaa ja näytti tietysti kiharana älyttömän lyhyeltä. En viitsinyt enää peruukkiakaan pitää, kun oli niin kuumakin. Talvella vasta leikkuutin pahimman kiharan pois, mutta lyhyenä aion muuten tästä lähin tukan pitää. Tälle ei tosiaan tarvi tehdä muuta kuin pestä ja pitää.
Sellainen lyhyt "helppohoitoinen" jonka kaikki naiset leikkaa itselleen siinä keski-iän kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta aina kuulee syyksi leikata hiukset lyhyeksi, että se on niin helppohoitoinen. Sitten olin kampaajalla ja tällaista "helppohoitoista" kampausta laitettiin moussella, geelillä, hiuslakalla ja vaikka millä ja föönattiin ja harjattiin ja kammattiin jne. varmaan yli puoli tuntia. No olipas helppohoitoinen.
Itselläni on pitkät hiukset ja ne vaan harjataan ja laitetaan kiinni. Kestää noin puoli minuuttia kaikkinensa.
Pitkät hiukset harjataan ja kiinni, sekö on muodikasta, no ei todellakaan ole.
"Muodikasta"? Kuka väitti, että on muodikasta? Helppoa, sanoin. Ihmettelin, miksi ihmiset väittävät, että lyhyt kampaus on helppohoitoinen, kun näköjään on ihan sairaan vaikea. Aiemmin keski-ikäiset aina väittivät, että keski-ikäisenä voi leikata lyhyet hiukset, kun ne ovat niin helppohoitoiset.
Ei ole minun vika, jos lyhythiuksiset ovat hukassa hiustensa kanssa, mikään ei oo niin helppoo kuin lyhyet hiukset ja vielä, oikein laitettuna lyhyet hiukset on hiton seksikkäät, kuten mulla. Inhoon noita pitkiä hiuksia, kun niiden pitäjät luulevat olevansa prinsessoja, so last season.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen lyhyt "helppohoitoinen" jonka kaikki naiset leikkaa itselleen siinä keski-iän kynnyksellä.
Eli millainen? Lyhyitäkin on niin monenlaisia.
Pikimustalla/ kirkkaan punaisella värjätty "räväkkä" lyhyehkö kampaus, jonka on leikannut kotiparturi Helli. Pulisongit plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Rva jenni Haukiolla on siroihin kasvoihinsa nähden tätitukka.
Muistuttaa kypärää aika tavalla.Dannyllä on setätukka.
Dannylla on niin vähän hiuksia että hän tupeeraa hiuslakalla kuin vanhat naiset.
Victoria Beckham näyttää mallia.
Joo eihän se pidä paikkaansa. Olen silti huomannut, että tuo on ainut "hyväksyttävä" syy sanoa ääneen. Jos sanoo sen todellisen syyn: kaikille pitkät ei vaan sovi, saa kauheat väittelyt aikaan ja tyrkytystä kasvattaa pitkät hiukset vaikka ne oikeasti eivät sovi.
Ja sitten kysymys miksi muka ei sovi?! No enpä tiedä, pitkä näyttää itsellä rumalta, lyhyempi paremmalta. Kaikki, jotka ovat nähneet mulla molemmat versiot on samaa mieltä. Mutta sitten ne, jotka eivät ole nähneet pitkää versiota.. huh huijakkaa..