Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että nainen on kiinnostunut?

Vierailija
21.05.2022 |

Kertokaas mistä tietää että nainen on kiinnostunut? Onko jotain naisen kehonkielessä tai puheissa joka kertoo siitä varmasti?

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrää ympärillä, keksii tikusta asiaa, soittelee, lähettää viestejä. Tunkee itsensä sinne missä mies on, on lähellä. Ilme on onnellinen.

Vierailija
42/128 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörrää ympärillä, keksii tikusta asiaa, soittelee, lähettää viestejä. Tunkee itsensä sinne missä mies on, on lähellä. Ilme on onnellinen.

Mä oon just tällainen. Hymyilen kuin mielenvikainen ja änkeän juttelemaan heti kun on pienikin tilaisuus. Ei kyllä ole tuottanut tulosta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että jos nainen katselee ikäänkuin alta kulmain, silloin on kiinnostunut. Jos katse on ikäänkuin yliolkainen, silloin ei. Miehen käsivarren koskeminen on myös varma merkki.

Vierailija
44/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy pilvin pimein tästä aiheesta klippejä.

Niin, jos nainen on kiinnostunut, hän tekee "itsensä pelattavaksi", eli hakeutuu miehen läheisyyteen. Läheistöllä ollessaan pyrkii katsekontaktiin, ei käännä katsettaan heti pois. Hymyilee miehelle paljon.

Jutellessa nojautuu kohti miestä, kuuntelee tarkoin ja kohdistaa kaiken huomionsa mieheen. Jos esim. pöydässä on jotakin hänen ja miehen välissä, nainen siirtää sen esineen syrjemmäs. Pyrkii koskettamaan miestä, usein jonkun tekosyyn varjolla, esim. "horjahtaa" ja ottaa tukea miehestä.

Kaiken aloittaa tuo hakeutuminen miehen lähettyville, ja katsekontakti. Nainen (tai ainakin suurin osa heistä) osaa kyllä tehdä aikeensa tiettäväksi aluksi hienovaraisesti ja koko ajan merkkejä selventäen, lopulta tarvittaessa vääntävät asian rautalangasta.

Vierailija
45/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Mutta laatumies vaistoaa. N

Vierailija
46/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just tällainen tyly tyyppi, kun olen jostakin miehestä kiinnostunut. Yritän niin kovin peittää ihastustani, koska en usko, että voisin saada vastakaikua. Niinpä mä muuten ihan idiootiksi "kovikseksi" ja päästelen suustani kaikkea typerää, joita sitten häpeän ja märehdin viikkotolkulla jälkeenpäin. Näin kävi juuri pari viikkoa sitten, ja nyt päätin, että tulevan syksyn ajan välttelen paikkoja ja tilaisuuksia, joissa ihastukseni luultavasti on mukana, niin eipähän tarvitse taas hävetä ja soimata itseään jälkeenpäin. Jos olen jonkun miehen kanssa seurassa rento ja iloinen niin en todellakaan ole silloin kiinnostunut hänestä. En haluaisi olla tällainen mölhö, mutta minkäs teet. 

Vierailija
47/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että katselee toista salaa ja toivoo samaa ihastuksen kohteelta.

Vierailija
48/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän (nainen) ei katsettaan irti sinusta ja hänellä on poskissa punastusta.

Katseet ei kerro mitään. Komeita miehekkäitä miehiä katsellaan ihan mielellään sillä mitään tarkoittamatta. Naisen kiinnostuksen tietää siitä, että hän kertoo sen. Ei muusta.

Komeita miehiä voi kyllä jäädä katselemaan. Mutta silmiin katselen vain sitä, josta tykkään. 

Vierailija
49/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen nipisti mua pepusta hississä, olikohan kiinnostunut?

Vierailija
50/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän (nainen) ei katsettaan irti sinusta ja hänellä on poskissa punastusta.

Katseet ei kerro mitään. Komeita miehekkäitä miehiä katsellaan ihan mielellään sillä mitään tarkoittamatta. Naisen kiinnostuksen tietää siitä, että hän kertoo sen. Ei muusta.

Komeita miehiä voi kyllä jäädä katselemaan. Mutta silmiin katselen vain sitä, josta tykkään. 

Juuri näinhän se on. On erilaisia katseita. Sitä paitsi, katsekontakti on vasta pelin alku, sen jälkeen tulevat muut merkit kun nainen esim. puhuu miehen kanssa ja pääsee miehen kanssa paremmin tutustumaan. Kehonkieli ei petä, kyllä pariskunnista näkee matkan päästäkin ketkä ovat vastarakastuneita.

Vierailija
51/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen just tällainen tyly tyyppi, kun olen jostakin miehestä kiinnostunut. Yritän niin kovin peittää ihastustani, koska en usko, että voisin saada vastakaikua. Niinpä mä muuten ihan idiootiksi "kovikseksi" ja päästelen suustani kaikkea typerää, joita sitten häpeän ja märehdin viikkotolkulla jälkeenpäin. Näin kävi juuri pari viikkoa sitten, ja nyt päätin, että tulevan syksyn ajan välttelen paikkoja ja tilaisuuksia, joissa ihastukseni luultavasti on mukana, niin eipähän tarvitse taas hävetä ja soimata itseään jälkeenpäin. Jos olen jonkun miehen kanssa seurassa rento ja iloinen niin en todellakaan ole silloin kiinnostunut hänestä. En haluaisi olla tällainen mölhö, mutta minkäs teet. 

Itsekukin tyylillään... Sopiiko kysyä, kuinka tuo taktiikkasi on toiminut, ja jos on toiminut niin koetko että olet onnistunut taktiikkasi vuoksi vaiko siitä huolimatta?

Vierailija
52/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Mutta laatumies vaistoaa. N

Ei semmoista selvänäkijää ole, joka pystyisi jotenkin "vaistoamaan" naisen kiinnostuksen. Kyllä nainen antaa asiasta vinkkejä, tosin ne vinkit tulevat niin selkäytimestä että joskus vinkkien antaja ei edes itse huomaa antaneensa mitään vinkkejä miehelle. Sivustaseuraajat kyllä näkevät asian.

Vierailija
53/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekukin tyylillään... Sopiiko kysyä, kuinka tuo taktiikkasi on toiminut, ja jos on toiminut niin koetko että olet onnistunut taktiikkasi vuoksi vaiko siitä huolimatta?

Erittäin huonosti on toiminut. En voi suositella kenellekään. Olen monta kertaa päättänyt, että jatkossa skarppaan ja olen sitten vaikka hiljaa ja hymyilen vaan kainosti tms. mutta ei taas löydän itseni päästelemässä muka hauskoja tylytyksiä suustani, kun olen mukamas niin itsevarma tai jotain...huoh! En osaa yhtään tuoda ilmi herkempää ja empaattisempaa puoltani ihastuksen seurassa ja sen vuoksi hän luultavasti pitää minua ärsyttävänä ja ihan kauheana muijana. Vaikka oikeasti ole tosi ujo ja arka ja sydämellinen. Joku hel.....tin vikakoodi geeneissä vissiin. Mutta toin tämän vain ilmi, että miehet tajuaa, että käytös voi olla täysin päinvastaista kuin joku höpsö ja söpö kihertäminen miehen lähellä esimerkiksi. 

Vierailija
54/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huonosti on toiminut. En voi suositella kenellekään. Olen monta kertaa päättänyt, että jatkossa skarppaan ja olen sitten vaikka hiljaa ja hymyilen vaan kainosti tms. mutta ei taas löydän itseni päästelemässä muka hauskoja tylytyksiä suustani, kun olen mukamas niin itsevarma tai jotain...huoh! En osaa yhtään tuoda ilmi herkempää ja empaattisempaa puoltani ihastuksen seurassa ja sen vuoksi hän luultavasti pitää minua ärsyttävänä ja ihan kauheana muijana. Vaikka oikeasti ole tosi ujo ja arka ja sydämellinen. Joku hel.....tin vikakoodi geeneissä vissiin. Mutta toin tämän vain ilmi, että miehet tajuaa, että käytös voi olla täysin päinvastaista kuin joku höpsö ja söpö kihertäminen miehen lähellä esimerkiksi. 

Siltä osin olet kuitenkin toiminut "perinteisillä" opeilla, että olet hakeutunut lähettyville, niin sanotulle "pelietäisyydelle".

Vierailija
55/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmistä näkee tunteet. Hermostuneisuudesta ja välttelystäkin joskus.

Itselläni on harmillinen taipumus punastella, oon kärsinyt asiasta koko ikäni. Varsinkin teininä

Silmistä näkee, mutta punastella voi muutenkin. Ujot ja häpeilevät punastelee kenen tahansa huomion kohteena olemisesta.

Vierailija
56/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee puhelimessa sinulle ikäväänsä.

Vierailija
57/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee lähelle, puhuu, kääntyy sinua kohti, ottaa silmäkontaktia...Jos yllättäen nainen huomaa sinut niin haroo hiuksiaan ja on vähän ymmällään olevan oloinen...Suu aukeaa ja ripset räpsyy...

Vierailija
58/128 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies kirjoitti:

Tulee lähelle, puhuu, kääntyy sinua kohti, ottaa silmäkontaktia...Jos yllättäen nainen huomaa sinut niin haroo hiuksiaan ja on vähän ymmällään olevan oloinen...Suu aukeaa ja ripset räpsyy...

Tällaista teen, kun haluan vaikka työkaverilta jonkun palveluksen ja parodioin naista pulassa, oletan että toinenkin ymmärtää vitsin. :D Työkaveri voi olla mies tai nainen ja vedän saman setin. Mutta jos olisi työkaveri josta olen oikeasti kiinnostunut, niin olisin tyly ja jäykkä ja vakavailmeinen. Mulla siis sama vika kuin tuolla pari viestiä aiemmin kirjoittaneella, jolla tulee väkisin tyly kovisvaihde päälle kiinnostavan miehen seurassa.

Vierailija
59/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies kirjoitti:

Tuolla tavalla toimii itsevarma iskijä. Mutta ei välttämättä ihastunut nainen.

Vierailija
60/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muutun tylyksi, ettei vaan ihastukseni kohde arvaisi mitään.