Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että nainen on kiinnostunut?

Vierailija
21.05.2022 |

Kertokaas mistä tietää että nainen on kiinnostunut? Onko jotain naisen kehonkielessä tai puheissa joka kertoo siitä varmasti?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin muutun tylyksi, ettei vaan ihastukseni kohde arvaisi mitään.

Kuinka tuo taktiikkasi on toiminut? Tai no joo, toimivuus tietysti riippuu siitä mitä olet tavoitellut. Miehenä olen ihan kantapään kautta oppinut sen että jos nainen näyttää vähänkään "kiitos, mutta ei kiitos"- merkkejä, niin poistuminen takavasemmalle ripeästi. Aivan turhaa kolisuttaa päätään seinään, ja ei ole kohteliasta sitä naistakaan kohtaan jos on kehonkieli semmoinen että häntä ei kiinnosta. Näitä "sinun pitää vain yrittää kovemmin"- naisia en ymmärrä ollenkaan, saavatko he kenties jotakin kicksejä siitä että pääsevät torjumaan miehen, tai jotain? Tässä asiassa on selkeästi kansallisuuskohtaisia eroja, siinä missä meillä pidetään varsin tiukasti kiinni "ei tarkoittaa ei" - asenteesta, monissa muissa maissa kerrassaan oletetaan että mies yrittää ja yrittää ja edelleen yrittää naista kerta toisensa jälkeen. Youtubesta löytyy hauska ja mielenkiintoinen "Dating beyond borders" sarja jossa näitä asioita käsitellään eri kansallisuuksien näkökulmista. Niin ikään mielenkiintoinen oli klippi jossa kolme Suomessa asuvaa ja elävää afrikkalaistaustaista naista keskustelee, eräs asia jota kaikki hieman kummeksuivat oli se että täällä ei kannata näytellä miehelle vaikeasti tavoiteltavaa jos on miehestä kiinnostunut. "Jos hän lähestyy sinua kerran ja torjut hänet, et näe häntä enää ikinä" ihmettelivät neitoset.

Vierailija
62/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, onko tässä se syy, miksi ne miehet keistä en ole kiinnostunut luulee, että olen ja sitten taas se yksi ja ainoa, josta olen kiinnostunut ei tajua sitä? Kun olen ihastunut, en todellakaan pysty katsomaan suoraan silmiin. Kun katson, ja ihastus katsoo takaisin, on pakko kääntää katse pois, ettei vahingossakaan paljastu mitään. Sitten taas niitä miehiä, jotka ei säväytä siinä mielessä ollenkaan ei ole ongelmaa katsoa suoraan silmiin pitkään tai vaikka hymyillä.

Joten ei tuo silmiin katseleminen tai hymyileminen ainakaan omalla kohdalla ole merkki ihastumisesta, vaan päin vastoin. Silloin nimenomaan en ole kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessani ei mistään. Olen hyvä valehtelija.

Vierailija
64/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen just tällainen tyly tyyppi, kun olen jostakin miehestä kiinnostunut. Yritän niin kovin peittää ihastustani, koska en usko, että voisin saada vastakaikua. Niinpä mä muuten ihan idiootiksi "kovikseksi" ja päästelen suustani kaikkea typerää, joita sitten häpeän ja märehdin viikkotolkulla jälkeenpäin. Näin kävi juuri pari viikkoa sitten, ja nyt päätin, että tulevan syksyn ajan välttelen paikkoja ja tilaisuuksia, joissa ihastukseni luultavasti on mukana, niin eipähän tarvitse taas hävetä ja soimata itseään jälkeenpäin. Jos olen jonkun miehen kanssa seurassa rento ja iloinen niin en todellakaan ole silloin kiinnostunut hänestä. En haluaisi olla tällainen mölhö, mutta minkäs teet. 

Itsekukin tyylillään... Sopiiko kysyä, kuinka tuo taktiikkasi on toiminut, ja jos on toiminut niin koetko että olet onnistunut taktiikkasi vuoksi vaiko siitä huolimatta?

Erittäin huonosti on toiminut. En voi suositella kenellekään. Olen monta kertaa päättänyt, että jatkossa skarppaan ja olen sitten vaikka hiljaa ja hymyilen vaan kainosti tms. mutta ei taas löydän itseni päästelemässä muka hauskoja tylytyksiä suustani, kun olen mukamas niin itsevarma tai jotain...huoh! En osaa yhtään tuoda ilmi herkempää ja empaattisempaa puoltani ihastuksen seurassa ja sen vuoksi hän luultavasti pitää minua ärsyttävänä ja ihan kauheana muijana. Vaikka oikeasti ole tosi ujo ja arka ja sydämellinen. Joku hel.....tin vikakoodi geeneissä vissiin. Mutta toin tämän vain ilmi, että miehet tajuaa, että käytös voi olla täysin päinvastaista kuin joku höpsö ja söpö kihertäminen miehen lähellä esimerkiksi. 

Siltä osin olet kuitenkin toiminut "perinteisillä" opeilla, että olet hakeutunut lähettyville, niin sanotulle "pelietäisyydelle".

Niin no en varsinaisesti hakeudu miehen läheisyyteen, vaan yleensä näen häntä ison kaveriporukan erilaisissa kokoontumisissa ja illanistujaisissa, jossa kaikki on enemmän tai vähemmän koko ajan yhdessä. Mutta täytyy puolustuksekseni sanoa, että myös tämä mies on kummallinen käytökseltään, välillä halaa ja tulee viereen ja kerran umpikännissä ehdotti pussailuakin. Välillä taas tuntuu siltä, että ihan kuin halveksisi minua eikä edes tervehdi tavatessa. Joskus olen erehtynyt luulemaan, että voisi jopa olla vähän kiinnostunut, mutta sitten seuraavalla kerralla tulee taas niin kylmää kyytiä, että unohdan koko ajatuksen. Että kummalliset välit on meillä ja vähän mölhöjä ollaan kai molemmat. 

Vierailija
65/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tapauksessani ei mistään. Olen hyvä valehtelija.

Voit valehdella niissä asioissa joihin pystyt vaikuttamaan. Osa kehonkielestä on kuitenkin "automaattista" eli teet tiettyjä asioita ilman että edes huomaat tekeväsi. Niistä et voi valehdella.

Vierailija
66/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen just tällainen tyly tyyppi, kun olen jostakin miehestä kiinnostunut. Yritän niin kovin peittää ihastustani, koska en usko, että voisin saada vastakaikua. Niinpä mä muuten ihan idiootiksi "kovikseksi" ja päästelen suustani kaikkea typerää, joita sitten häpeän ja märehdin viikkotolkulla jälkeenpäin. Näin kävi juuri pari viikkoa sitten, ja nyt päätin, että tulevan syksyn ajan välttelen paikkoja ja tilaisuuksia, joissa ihastukseni luultavasti on mukana, niin eipähän tarvitse taas hävetä ja soimata itseään jälkeenpäin. Jos olen jonkun miehen kanssa seurassa rento ja iloinen niin en todellakaan ole silloin kiinnostunut hänestä. En haluaisi olla tällainen mölhö, mutta minkäs teet. 

Itsekukin tyylillään... Sopiiko kysyä, kuinka tuo taktiikkasi on toiminut, ja jos on toiminut niin koetko että olet onnistunut taktiikkasi vuoksi vaiko siitä huolimatta?

Erittäin huonosti on toiminut. En voi suositella kenellekään. Olen monta kertaa päättänyt, että jatkossa skarppaan ja olen sitten vaikka hiljaa ja hymyilen vaan kainosti tms. mutta ei taas löydän itseni päästelemässä muka hauskoja tylytyksiä suustani, kun olen mukamas niin itsevarma tai jotain...huoh! En osaa yhtään tuoda ilmi herkempää ja empaattisempaa puoltani ihastuksen seurassa ja sen vuoksi hän luultavasti pitää minua ärsyttävänä ja ihan kauheana muijana. Vaikka oikeasti ole tosi ujo ja arka ja sydämellinen. Joku hel.....tin vikakoodi geeneissä vissiin. Mutta toin tämän vain ilmi, että miehet tajuaa, että käytös voi olla täysin päinvastaista kuin joku höpsö ja söpö kihertäminen miehen lähellä esimerkiksi. 

Siltä osin olet kuitenkin toiminut "perinteisillä" opeilla, että olet hakeutunut lähettyville, niin sanotulle "pelietäisyydelle".

Niin no en varsinaisesti hakeudu miehen läheisyyteen, vaan yleensä näen häntä ison kaveriporukan erilaisissa kokoontumisissa ja illanistujaisissa, jossa kaikki on enemmän tai vähemmän koko ajan yhdessä. Mutta täytyy puolustuksekseni sanoa, että myös tämä mies on kummallinen käytökseltään, välillä halaa ja tulee viereen ja kerran umpikännissä ehdotti pussailuakin. Välillä taas tuntuu siltä, että ihan kuin halveksisi minua eikä edes tervehdi tavatessa. Joskus olen erehtynyt luulemaan, että voisi jopa olla vähän kiinnostunut, mutta sitten seuraavalla kerralla tulee taas niin kylmää kyytiä, että unohdan koko ajatuksen. Että kummalliset välit on meillä ja vähän mölhöjä ollaan kai molemmat. 

Jaa-a, tuosta voi jo sanoa että vakka on kantensa löytänyt...

Vierailija
67/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, onko tässä se syy, miksi ne miehet keistä en ole kiinnostunut luulee, että olen ja sitten taas se yksi ja ainoa, josta olen kiinnostunut ei tajua sitä? Kun olen ihastunut, en todellakaan pysty katsomaan suoraan silmiin. Kun katson, ja ihastus katsoo takaisin, on pakko kääntää katse pois, ettei vahingossakaan paljastu mitään. Sitten taas niitä miehiä, jotka ei säväytä siinä mielessä ollenkaan ei ole ongelmaa katsoa suoraan silmiin pitkään tai vaikka hymyillä.

Joten ei tuo silmiin katseleminen tai hymyileminen ainakaan omalla kohdalla ole merkki ihastumisesta, vaan päin vastoin. Silloin nimenomaan en ole kiinnostunut.

Jos annat sille kiinnostuneelle signaaleita jotka viestivät ihan jotakin muuta kuin kiinnostusta, niin ei ole ihmekään että kiinnostuksesi jää yksipuoleiseksi. Jos laitat oveesi "ei mainoksia" tarran, sinun ei kannata ihmetellä sitä että postin mukana ei tule edes mainoksia. Eivät miehet ole selvänäkijöitä tai ennustajia, joilla on joku maaginen kyky vaistota naisen kiinnostus  kaikkien "ei todellakaan kiinnosta"- signaalien alta. Sitä saa mitä tilaa- tässäkin asiassa.

Vierailija
68/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo taktiikkasi on toiminut? Tai no joo, toimivuus tietysti riippuu siitä mitä olet tavoitellut. Miehenä olen ihan kantapään kautta oppinut sen että jos nainen näyttää vähänkään "kiitos, mutta ei kiitos"- merkkejä, niin poistuminen takavasemmalle ripeästi. Aivan turhaa kolisuttaa päätään seinään, ja ei ole kohteliasta sitä naistakaan kohtaan jos on kehonkieli semmoinen että häntä ei kiinnosta. Näitä "sinun pitää vain yrittää kovemmin"- naisia en ymmärrä ollenkaan, saavatko he kenties jotakin kicksejä siitä että pääsevät torjumaan miehen, tai jotain? Tässä asiassa on selkeästi kansallisuuskohtaisia eroja, siinä missä meillä pidetään varsin tiukasti kiinni "ei tarkoittaa ei" - asenteesta, monissa muissa maissa kerrassaan oletetaan että mies yrittää ja yrittää ja edelleen yrittää naista kerta toisensa jälkeen. Youtubesta löytyy hauska ja mielenkiintoinen "Dating beyond borders" sarja jossa näitä asioita käsitellään eri kansallisuuksien näkökulmista. Niin ikään mielenkiintoinen oli klippi jossa kolme Suomessa asuvaa ja elävää afrikkalaistaustaista naista keskustelee, eräs asia jota kaikki hieman kummeksuivat oli se että täällä ei kannata näytellä miehelle vaikeasti tavoiteltavaa jos on miehestä kiinnostunut. "Jos hän lähestyy sinua kerran ja torjut hänet, et näe häntä enää ikinä" ihmettelivät neitoset.[/quote

Täällä on ainakin yksi nainen, joka on ystävällinen, mutta jos joku ei-sopiva alkaa lähestyä, niin alan toistaa tyly-vaihdetta. On kiva, jos toinen huomaa sen nopeasti, koska ympärillä on muitakin ihmisiä esim. nyt työkavereita.

Vierailija
69/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ison kaveriporukan erilaiset kokoontumiset ja illanistujaiset" = Tosielämän Tinder.

Vierailija
70/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo taktiikkasi on toiminut? Tai no joo, toimivuus tietysti riippuu siitä mitä olet tavoitellut. Miehenä olen ihan kantapään kautta oppinut sen että jos nainen näyttää vähänkään "kiitos, mutta ei kiitos"- merkkejä, niin poistuminen takavasemmalle ripeästi. Aivan turhaa kolisuttaa päätään seinään, ja ei ole kohteliasta sitä naistakaan kohtaan jos on kehonkieli semmoinen että häntä ei kiinnosta. Näitä "sinun pitää vain yrittää kovemmin"- naisia en ymmärrä ollenkaan, saavatko he kenties jotakin kicksejä siitä että pääsevät torjumaan miehen, tai jotain? Tässä asiassa on selkeästi kansallisuuskohtaisia eroja, siinä missä meillä pidetään varsin tiukasti kiinni "ei tarkoittaa ei" - asenteesta, monissa muissa maissa kerrassaan oletetaan että mies yrittää ja yrittää ja edelleen yrittää naista kerta toisensa jälkeen. Youtubesta löytyy hauska ja mielenkiintoinen "Dating beyond borders" sarja jossa näitä asioita käsitellään eri kansallisuuksien näkökulmista. Niin ikään mielenkiintoinen oli klippi jossa kolme Suomessa asuvaa ja elävää afrikkalaistaustaista naista keskustelee, eräs asia jota kaikki hieman kummeksuivat oli se että täällä ei kannata näytellä miehelle vaikeasti tavoiteltavaa jos on miehestä kiinnostunut. "Jos hän lähestyy sinua kerran ja torjut hänet, et näe häntä enää ikinä" ihmettelivät neitoset.[/quote

Täällä on ainakin yksi nainen, joka on ystävällinen, mutta jos joku ei-sopiva alkaa lähestyä, niin alan toistaa tyly-vaihdetta. On kiva, jos toinen huomaa sen nopeasti, koska ympärillä on muitakin ihmisiä esim. nyt työkavereita.

Tuo sinun toimintatapasi on looginen, ja tavallaan reilu. Annat signaalin "ei kiinnosta" ja silloin ei-kiinnostava mies (toivottavasti) ymmärtää poistua takavasemmalle. Sen sijaan nämä muutamat, jotka tässäkin ketjussa kertovat että silloin kun ovat oikeasti kiinnostuneita, muuttuvat tylyiksi tälle kiinnostuksen kohteelle niin ettei tämä vain huomaisi! No, todennäköisesti tylytetty mies ymmärtää yskän ja poistuu takavasemmalle, ja ihastuksen tuskassa riutuva neito ihmettelee mikä meni taas pieleen? Niin, mikähän mahtoi olla?! Tavoite toteutui, mies ei todellakaan huomannut,ja otti rivakan pakolaukan poispäin. Jos tietoisesti signaloi "ei kiinnosta" niin on turha ihmetellä että kuinkas tässä nyt näin kävi...

Vierailija
71/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo ja Fatim kirjoitti:

Haluat.

Mee nyt persu-trolli muualle

Vierailija
72/128 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen paljon, katson silmiin, haluan kävellä lähellä, saatan koskettaa esim. hartioita.

Vierailija
73/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heissan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinun toimintatapasi on looginen, ja tavallaan reilu. Annat signaalin "ei kiinnosta" ja silloin ei-kiinnostava mies (toivottavasti) ymmärtää poistua takavasemmalle. Sen sijaan nämä muutamat, jotka tässäkin ketjussa kertovat että silloin kun ovat oikeasti kiinnostuneita, muuttuvat tylyiksi tälle kiinnostuksen kohteelle niin ettei tämä vain huomaisi! No, todennäköisesti tylytetty mies ymmärtää yskän ja poistuu takavasemmalle, ja ihastuksen tuskassa riutuva neito ihmettelee mikä meni taas pieleen? Niin, mikähän mahtoi olla?! Tavoite toteutui, mies ei todellakaan huomannut,ja otti rivakan pakolaukan poispäin. Jos tietoisesti signaloi "ei kiinnosta" niin on turha ihmetellä että kuinkas tässä nyt näin kävi...

Jotkut näyttävät käsittävän sen tylyyden kiinnostavaa miestä kohtaan oikein harkittuna taktiikkana, vaikkei se itselläni ainakaan sitä ole. Taktikoida voi, jos toinen ei oikeasti kiinnosta, mutta kun on aito kiinnostus pelissä, niin se käytös tulee itselläni selkärangasta. Se tylyys on sellainen vähän pelokas reaktio, jonka taustalla on ajatus että kunhan en vain karkota tuota ihanaa miestä olemalla liian ällökiinnostuneen oloinen, jos tunne onkin yksipuolinen.

Vierailija
74/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison kaveriporukan erilaiset kokoontumiset ja illanistujaiset" = Tosielämän Tinder.

Hauskasti sanottu. Onko niin, että nykyisin Tinder on se oletusarvoinen pariutumisalusta ja tosielämässä pariutuminen ihan undergroundia ja poikkeuksellista. :D

Vierailija
75/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin siitä, että hän kertoo sulle tunteistaan. Toimin näin mun rakkaan miehen kohdalla ja kohta olemme olleet kymmenen toinen toistaan onnellisempaa vuotta yhdessä. Naisen on paljon vaikeampaa saada unelmiensa miestä omakseen, ellei ole aloitteellinen:)

Vierailija
76/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee tikusta asiaa. Esim. somessa. Itse tätä mietin kun yhden somekaverin päivityksissä olen huomannut että naiset kehuvat kuinka on niin kaikkeen pystyvä ja reipas mies. Taisi joku heittää että kun ajelet tännepäin niin tulepa käymään. Ihmettelin kun mies vain torjui tämänkin. Onko tyhmä vai oliko sittenkin syynä se etteivät ikäisensä naiset kelpaa, yrittää iskeä nimittäin minua, yli 20 v nuorempaa.

Vierailija
77/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkein merkki on katse. Joko suoraan tai välttely. Tunteita silloin taustalla.

Katsoo tai ei katso, voi meinata tai ei meinaa. Se on niin ja näin, mutta.

Vierailija
78/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin siitä, että hän kertoo sulle tunteistaan. Toimin näin mun rakkaan miehen kohdalla ja kohta olemme olleet kymmenen toinen toistaan onnellisempaa vuotta yhdessä. Naisen on paljon vaikeampaa saada unelmiensa miestä omakseen, ellei ole aloitteellinen:)

Tai sitten voi iskeä kätensä paskaan. Tein nimittäin juuri noin ja päädyin henkisesti ja fyysisesti väkivaltaiseen suhteeseen, jossa mies ei alusta astikaan esim. tykännyt ulkomuodostani. Miksi se rupesi seurustelemaan? No varmaan kun olin tyrkyllä ja muutakaan ei just silloin ollut.

Vierailija
79/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kiinnostuneet ovat antaneet pillua.

Vierailija
80/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heissan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut näyttävät käsittävän sen tylyyden kiinnostavaa miestä kohtaan oikein harkittuna taktiikkana, vaikkei se itselläni ainakaan sitä ole. Taktikoida voi, jos toinen ei oikeasti kiinnosta, mutta kun on aito kiinnostus pelissä, niin se käytös tulee itselläni selkärangasta. Se tylyys on sellainen vähän pelokas reaktio, jonka taustalla on ajatus että kunhan en vain karkota tuota ihanaa miestä olemalla liian ällökiinnostuneen oloinen, jos tunne onkin yksipuolinen.

No näin juuri. En siis todellakaan ole päättänyt olla tyly ihastustani kohtaan, vaan se on juurikin jotain pelkoa, että tämä itse ihastus huomaa tai, että joku muu kaveriporukassa huomaa ihastukseni. Ja se olisi sitten kai noloa. Tai olisihan se jos ihastus olisi yksipuolista. Lisäksi siinä on varmasti osittain taustalla se, että yrittää näyttää ihastukselleen, että on hauska ja rento ja itsenäinen nainen eikä mikään onneton ihastunut höpsö pikkutyttö.