Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että nainen on kiinnostunut?

Vierailija
21.05.2022 |

Kertokaas mistä tietää että nainen on kiinnostunut? Onko jotain naisen kehonkielessä tai puheissa joka kertoo siitä varmasti?

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Minä ainakin peitän ihastukseni usein peräti pienellä töykeydellä - ettei toinen vain arvaa.

Hyvin pysyy sinkkuna.

Vierailija
82/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näihin katseisiin yms. tulee, niin yhdestä olin "varma", että jotain on, mutta lähestymisen myötä kävi selväksi, että olikin vain omaa kuvitelmaa. Tilanteisiin liittyi juurikin näitä kliseisiä pitkiä katseita, niistä näistä juttelua, punastelua, vajaille jutuille nauramista jne. Eipä sitä varmaksi voi tietää, ennenkuin toinen osapuoli sanoo, että "olen kiinnostunut".

Millään näilla netistä ja lehdistä luetuilla "signaaleilla" ei ole merkitystä. Yhden kohdalla voi meinata, toisen kohdalla meinaa päinvastaista ja kolmannen kohdalla on ihan normaalia, päivittäistä käytöstä. Joku ilmaisee kiinnostuksen naulitsemalla katseensa sinuun, toinen vilkuilee seiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin siitä, että hän kertoo sulle tunteistaan. Toimin näin mun rakkaan miehen kohdalla ja kohta olemme olleet kymmenen toinen toistaan onnellisempaa vuotta yhdessä. Naisen on paljon vaikeampaa saada unelmiensa miestä omakseen, ellei ole aloitteellinen:)

Tai sitten voi iskeä kätensä paskaan. Tein nimittäin juuri noin ja päädyin henkisesti ja fyysisesti väkivaltaiseen suhteeseen, jossa mies ei alusta astikaan esim. tykännyt ulkomuodostani. Miksi se rupesi seurustelemaan? No varmaan kun olin tyrkyllä ja muutakaan ei just silloin ollut.

Sama! Itse olen omatoimisesti lähestymällä päätynyt joka kerta suhteeseen, jossa mies ei pidä minua viehättävänä ja olen vain itsestäänselvyys. Siksi mieluummin olen vain neutraalisti näkösällä ja toivon, että mies on kiinnostunut ja tekee aloitteen.

Vierailija
84/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 20 vuoden kokemukseni osoittaa, että kiinnostunut nainen ei jätä arvailujen varaan kiinnostustaan. Sen sijaan jos kuvittelee jostain hienoisista eleistä päättelevänsä naisen kiinnostuksen, ovat nämä luulottelut menneet poikkeuksetta metsään.

Vierailija
85/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näihin katseisiin yms. tulee, niin yhdestä olin "varma", että jotain on, mutta lähestymisen myötä kävi selväksi, että olikin vain omaa kuvitelmaa. Tilanteisiin liittyi juurikin näitä kliseisiä pitkiä katseita, niistä näistä juttelua, punastelua, vajaille jutuille nauramista jne. Eipä sitä varmaksi voi tietää, ennenkuin toinen osapuoli sanoo, että "olen kiinnostunut".

Millään näilla netistä ja lehdistä luetuilla "signaaleilla" ei ole merkitystä. Yhden kohdalla voi meinata, toisen kohdalla meinaa päinvastaista ja kolmannen kohdalla on ihan normaalia, päivittäistä käytöstä. Joku ilmaisee kiinnostuksen naulitsemalla katseensa sinuun, toinen vilkuilee seiniä.

Muistan naulinneeni katseeni miehiin, joista en ole halunnut kuin hetken hupia. Näin oletan myös miesten tekevän naisille. Että jos tulee suoria pelimiesliikkeitä, niin silloin pelaajalle ei ole mitään väliä mitä toiminnan kohde tuntee ja millaisen kuvan itsestään käytöksellä antaa.

Vierailija
86/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silitellyt haarovälistä, ja muutenkin. Aina on viesti mennyt perille.

Vierailija
87/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan naulinneeni katseeni miehiin, joista en ole halunnut kuin hetken hupia. Näin oletan myös miesten tekevän naisille. Että jos tulee suoria pelimiesliikkeitä, niin silloin pelaajalle ei ole mitään väliä mitä toiminnan kohde tuntee ja millaisen kuvan itsestään käytöksellä antaa.

Niin, sinun kohdalla se merkitsee tuota, jonkun toisen kohdalla se voi merkitä täysin päinvastaista. Sehän siinä on, kun ihmiset ovat yksilöitä. Kuten aiemmin sanoin, ei kenenkään kiinnostusta voi lopulta varmuudella tietää, ennenkuin kysyy/toinen sen myöntää.

Vierailija
88/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se, että nainen koskettaa. En usko, että kukaan nainen koskettaisi miestä, jos inhoaa tätä. N

En minä ainakaan koskettele ilman lupaa ketään. Kiinnostava mies saa tulla naisen henkilökohtaiselle alueelle, eli jos menet aavistuksen liian lähelle ja nainen ei ota askelta poispäin, on todennäköisesti kiinnostunut.

Mä olen tehnyt tuon tarkoituksella yhdelle kiinnostavalle miehelle että menen aavistuksen liian lähelle, ihan luonteva tilanne muuten kuten vaikka ruokalan linjastossa peräkanaa oleminen tms. Hän meni ihan vaikeaksi vaikka muuten tykkääkin katsella kaukaa.

On naisia, joilla on luja usko siihen, että meistä ei voi seksuaalisesti häiritä. - Kyllä miä ainakin kokisin vähäm kiusalliseksi. jos joku ihminen, jota olen etäältä katsonut ihaillen yllättäen tulisi "aavistuksn liian lähelle". Sitä ei oikein ole varma miten tuohon pitäisi reagoida.

No ei se kyllä ole miehen seksuaalista häirintää jos ruokalan tiiviillä linjastolla ei pidäkään metrin väliä edelliseen vaan menee niin lähelle että tarjottimet ottavat melkein kiinni toisiinsa. Eikä edes puhu mitään ;)

Mieti jos 60v kaljamaha Pentti tekisi sinulle samoin. Kyllä juuri tällainen on ikävää häirintää jota onneksi ei nykypäivänä enää suvaita. Ymmärräthän siis lopettaa? Kuten itsekin totesit meni mies vaikeaksi eli tilanne oli hänelle varsin epämiellyttävä.

Vierailija
89/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tässäkin ketjussa hyvin ilmenee että naisen käyttäytyminen voi olla mitä vain ihastuessa, riippuen täysin naisesta. Itsekin olen kerran erehtynyt pahasti opiskelukaverin suhteen, vaikka muuten luen ihmisiä melkein kuin avoimia kirjoja. Mutta tuo opiskelukaveri oli juuri tällainen hanakka seuraan hakeutuja, katseli hymyillen pitkään silmiin ja teki vieläpä eleitä jotka kertovat todella avoimuudesta ja jopa seksuaalissävytteistä elehtelyä. Sitten kun koitti pikkujoulujen aika niin hän toi jonkun ystävänsä juhliin, paritti sen pikapikaa meikäläiselle ja itse kimposi melko sukkelaan jonkun random ukon kaulaan.

Nyt on taas pitkästä aikaa itsellä tämmöinen kiperämpi tilanne uuden kolleegan kanssa. Todella näyttävä ja älykkään oloinen nainen, joka oli ensitapaamisella niin Naantali lautasten kokoisten pupilliensa kanssa. Sittemmin meno on muuttunut vuoristoratamaiseksi, missä hän on välillä edelleen naantalina ja välillä ottaa enemmän etäisyyttä. Koko ajan kuitenkin havaitsen hänen katselevan ja katse ei ole ihan ihan arkinen.

Vierailija
90/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tässäkin ketjussa hyvin ilmenee että naisen käyttäytyminen voi olla mitä vain ihastuessa, riippuen täysin naisesta. Itsekin olen kerran erehtynyt pahasti opiskelukaverin suhteen, vaikka muuten luen ihmisiä melkein kuin avoimia kirjoja. Mutta tuo opiskelukaveri oli juuri tällainen hanakka seuraan hakeutuja, katseli hymyillen pitkään silmiin ja teki vieläpä eleitä jotka kertovat todella avoimuudesta ja jopa seksuaalissävytteistä elehtelyä. Sitten kun koitti pikkujoulujen aika niin hän toi jonkun ystävänsä juhliin, paritti sen pikapikaa meikäläiselle ja itse kimposi melko sukkelaan jonkun random ukon kaulaan.

Nyt on taas pitkästä aikaa itsellä tämmöinen kiperämpi tilanne uuden kolleegan kanssa. Todella näyttävä ja älykkään oloinen nainen, joka oli ensitapaamisella niin Naantali lautasten kokoisten pupilliensa kanssa. Sittemmin meno on muuttunut vuoristoratamaiseksi, missä hän on välillä edelleen naantalina ja välillä ottaa enemmän etäisyyttä. Koko ajan kuitenkin havaitsen hänen katselevan ja katse ei ole ihan ihan arkinen.

Puhut minusta varmaankin.

Voin kertoa etten ole kiinnostunut kuin työkaveruudesta. Viihdyn seurassasi ja pelkään että ymmärrät väärin sen helppouden joka on seurassasi. En flirttaile tai kuvittele "meitä".

Tuo mitä kuvasit opiskelukaverista tai kollegasta, on todella ärsyttävää tulla väärin ymmärretyksi.

Miten virallisessa tilanteessa kuten opiskelu tai työ, voi tulla edes mieleen että ahaa, tuo katsoo mua sillä silmällä? Ei kuormasta syödä.

Vierailija
91/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mitä kuvasit opiskelukaverista tai kollegasta, on todella ärsyttävää tulla väärin ymmärretyksi.

Miten virallisessa tilanteessa kuten opiskelu tai työ, voi tulla edes mieleen että ahaa, tuo katsoo mua sillä silmällä? Ei kuormasta syödä.

...Mitä nyt omassa lähipiirissä varmaan 80% ihmisistä ovat löytäneet toisensa töiden/opiskeluiden kautta. Ehkä sinua ei lykästänyt, tai lykästä... Mutta monia lykästää.

sivusta

Vierailija
92/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut minusta varmaankin.

Voin kertoa etten ole kiinnostunut kuin työkaveruudesta. Viihdyn seurassasi ja pelkään että ymmärrät väärin sen helppouden joka on seurassasi. En flirttaile tai kuvittele "meitä".

Heh, en puhunut sinusta. Täydellä varmuudella kyseisellä naisella on parempaakin tekemistä kuin itsekehua itseään täällä. Eikä tässä tapauksessa ole kyse niinkään helppoudesta vaan enemmän kepeästä mutta mieluisasta piinaasta. Hienostustuneita ja päälypuolin hillittyjä ihmisiä on vaikein lukea, kun hallitsevat itseään.

Ja itse bongailen kiinnostavia naisia joka puolelta. Koulussa ja töissä tutustuminen on kaikkein luonnollisinta kun on sidottu samaan aikaan ja paikkaan, jolloin jo väkisinkin oppii tuntemaan toisia. Yöelämästä toki löytyy ihmisiä täydessä haussa, joten helppo sielläkin on tehdä tuttavuuksia.

Vierailija
93/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heissan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin muutun tylyksi, ettei vaan ihastukseni kohde arvaisi mitään.

Kuinka tuo taktiikkasi on toiminut? Tai no joo, toimivuus tietysti riippuu siitä mitä olet tavoitellut. Miehenä olen ihan kantapään kautta oppinut sen että jos nainen näyttää vähänkään "kiitos, mutta ei kiitos"- merkkejä, niin poistuminen takavasemmalle ripeästi. Aivan turhaa kolisuttaa päätään seinään, ja ei ole kohteliasta sitä naistakaan kohtaan jos on kehonkieli semmoinen että häntä ei kiinnosta. Näitä "sinun pitää vain yrittää kovemmin"- naisia en ymmärrä ollenkaan, saavatko he kenties jotakin kicksejä siitä että pääsevät torjumaan miehen, tai jotain? Tässä asiassa on selkeästi kansallisuuskohtaisia eroja, siinä missä meillä pidetään varsin tiukasti kiinni "ei tarkoittaa ei" - asenteesta, monissa muissa maissa kerrassaan oletetaan että mies yrittää ja yrittää ja edelleen yrittää naista kerta toisensa jälkeen. Youtubesta löytyy hauska ja mielenkiintoinen "Dating beyond borders" sarja jossa näitä asioita käsitellään eri kansallisuuksien näkökulmista. Niin ikään mielenkiintoinen oli klippi jossa kolme Suomessa asuvaa ja elävää afrikkalaistaustaista naista keskustelee, eräs asia jota kaikki hieman kummeksuivat oli se että täällä ei kannata näytellä miehelle vaikeasti tavoiteltavaa jos on miehestä kiinnostunut. "Jos hän lähestyy sinua kerran ja torjut hänet, et näe häntä enää ikinä" ihmettelivät neitoset.[/quote

Täällä on ainakin yksi nainen, joka on ystävällinen, mutta jos joku ei-sopiva alkaa lähestyä, niin alan toistaa tyly-vaihdetta. On kiva, jos toinen huomaa sen nopeasti, koska ympärillä on muitakin ihmisiä esim. nyt työkavereita.

Tuo sinun toimintatapasi on looginen, ja tavallaan reilu. Annat signaalin "ei kiinnosta" ja silloin ei-kiinnostava mies (toivottavasti) ymmärtää poistua takavasemmalle. Sen sijaan nämä muutamat, jotka tässäkin ketjussa kertovat että silloin kun ovat oikeasti kiinnostuneita, muuttuvat tylyiksi tälle kiinnostuksen kohteelle niin ettei tämä vain huomaisi! No, todennäköisesti tylytetty mies ymmärtää yskän ja poistuu takavasemmalle, ja ihastuksen tuskassa riutuva neito ihmettelee mikä meni taas pieleen? Niin, mikähän mahtoi olla?! Tavoite toteutui, mies ei todellakaan huomannut,ja otti rivakan pakolaukan poispäin. Jos tietoisesti signaloi "ei kiinnosta" niin on turha ihmetellä että kuinkas tässä nyt näin kävi...

Jotkut näyttävät käsittävän sen tylyyden kiinnostavaa miestä kohtaan oikein harkittuna taktiikkana, vaikkei se itselläni ainakaan sitä ole. Taktikoida voi, jos toinen ei oikeasti kiinnosta, mutta kun on aito kiinnostus pelissä, niin se käytös tulee itselläni selkärangasta. Se tylyys on sellainen vähän pelokas reaktio, jonka taustalla on ajatus että kunhan en vain karkota tuota ihanaa miestä olemalla liian ällökiinnostuneen oloinen, jos tunne onkin yksipuolinen.

No näin juuri. En siis todellakaan ole päättänyt olla tyly ihastustani kohtaan, vaan se on juurikin jotain pelkoa, että tämä itse ihastus huomaa tai, että joku muu kaveriporukassa huomaa ihastukseni. Ja se olisi sitten kai noloa. Tai olisihan se jos ihastus olisi yksipuolista. Lisäksi siinä on varmasti osittain taustalla se, että yrittää näyttää ihastukselleen, että on hauska ja rento ja itsenäinen nainen eikä mikään onneton ihastunut höpsö pikkutyttö. 

Itsekukin tyylillään. Mutta edelleen, jos signaloit "älä yritä lähestyä" niin ei pidä yllättyä jos sitten ei todellakaan lähestytä. Nyt on niin paljon metoota ja kaiken moisia juttuja ahdistelemisista mediassa että miehenä joutuu olemaan todella varovainen ettei aiheuta turvatonta tilaa tai ahdistumista tai jotakin. Miehenä toivoisin että nainen näyttäisi kiinnostuksensa selkeästi, minä en ainakaan huomaa jos joku nainen pyrkii välttelemään katsekontaktia, ja sitten kenties salassa toivoo että minä lähestyisin. Taatusti jää lähestymättä.

Vierailija
94/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ison kaveriporukan erilaiset kokoontumiset ja illanistujaiset" = Tosielämän Tinder.

Hauskasti sanottu. Onko niin, että nykyisin Tinder on se oletusarvoinen pariutumisalusta ja tosielämässä pariutuminen ihan undergroundia ja poikkeuksellista. :D

Enpä usko, kyllä suurin osa pareista syntyy nykyäänkin ihan elävässä elämässä. Töissä, harrastuksissa, opiskelijapiireissä, jonkun verran "radallakin". Tosin, tuo on ihan mutu- tuntumaa koska olen niin vanha että olen asiasta ikään kuin kuutamolla.

Vierailija
95/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Mitä nyt omassa lähipiirissä varmaan 80% ihmisistä ovat löytäneet toisensa töiden/opiskeluiden kautta. Ehkä sinua ei lykästänyt, tai lykästä... Mutta monia lykästää.

sivusta

Komppaan. Tosi paljon tulee pareja juurikin töissä/ opiskeluissa/ harrastuksissa. On hyvä ja luonteva juttu, koska siellä ihmiseen pystyy tutustumaan jo ennen seurustelua. Ei siis tarvitse ostaa sikaa säkissä.

Vierailija
96/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta on että naiset osaavat olla vaikeaselkoisia, mutta kyllä noissa netissä olevissa ohjeissakin on jotain ideaa.  Tuossa yksi klippi jossa on mielestäni hyvin listattu merkkejä jotka kertovat onko nainen kiinnostunut vai haluaako olla vain ystävällinen. On muistettava että näissä on myös kulttuurikohtaisia eroja, mutta tietyt parusasiat kyllä pätevät niin meillä kuin vaikkapa jenkkilässä, josta tuon videon nainen lienee kotoisin.

Vierailija
97/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörrää ympärillä, keksii tikusta asiaa, soittelee, lähettää viestejä. Tunkee itsensä sinne missä mies on, on lähellä. Ilme on onnellinen.

Jos mies ei olekaan kiinnostunut niin kyllä ahdistavalta tuntuu näin päällekäyvä käytös...

Vierailija
98/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on isojakin (nais)henkilökohtaisia eroja kuinka nainen käyttäytyy ollessaan kiinnostunut miehestä, niin yksi asia tulee esille liki kaikissa kommenteissa:

-Nainen hakeutuu miehen lähettyville. Siitä kuinka asia jatkuu on useampia variaatioita riippuen naisen ujousasteesta.

Vierailija
99/128 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tuntuu tulevan herkästi miehisyyden osoittamisen tarve, päteminen joko voimilla tai tietämyksellä, kun läsnä on kiinnostava nainen ja muita miehiä. Olen itse nainen ja olen huomannut alkavani korostetusti osoittamaan lempeyttä, lämpöä ja huolenpitoa muita naisia kohtaan, kun läsnä on kiinnostava mies. Vaikkapa hieron toisen naisen hartioita tai letitän tämän hiuksia. Kai se on joku tapa esitellä itseään, että olen hyvä kumppaniehdokas, lämmin ja hoivaava naaras.

Vierailija
100/128 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselee raha-asioista

Ja asunnosta.