Mistä tietää että nainen on kiinnostunut?
Kertokaas mistä tietää että nainen on kiinnostunut? Onko jotain naisen kehonkielessä tai puheissa joka kertoo siitä varmasti?
Kommentit (128)
Pöksyt kostuu. Sun täytyy vaan sormella koettaa kiinnostuksen aste, kun jutustelette keskenänne.
Jos naisen pöksyt ovat ihan kuivat, move on. Jos omat pöksyt ovat ihan märät, olet liian innoissasi.
pyörittää pyllyä ja katselee alhaalta leuan alta koko ajan
siitä että ottaa pikkuhousut pois työpaikalla ja levittää haaransa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Minä ainakin peitän ihastukseni usein peräti pienellä töykeydellä - ettei toinen vain arvaa.
Uteliaisuudesta: Mitä pahaa ja väärää on siinä, että toinen (mies olettetu) saattaisi arvata, että olisit myös hänestä kiinnostunut? - Onko se jotain leikkiä vai kuvitelmaa, että me miehet emme voisi olla kiinnostuneita, jos nainen on liian helppo? No kai tähän väliin mahtuu, jokin kolmaskin vaihtoehto.
Ei liity mitenkään helppouteen. Itselläni aiempi kiusaamistausta on lytännyt itsetunnon, ja kuvittelen että miehelle tulee inho-oksureaktio, että tuonnäköinen ihastunut häneen ja miten se edes voi kuvitella jotain. Joten parempi alusta alkaen olla näyttämättä mitään
ja anna kun arvaan, niin osa aattelee nyt, että miehet on sikoja kun eivät osoita kiinnostusta kuin osalle naisia eivätkä huomaa.... Kyllä sitä miehenäkin olen saanut kuulla, että, mitä oikein olen odottanut kun olen lähestynyt minua puoleensa vetävää naista. Mutta koska aika harvoin olen ollut tilanteessa, jossa nainen (, josta itsekin olem kokenut kiinnostavaksi) olisi osoittanut selkeästi kiinnostuksensa minua kohtaan, niin kovin olisi vain tylsää odottaa, että jos vaikka joskus näin vielä kävisi. Ei pakkien saaminen tietysti mukavaa ole mutta en nyt näkymättömäksikään aatellut muuttua.
Noh, sinulla ei sitten olekaan huono itsetunto, eikä sinua ole lytätty koko lapsuutesi ja nuoruutesi siitä miltä näytät ja nimenomaan vastakkaisen sukupuolen toimesta. 90-luvulla pullukan tytön elämä oli helvettiä, ja sitä kokee olevansa aivan kelpaamaton ja vääränlainen edelleen, vaikka ylipainoinen ei olekaan. Herkän ihmisen on vaikea luottaa ja uskoa hyvää, kun ei yhtään hyvää kokemusta ole saanut. Eikä niitä tulekaan, kun yhteys toisiin on katkennut. Itseähän sitä saa vain syyttää, ettei ole rohkeampi tai osaa unohtaa menneet, mutta luoja tietää että olen yrittänyt ja edelleen pyristelen. Ehkä joku kaunis päivä on sattuma kohdallaan ja vastaan tulee mies, jonka kanssa voi olla alusta asti omana itsenä ja rentona.
Siitä tiekää kun naisen pikkuhousut kostuvat ja hän kiehnää jumallista vartaloasi.
Laittautuu ja läähättää. Hienovaraisimmillaan katselee vain merkitsevästi.
Minä tuijotan kuin lehmä uutta navettaa, ja pyörin ympärillä kuin perskärpänen etsien puheenaihetta.
Ja juu, olen maalla lehmätilalla
kasvanut.
Hän haluaa tehdä sinusta isän ja olla koko loppuelämän kanssasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Minä ainakin peitän ihastukseni usein peräti pienellä töykeydellä - ettei toinen vain arvaa.
Uteliaisuudesta: Mitä pahaa ja väärää on siinä, että toinen (mies olettetu) saattaisi arvata, että olisit myös hänestä kiinnostunut? - Onko se jotain leikkiä vai kuvitelmaa, että me miehet emme voisi olla kiinnostuneita, jos nainen on liian helppo? No kai tähän väliin mahtuu, jokin kolmaskin vaihtoehto.
Ei liity mitenkään helppouteen. Itselläni aiempi kiusaamistausta on lytännyt itsetunnon, ja kuvittelen että miehelle tulee inho-oksureaktio, että tuonnäköinen ihastunut häneen ja miten se edes voi kuvitella jotain. Joten parempi alusta alkaen olla näyttämättä mitään
ja anna kun arvaan, niin osa aattelee nyt, että miehet on sikoja kun eivät osoita kiinnostusta kuin osalle naisia eivätkä huomaa.... Kyllä sitä miehenäkin olen saanut kuulla, että, mitä oikein olen odottanut kun olen lähestynyt minua puoleensa vetävää naista. Mutta koska aika harvoin olen ollut tilanteessa, jossa nainen (, josta itsekin olem kokenut kiinnostavaksi) olisi osoittanut selkeästi kiinnostuksensa minua kohtaan, niin kovin olisi vain tylsää odottaa, että jos vaikka joskus näin vielä kävisi. Ei pakkien saaminen tietysti mukavaa ole mutta en nyt näkymättömäksikään aatellut muuttua.
Noh, sinulla ei sitten olekaan huono itsetunto, eikä sinua ole lytätty koko lapsuutesi ja nuoruutesi siitä miltä näytät ja nimenomaan vastakkaisen sukupuolen toimesta. 90-luvulla pullukan tytön elämä oli helvettiä, ja sitä kokee olevansa aivan kelpaamaton ja vääränlainen edelleen, vaikka ylipainoinen ei olekaan. Herkän ihmisen on vaikea luottaa ja uskoa hyvää, kun ei yhtään hyvää kokemusta ole saanut. Eikä niitä tulekaan, kun yhteys toisiin on katkennut. Itseähän sitä saa vain syyttää, ettei ole rohkeampi tai osaa unohtaa menneet, mutta luoja tietää että olen yrittänyt ja edelleen pyristelen. Ehkä joku kaunis päivä on sattuma kohdallaan ja vastaan tulee mies, jonka kanssa voi olla alusta asti omana itsenä ja rentona.
Toisaalta miehenä ei ole paljon vaihtoehtoja. On miehiä joita ei yksikään nainen ole ikinä läjhesty vaan uskovat ja luottavat siihen, että miehen on aina tehtävä se ensimmäinen aloite. - Ja jos se johtaa pidemmälle niin nainen voi sitten myöhemmin tehdä aloitteen miehelle.
T. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla kaikki oli pullukoita ja sai kuulla siitä. Minulla oli bmi 19 ja pojilta tuli huomautuksia siitä miten olen turhan pyöreä.
Ei mistään. Tosin eipä niitä tilanteitakaan tule eteen kuin kerran pari eläissään, että vaikea on oppia tunnistamaan.
m48
Vanhemmat naiset toitotti koko kasvuikäni, varo miehiä koska ne ottaa ja jättää.
Teki varovaiseksi.
Kokemuksesta voin sanoa että olivat oikeassa. Mistä tiedän että kiinnostuksesi on aitoa?
Hän (nainen) ei katsettaan irti sinusta ja hänellä on poskissa punastusta.
Vierailija kirjoitti:
Hän (nainen) ei katsettaan irti sinusta ja hänellä on poskissa punastusta.
Katseet ei kerro mitään. Komeita miehekkäitä miehiä katsellaan ihan mielellään sillä mitään tarkoittamatta. Naisen kiinnostuksen tietää siitä, että hän kertoo sen. Ei muusta.
Moniko nainen leikkisästi lyö ja pelaa sormillaan miehen käsivartta - vai pelkkää flirttiä
Naisen kiinnostuksen tietää siitä kun naisella lorahtaa nänneistään tilkat maitoa
Huutaa kadulla solkenaan että se toinen miestä katsellut n..sii toista miestä!
Ja itkut siihen päälle. Tämä siis on hyvin sosiaalinen yksilö, tämä huutaja.
Jos kyseessä ujo ja epävarma nainen:
Katseiden kohtaaminen usein, ja joskus jopa pitkäänkin silmiin katsominen (kaukaa tietysti). Itse en pysty samalla hymyilemään, vaan katson vakavana. Tässä kuitenkin naiskohtaista variaatiota, rohkeammat hymyilee.
Katseen välttely. Tämä epävarmuuden ja toivottomuuden fiilisten aikaan, jolloin varma ettei ole mahdollisuuksia saada tätä miestä.
Lähellä pysyminen. Vaikka vain vierekkäin seisominen, tai linjastolla peräkkäin kuten joku aiempi kommentoija sanoi, ryhmän kokoontuessa tilaan niin melko lähellä seisominen, vaikkei puhuttaisi mitään, niin ei väistä kauemmas.
Koskettaminen esim. siten, että kulkee ohi läheltä ja vaikkapa käsivarret hipaisee.
Painostava hiljaisuus. Väinpitämättömyyden feikkaus koska pelko kelpaamattomuudesta ja itsensä satuttamisesta (taas).
Selkein merkki on katse. Joko suoraan tai välttely. Tunteita silloin taustalla.