Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita " iäkkäitä" kenellä ei ole yhtään reikää/paikka hampaissa?

Vierailija
11.10.2006 |

Olen 35v ja hampaitani ei ole vielä koskaan tarvinnut paikata. Onko miten harvinaista? pesen hampaat aamulla ja illalla, enkä välttele mitenkään makean syöntiä, tosin limuista yms en välitä. Xylitolipurkkaa syön lähes päivittäin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat reijät sain 28 vuotiaana 1 reikä ja 2 reijän alkua kun odotin ekaa lasta.

Toiset reijät 2 reikää ja 2 reijän alkua 37 vuotiaana kun odotin toista lasta.

Sitä ennen (ei myöskään maitohampaissa) tai noiden välillä ei ole ollut yhtään reikää koskaan. Eli porattu on 3 kertaa.

Raskaus selkeästi on minun tapauksessani tehnyt syljelle jotain sellaista, että tulee reikiä. Muuten ei tule. Syön karkkia ja kaikkea ihan mielin määrin ja pesen/olen aina pessyt hampaat vain illalla.

Vierailija
2/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka reikä tuli kanssa lasten myötä yli 20v ... nyt on paikattu 3 reikää ja vielä on hammaslääkärillä töitä. Eli lapset kanssa " pilas" mun hampaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sa.

Vierailija
4/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pesen aamuin illoin, mutta purkkaa en syö ikinä. Limsoja juon harvoin, karkkia en syö ikinä. Mutta leivoksia sen sijaan pari kertaa viikossa.

Vierailija
5/7 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syön karkkia ym. makeaa enkä ole niin hysteerinen hampaanpesuista. Kova hammasluu, nääs!

Vierailija
6/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vasta 26 eikä reikiä vieläkään. toivottavasti pysyvätkin poissa.

Vierailija
7/7 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat 2 krt päivässä, käyn säännöllisesti tarkastuksissa ja puhdistuksissa (2 krt vuodessa) hammaslääkärillä, mutta en erityisemmin välttele makeaa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi