Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo raskaana, mies ramppaa baarissa kuin viimeistä päivää.. missä menee teillä raja?

Vierailija
20.05.2022 |

Meillä on muuten kaikin puolin hyvä parisuhde ja lapsi erittäin toivottu, mutta miehen baarissa ramppaus ajaa minut hulluuden partaalle. Ei siis ikinä mitään kaatokännejä vedä ja tulee aina kotiin yöksi (paitsi työmatkoilla), ei myöskään ole antanut aihetta epäillä pettämistä, mutta silti.. jokin tässä viikoittaisessa baarissa ramppaamisessa tökkii. Tuntuu niin epäreilulta potea 6. kuukautta raskauspahoinvointia ym. vaivoja sillä välin, kun toinen juo kaljaa ja jutustelee vieraille naisille baarissa (olkoonkin miten harmitonta&viatonta tahansa). Vertaistukea/neuvoja? Ei vittuilua kiitos, koska ongelma on todellinen ja olen jo valmiiksi aivan loppu.

Kommentit (266)

Vierailija
261/266 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko lapselle nyt olutisä joka ravaa pubissa ja hengitys viinanhajuinen? Vai tuleeko ero vai järki, tukka seisoo.

Vierailija
262/266 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne vaan levittää jalkansa ja antavat panna itsensä paksuiksi ja sitten ihmettelevät kun se jännä tyyppi ei ollutkaan kunnollinen perheenisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/266 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelmat jo selvitetty?

Vierailija
264/266 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki taas siitä johon törmää usein jos mätsäilee tinderissä vaikka yh-äitejä. Tehtiin se lapsi kun meillä oli ihan kivaa ja mies lupasi lopettaa juomisen kun lapsi syntyy... Siis selittäkää vielä enemmän, ettekö vain näe että te olitte itse sairaan tyhmiä, ei järkevä nainen moiseen suostu. Mulla on nyt vanhin lapsi yli 9 vuotta ja baarissa kävin viimeksi marraskuussa 2012, eli ennen lapsen syntymää, sitä ennen kävin usein, melkein joka viikonloppu, lapsesta vain on otettava vastuu ja kasvettava ulos teinimäisestä biletyksestä. Muutenkin jos esim yli 30v mies ja viikonloppuisin lähinnä baareissa, tai sama naisella niin ensimmäisenä tulee mieleen että onkohan elämä hiukan hakuteillä, kaikki kiva jää tekemättä. M37v

Vierailija
265/266 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies tajuaa tämän, lapsimies ei. Toivottavasti ei käy niiku mulle aikoinaan, että reissut jatku ihan samaan tahtiin, kun lapsi oli syntynyt. Plus, lisäksi vielä yöllisiä salaa lähtemisiä, kun olin jo nukkumassa. 

Eipä olla enää yhdessä.

Vaikka nainen sen lapsen kantaa ( koska pakko) , niin yhtä paljon se raskaus on miehen asia.

Pahin kuulemani on, että kun vauva jälleen kerran heräsi itkemään yöllä ja uupunut nainen nousi tyynnyttelemään, katsoi mies kelloa ja lähti baariin.

Ja vielä pahempaa tässä on se että tämä nainen syyttää miestään,eikä vieläkään näe että miehestä ei vain ole isäksi...

Vierailija
266/266 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Valitsin raittiin ja elämä htymyilee ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi