Vaimo raskaana, mies ramppaa baarissa kuin viimeistä päivää.. missä menee teillä raja?
Meillä on muuten kaikin puolin hyvä parisuhde ja lapsi erittäin toivottu, mutta miehen baarissa ramppaus ajaa minut hulluuden partaalle. Ei siis ikinä mitään kaatokännejä vedä ja tulee aina kotiin yöksi (paitsi työmatkoilla), ei myöskään ole antanut aihetta epäillä pettämistä, mutta silti.. jokin tässä viikoittaisessa baarissa ramppaamisessa tökkii. Tuntuu niin epäreilulta potea 6. kuukautta raskauspahoinvointia ym. vaivoja sillä välin, kun toinen juo kaljaa ja jutustelee vieraille naisille baarissa (olkoonkin miten harmitonta&viatonta tahansa). Vertaistukea/neuvoja? Ei vittuilua kiitos, koska ongelma on todellinen ja olen jo valmiiksi aivan loppu.
Kommentit (266)
Mä en ylipäätään ymmärrä, miksi baarissa pitää rampista viikottain. Mielestäni kerran kuussa on todella paljon. Onko teidän sosiaalinen elämä ollut ennen vaan baarissa käyntiä? Kaikki tuttavat siellä? Noin usein baarissa käynti kertoo mun mielestä alkoholiongelmasta, tai siitä, että vikitellään muita naisia.
Tai mies ajattelee käyvänsä, nyt tarpeeksi, ettei tarvitse käydä vauvan syntymän jälkeen ( mitä epäilen). Tai hänelle tuli asiasta joku kriisi ja purkaa sitä näin. Tai sitten hän on Baarikärpänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekattu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jälleen tapaus että nainen on huijannut miehen isäksi valehtelemalla ehkäisyn hoidosta
Taitaa olla jälleen niin, että peräkammarin palstauli voisi pitää turpansa kiinni kun ei varmasti tunne tätä pariskuntaa.
-eri, ohis
ps. Näiden tyyppien takia en enää juurikaan jaksa lukea koko palstaa. Sitä kai ne tahtookin, näivettää koko palstan.
Ei muutakuin pakollinen rekisteröinti tännekin.
100% samaa mieltä. Ihmettelen miksi näin ei asia ole?
Koska tämä palsta kuolisi muutamassa viikossa pakollisen rekisteröitymisen jälkeen. Kävijämäärien romahdettua romahtaisivat myös mainostulot. Ei tämä palsta mikään hyvänrekeväisyysprojekti ole.
Hullujenhuone sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies tajuaa tämän, lapsimies ei. Toivottavasti ei käy niiku mulle aikoinaan, että reissut jatku ihan samaan tahtiin, kun lapsi oli syntynyt. Plus, lisäksi vielä yöllisiä salaa lähtemisiä, kun olin jo nukkumassa.
Eipä olla enää yhdessä.
Vaikka nainen sen lapsen kantaa ( koska pakko) , niin yhtä paljon se raskaus on miehen asia.
Pahin kuulemani on, että kun vauva jälleen kerran heräsi itkemään yöllä ja uupunut nainen nousi tyynnyttelemään, katsoi mies kelloa ja lähti baariin.
No etpä sinä sitten kovin pahoja juttuja ole kuullut. Esimerkki pahemmasta: äiti tukehdutti vauvan, kun ei jaksanut sen itkua:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylipäätään ymmärrä, miksi baarissa pitää rampista viikottain. Mielestäni kerran kuussa on todella paljon. Onko teidän sosiaalinen elämä ollut ennen vaan baarissa käyntiä? Kaikki tuttavat siellä? Noin usein baarissa käynti kertoo mun mielestä alkoholiongelmasta, tai siitä, että vikitellään muita naisia.
Tai mies ajattelee käyvänsä, nyt tarpeeksi, ettei tarvitse käydä vauvan syntymän jälkeen ( mitä epäilen). Tai hänelle tuli asiasta joku kriisi ja purkaa sitä näin. Tai sitten hän on Baarikärpänen.
Jos sinä et ymmärrä jotain asiaa, kukaan muukaan ei voi haluta sitä? Näetkö mitään tuolta omaan napaan tuijottamiseltasi?
Kirjoitin pitkän kommentin, mutta heti tuli ilmoitus: kommenttisi julkaistaan tarkastuksen jälkeen. Mikähän sana mahtoi olla, olisiko ollut idiootti tai sitten hemmetti. Muita en kyllä keksi mikä vaikuttaisi tuohon konetsekkaukseen. Oli aivan asiallinen kommentti, täällä näkee todella paljon kaikkia törkykommentteja, joten en nyt ymmärrä. Harmittaa kun kirjoittaa pitkän, asiallisen tekstin, niin hylky tulee.
Ei ollut nuo sanat siis, tuo edellämainittu oli testi🤔
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet luopunut ystävistä, harrastuksista, jne ja elät vain miehen kautta? Parisuhteessa ei saa olla mitään omaa ja aikuinen ihminen ei pärjää yhtä iltaa ilman puolisoaan? Kateellinen? Mustasukkainen?
Ai mies olikin ollut vain yhtenä iltana baarissa koko raskauden aikana, luulin, että useita kertoja. My mistake.
Vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei kiitos. Tosin en ikimaailmassa olisi ottanut miestä, joka hyppää joka viikko baarissa olin raskaana tai en. Tuollainen kielii siitä, ettei se siellä kotona viihdy silloinkaan, kun on oikeasti pakko eli olla jälkikasvunsa kanssa.
Jospa ottaisit kellolla aikaa ja pitäisit kirjanpitoa, niin saattaisit huomata, että mies viettää suurimman osan ajastaan kotona.
Miksi siis juuri ne muutamat baarissa vietetyt tunnit ovat se ongelma?
Ai niin, kun et pysty silloin VAHTIMAAN, mitä mies tekee tai mitä ja kenen kanssa puhuu.Ei minun tarvitse pitää mitään kirjanpitoa, kun mieheni ei hyppää baareissa joka viikko. Meillä on onneksi viikonloppuisin muuta tekemistä. Joskus voidaan käydä viihteellä, mutta jos kaikki viikonloput menisi baarissa ja krapulassa, niin hyi hitto.
Olet sitten ottanut täydellisen lapasen mieheksesi. Hyi hitto.
Lapanen=mies, jolla on viikonloppuisin muuta tekemistä omasta tahdostaan, kuin hypätä baareissa ja maata krapuloissa? Tuollainen alkoholiongelmainen vätys on kaikista säälittävintä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin pitkän kommentin, mutta heti tuli ilmoitus: kommenttisi julkaistaan tarkastuksen jälkeen. Mikähän sana mahtoi olla, olisiko ollut idiootti tai sitten hemmetti. Muita en kyllä keksi mikä vaikuttaisi tuohon konetsekkaukseen. Oli aivan asiallinen kommentti, täällä näkee todella paljon kaikkia törkykommentteja, joten en nyt ymmärrä. Harmittaa kun kirjoittaa pitkän, asiallisen tekstin, niin hylky tulee.
Itselläni menee varmaan puolet hylkyyn. En ihmettele sen perusteella, millaisiin ketjuihin vastaan välillä. Älä ota itseesi noita. Ei kannattaisi aivan älyvapaisiin ketjuihin yleensä vastailla, kun ne poistuu ennenkuin saa vastausta valmiiksi.
Eniten ihmettelen vieläkin sitä, että jotkut pitävät noita peukutuksia kauhean tärkeinä. Että montako peukutusta joku mielipide saa. Pelkäävät, että joku käy laittamassa yläpeukun omalle viestilleen. Voi että. Sitten´menivät vissiin aivan shokkiin, kun kerroin, että minun vanhalla rämäkännykälläni pystyi peukuttamaan yhtä viestiä niin monta kertaa, kuin viitsi vaan. Miten jotkut höpöpalstan viestien peukutukset voivat olla jollekin tärkeä asia?
Jotkut taas epäilevät, että täällä on vaan muutama kirjoittaja, joidenka kanssa he kinaavat ja ovat oikein yksilöineet nämä kirjoittajat, että tuo ja tuo on sen ja sen kirjoittama, aivan varmasti. Vaikka tätä lukee sadattuhannet ja tänne kirjoittaa varmaan kymmenet tuhannet ihmiset. Joku ketju, mihin justiin vastasit on äkkiä sivulla 5. Niin nämä luulevat, että kirjoittajia on yksi tai kaksi?
Jos minä olisin asemassasi, pistäisin ukon kävelee teettäisin ammattilaiselle rempan valmiiksi
Ei en juoppo ketjua kahtelisi!
Mutta kun en ole siis asemassasi kun en odota lasta kun ei ole, sitä ukkoakaan mutta noin mä toimisin!
Alkoholistin lasta odottaa. Mikä muukaan se on jo ryyppää koko raskauden ajan joka viikonloppu?! Nyt kun paljastui miehen todellinen luonne niin naista luonnollisesti kaduttaa. Aivan kuin olisi yksin raskaana, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei kiitos. Tosin en ikimaailmassa olisi ottanut miestä, joka hyppää joka viikko baarissa olin raskaana tai en. Tuollainen kielii siitä, ettei se siellä kotona viihdy silloinkaan, kun on oikeasti pakko eli olla jälkikasvunsa kanssa.
Jospa ottaisit kellolla aikaa ja pitäisit kirjanpitoa, niin saattaisit huomata, että mies viettää suurimman osan ajastaan kotona.
Ai niin, kun et pysty silloin VAHTIMAAN, mitä mies tekee tai mitä ja kenen kanssa puhuu.Ei minun tarvitse pitää mitään kirjanpitoa, kun mieheni ei hyppää baareissa joka viikko. Meillä on onneksi viikonloppuisin muuta tekemistä. Joskus voidaan käydä viihteellä, mutta jos kaikki viikonloput menisi baarissa ja krapulassa, niin hyi hitto.
Lapanen=mies, jolla on viikonloppuisin muuta tekemistä omasta tahdostaan, kuin hypätä baareissa ja maata krapuloissa? Tuollainen alkoholiongelmainen vätys on kaikista säälittävintä.
Tuo on vain sinun oma säälittävä mielipiteesi. Luuletko tosissasi miehesi toimivan omasta vapaasta tahdostaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni menee varmaan puolet hylkyyn. En ihmettele sen perusteella, millaisiin ketjuihin vastaan välillä. Älä ota itseesi noita. Ei kannattaisi aivan älyvapaisiin ketjuihin yleensä vastailla, kun ne poistuu ennenkuin saa vastausta valmiiksi.
Eniten ihmettelen vieläkin sitä, että jotkut pitävät noita peukutuksia kauhean tärkeinä. Että montako peukutusta joku mielipide saa. Pelkäävät, että joku käy laittamassa yläpeukun omalle viestilleen. Voi että. Sitten´menivät vissiin aivan shokkiin, kun kerroin, että minun vanhalla rämäkännykälläni pystyi peukuttamaan yhtä viestiä niin monta kertaa, kuin viitsi vaan. Miten jotkut höpöpalstan viestien peukutukset voivat olla jollekin tärkeä asia?
Jotkut taas epäilevät, että täällä on vaan muutama kirjoittaja, joidenka kanssa he kinaavat ja ovat oikein yksilöineet nämä kirjoittajat, että tuo ja tuo on sen ja sen kirjoittama, aivan varmasti. Vaikka tätä lukee sadattuhannet ja tänne kirjoittaa varmaan kymmenet tuhannet ihmiset. Joku ketju, mihin justiin vastasit on äkkiä sivulla 5. Niin nämä luulevat, että kirjoittajia on yksi tai kaksi?
Oli pakko yläpeukuttaa viestiäsi. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain sinun oma säälittävä mielipiteesi. Luuletko tosissasi miehesi toimivan omasta vapaasta tahdostaan?
En luule, vaan tiedän.
Miehesi on vastuuton ja omahyväinen paska.
Voi elämä minkälainen "teini" voi olla puoliso !
No, jotkut miehet vaan voivat
Surkee, todella surkee puoliso.
Hän EI tuu muuttumaan.
Kerro hänelle mielipiteesi baari reissuista.
Ja jos homma jatkuu entisellään, LÄHDE !
Mihin tahansa, mutta jätä tuo ukko pörräämään ihan sielunsa kyllyydestä baareissa.
Hän voi olla kohtuu kumppani jollekin samanlaisella KAPAKKA-RUUSULLE.
Vaimoaan rakastava perheenisä panostaa suhteeseensa.
Miehesi on just kuin 18 vuotias ammattikoulun nuori.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jälleen tapaus että nainen on huijannut miehen isäksi valehtelemalla ehkäisyn hoidosta
Minä tiedän tapauksen, jossa mies valheillaan huijasi naisen raskaaksi ja oli sitten superpettynyt, kun vauva olikin tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule, vaan tiedän.
Ei, vaan luulet tietäväsi.
Oletteko keskustelleet miehen kanssa miten haluatte kasvattaa lapsen ja miten pöyritätte tätä uutta elämäntilannetta? Mitä odotat ja mitä hän odottaa?
T. yksi hullu sekopää
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on vastuuton ja omahyväinen paska.
Voi elämä minkälainen "teini" voi olla puoliso !No, jotkut miehet vaan voivat
Surkee, todella surkee puoliso.
Hän EI tuu muuttumaan.Kerro hänelle mielipiteesi baari reissuista.
Ja jos homma jatkuu entisellään, LÄHDE !
Mihin tahansa, mutta jätä tuo ukko pörräämään ihan sielunsa kyllyydestä baareissa.
Hän voi olla kohtuu kumppani jollekin samanlaisella KAPAKKA-RUUSULLE.Vaimoaan rakastava perheenisä panostaa suhteeseensa.
Miehesi on just kuin 18 vuotias ammattikoulun nuori.
Amiksilla on kädentaitoja, joista naiset tykkää. Lukiolaiset joutuvat tyytymään omiin käsiinsä.
Pahin kuulemani on, että kun vauva jälleen kerran heräsi itkemään yöllä ja uupunut nainen nousi tyynnyttelemään, katsoi mies kelloa ja lähti baariin.