Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo raskaana, mies ramppaa baarissa kuin viimeistä päivää.. missä menee teillä raja?

Vierailija
20.05.2022 |

Meillä on muuten kaikin puolin hyvä parisuhde ja lapsi erittäin toivottu, mutta miehen baarissa ramppaus ajaa minut hulluuden partaalle. Ei siis ikinä mitään kaatokännejä vedä ja tulee aina kotiin yöksi (paitsi työmatkoilla), ei myöskään ole antanut aihetta epäillä pettämistä, mutta silti.. jokin tässä viikoittaisessa baarissa ramppaamisessa tökkii. Tuntuu niin epäreilulta potea 6. kuukautta raskauspahoinvointia ym. vaivoja sillä välin, kun toinen juo kaljaa ja jutustelee vieraille naisille baarissa (olkoonkin miten harmitonta&viatonta tahansa). Vertaistukea/neuvoja? Ei vittuilua kiitos, koska ongelma on todellinen ja olen jo valmiiksi aivan loppu.

Kommentit (266)

Vierailija
221/266 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi ratkaisu asiaan

- ota puheeksi joku päivä tai ilta kun ei oo baarissa..että et tykkää ollenkaan noin usein baarissa käymisestä.

- ehdota että baari käynnit vähenee huomattavasti !

Kerran kuukaudessa ??

- ellei mies ymmärrä, tai halua jättää Baarikärpäsenä pörräämistä, niin MIES EI OLE TARKOITETTU PERHEEN ISÄKSI !

- Itse en katsoisi tuota ollenkaan.

- En hyväksy yhtään baari/kapakka kierroksia "tuosta vaan", KUN ON PERHETTÄ , varsinkin kun vaimo on raskaana.

- kerro miehellesi että sinä pahoittat mielesi tuollaisesta.

- ellei vauvan synnyttyä baarireissut vähene , JÄTÄ SE.

Hän EI aiokaan mukautua perheenisäksi

- meillä mies todellakin SAA käydä kavereihinsa kanssa joskus baarissa...kuten myös MINÄKIN KÄYN ,

Mutta tuo "joskus" on pari - kolme kertaa vuodessa.

Plus sitten Firman juhlat päälle... Että molemmat pääsemme viihteelle .

On eri asia viettää poikamies elämää kun kun vaimo on raskaana. Mies ei kuulosta vakiintuneelta.

Ei aviomies matskua.

Eikä "vuoden isä" noilla menoilla.

Vierailija
222/266 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PERHEENISÄ tyyppiä !

Jätä se .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/266 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään rajaa.

Olin nuorena miehenä kavereiden kanssa yökerhossa. Siellä oli myös yksin tanssiva mies. Emme kiinnittäneet huomiota sen kummemmin, mutta jossain välissä tämä tuli pöytäämme juttelemaan ja kertoi tulevansa isäksi. Vaimonsa oli juuri laitoksella synnyttämässä. Vähän ihmettelin itsekseni, miksei jätkä ollut siellä vaimonsa tukena, mutta tyydyin onnittelemaan muiden mukana. Mies jatkoi juhlimista juoden ja tanssien.

No jossain vaiheessa naapuripöydässä istunut nainen, jonka tunsin ja jota olin pidempäänkin katsellut sillä silmällä meni kysymään biisien välissä lepäämään tulleelta mieheltä, että et kai sinä vielä väsähtänyt? Hetken päästä nämä sitten lähtivät yhtä matkaa, eikä tosiaan jäänyt epäselväksi, mitä lähtivät tekemään. Vaimo laitoksella synnyttämässä ja mies menossa nussimaan vierasta pillua. Meni maku koko äijästä ja samoin siitä naisesta, josta olin ollut kiinnostunut.

Vierailija
224/266 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja kirjoitti:

Sympatiat ap sulle! Harmittaa että kaiken maailman juntit kommentoi täällä mustavalkoisesti sitä sun tätä eivätkä pysähdy oikeasti reflektoimaan asiaa./quote]

Kaiken maailman juntit.

AP itse on hankkiutunut raskaaksi, vaikka ei oikeastaan sitä edes halunnut. Sen seurauksena ei pääse nyt baariin ja haluaisi kieltää sen mieheltäänkin. Mutta ei kai sitä miestä voi raskausajaksi kotiinkaan lukita?

Sympatiat vaan oivasta puolison valinnasta ja raskaaksi hankkiutumisesta. Syytä yritetty vierittää miehen niskaan, koska mies halusi. Minä en, mutta silti suostuin.

Asiat olisi pitänyt puhua selviksi, ennen raskaaksi hankkiutumista. Pian on nyytti käsissä ja suhde aikalailla päin persettä. AP väitti suhdettaan hyväksi, mutta ei se nyt siltä vaikuta. Ei se muuten olisi miestä pienimunaiseksi täällä haukkunut. Tuo on muuten monasti naisella se viimeinen käytössä oleva kortti.

Joten kyllä saa AP:kin kävellä peilin eteen ja harrastaa itsetutkiskelua eikä pelkästään syyttää ja sättiä miestään. Siitä olen täysin samaa mieltä, että vastuunsa kantava, tuleva isä ei baareissa ravaa tällaisella hetkellä. 

Tää kaikki haiskahtaa tulevalta erolta ja yksinhuoltajuudelta. Ensi kerralla sitten parempi kumppanin valinta.

Tämäkin on tosi juntti kommentti. Sivistyneet ihmiset ymmärtävät, että asiat eivät ole näin mustavalkoisia. Sitähän ap täällä juuri suree, että on päätynyt näin hankalaan tilanteeseen ja ymmärtää kyllä oman osuutensa siihen. Me ihmiset joudutaan inhimillisten asioiden, kuten esim. rakkauden tai sen kaipuun takia tilanteisiin, joihin ei ajateltu päätyvämme tai jotka eivät ole kovin ideaaleja. Ap ei varmaankaan halua lukita ketään minnekään vaan toivoisi itselleen osallistuvaa kumppania ja lapselleen hyvää isää ja on nyt huolissaan, voiko se toteutua. Tuskinpa teidänkään kaikkien harkintakyky on kaikissa tilanteissa ollut täydellinen, minun ei ainakaan ole.

T. Marja

Vierailija
225/266 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marja kirjoitti:

Sympatiat ap sulle! Harmittaa että kaiken maailman juntit kommentoi täällä mustavalkoisesti sitä sun tätä eivätkä pysähdy oikeasti reflektoimaan asiaa./quote]

Kaiken maailman juntit.

AP itse on hankkiutunut raskaaksi, vaikka ei oikeastaan sitä edes halunnut. Sen seurauksena ei pääse nyt baariin ja haluaisi kieltää sen mieheltäänkin. Mutta ei kai sitä miestä voi raskausajaksi kotiinkaan lukita?

Sympatiat vaan oivasta puolison valinnasta ja raskaaksi hankkiutumisesta. Syytä yritetty vierittää miehen niskaan, koska mies halusi. Minä en, mutta silti suostuin.

Asiat olisi pitänyt puhua selviksi, ennen raskaaksi hankkiutumista. Pian on nyytti käsissä ja suhde aikalailla päin persettä. AP väitti suhdettaan hyväksi, mutta ei se nyt siltä vaikuta. Ei se muuten olisi miestä pienimunaiseksi täällä haukkunut. Tuo on muuten monasti naisella se viimeinen käytössä oleva kortti.

Joten kyllä saa AP:kin kävellä peilin eteen ja harrastaa itsetutkiskelua eikä pelkästään syyttää ja sättiä miestään. Siitä olen täysin samaa mieltä, että vastuunsa kantava, tuleva isä ei baareissa ravaa tällaisella hetkellä. 

Tää kaikki haiskahtaa tulevalta erolta ja yksinhuoltajuudelta. Ensi kerralla sitten parempi kumppanin valinta.

Tämäkin on tosi juntti kommentti. Sivistyneet ihmiset ymmärtävät, että asiat eivät ole näin mustavalkoisia. Sitähän ap täällä juuri suree, että on päätynyt näin hankalaan tilanteeseen ja ymmärtää kyllä oman osuutensa siihen. Me ihmiset joudutaan inhimillisten asioiden, kuten esim. rakkauden tai sen kaipuun takia tilanteisiin, joihin ei ajateltu päätyvämme tai jotka eivät ole kovin ideaaleja. Ap ei varmaankaan halua lukita ketään minnekään vaan toivoisi itselleen osallistuvaa kumppania ja lapselleen hyvää isää ja on nyt huolissaan, voiko se toteutua. Tuskinpa teidänkään kaikkien harkintakyky on kaikissa tilanteissa ollut täydellinen, minun ei ainakaan ole.

T. Marja

Juuri näin. Ajattelinkin itse etsiä palstan, jossa voisi oikeasti järkevästi keskustella ei-junttien (korkeakoulutettujen?) kanssa.

Vierailija
226/266 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta!

Mies on meistä kahdesta se, joka tätä lasta enemmän halusi, joten ei tarvinnut todellakaan ketään huijata yhtään mihinkään. Itse en olisi lasta varmaan edes hankkinut, ellei mies olisi saanut minua tähän ylipuhuttua. Joten todellakin vituttaa tuollaiset mitäs huijasit- kommentit ja ehkä selittää osaltaan myös sitä, miksi tilanne ottaa päähän niin paljon. / ap

Pahoittelen, olet v-mäisessä tilanteessa. Sulle on osunut mieheksi 'vaimottaja". Eli mies on halunnut sinut raskaaksi, jotta voi sitoa sut kotiin ja tavallaan merkata sut pysyvästi itselleen. Ja nyt kun olet ns. nalkissa, mies voi pikkuhiljaa alkaa näyttää todellisen karvansa. Viettää baarielämää huomioimatta puolisoa, mennä miten itse haluaa tai päähän pälkähtää ilman että tarvitsee vaivata päätään miettimällä että mitähän se puoliso ajattelee jos mä teen näin. Ei kato tarvitse enää ottaa sua huomioon millään lailla. Sä olet joka tapauksessa ikuisesti sidottu mieheen lapsen kautta.

Vierailija
227/266 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en katsoisi pitkään tuollaista miestä, sellainen kuuluu omiensa joukkoon. Kokemusta on tuollaisista miehistä, en päästä sellaisia enää lähelleni. Luottamus baarissa ravaaviin miehiin on täysi 0. 

Ehkäpä et sitten olekaan suhteessa sellaisen kanssa?

Vierailija
228/266 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekattu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jälleen tapaus että nainen on huijannut miehen isäksi valehtelemalla ehkäisyn hoidosta

Taitaa olla jälleen niin, että peräkammarin palstauli voisi pitää turpansa kiinni kun ei varmasti tunne tätä pariskuntaa.

-eri, ohis

ps. Näiden tyyppien takia en enää juurikaan jaksa lukea koko palstaa. Sitä kai ne tahtookin, näivettää koko palstan.

Ei muutakuin pakollinen rekisteröinti tännekin.

100% samaa mieltä. Ihmettelen miksi näin ei asia ole?

Vierailija
229/266 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marja kirjoitti:

Kaiken maailman juntit.

T. Marja

Mitään näitä ongelmia AP:llä ei olisi, jos olisi sanonut miehelleen, että ei, en halua lasta. Mutta hän kuitenkin suostui. Tässä ei kuitenkaan ole kyse mistään "vahinkolaukauksesta".

Suhde on ollut muka hyvä, mutta asioista ei kuitenkaan olla puhuttu etukäteen. Nyt sitten harmittaa, kun itse ei voi tehdä samoja juttuja, kuin ennen. Tämäkin olisi kai luullut olevan päivänselvä asia. AP ei kuitenkaan ole loppuelämäänsä raskaana, joten hyvin vielä ehdit sinäkin baariin. Vai onko tässä kyseessä mustasukkaisuus ja luottamuspula miestä kohtaan? Tähänkin olisi kiva tietää vastaus.

Mies on vielä keskenkasvuinen vaikka ikää 40 vuotta. Tottunut vapaasti menemään ja tekemään. Nyt olisi iso muutos edessä, mutta jotenkin vaikuttaa, että ei sopeudu osaansa.

AP:lle voi osoittaa sympatiaa vaikka kuinka paljon. Ja haukkua niitä, jotka ovat asiasta jotain muuta mieltä. Se ei kuitenkaan poista sitä seikkaa, että kaikki ei ole nyt kunnossa eikä ollut aiemminkaan. Nyt vaan aika paska tilanne pohtia suhteen järkevyyttä ja eteenkin sen tulevaisuutta.

Sitten tähän lopuksi haluaisin, että AP vielä kertoisi, kuinka usein se mies siellä baareissa oikein juoksee? Onko sulla sulla on kotonasi mahdollisesti alkoholisti?

Ja toiseksi, oletko tänne kirjoittelun jälkeen jo jutellut asioista miehesi kanssa? Anna sen lukea kaikki tämä. Ihme, jos ei ala asioita tajuamaan. Jollain tapaa sun täytyy nostaa kissa pöydälle. Mitä pidemmän aikaa siinä menee, sitä suuremmissa ongelmissa olet.

Vierailija
230/266 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitit ap kysymyksen, missä menee raja. Vastaan nyt ihan oman elämäni tilanteesta käsin.

Itselläni raja menee siinä, että pienituloisena ei ole ok tuhlata baarireissuihin joka viikonloppu rahaa, joka on suoraan pois perheen toimeentulosta. Myös se hiertäisi, jos viikonloppu on ainoa mahdollisuus olla enemmän yhdessä, ja mies käyttäisi valtaosan siitä baarireissuun valmistautumiseen, itse ryyppäämiseen ja krapulasta toipumiseen. Viikonlopuista ei voisi sopia etukäteen oikein mitään, koska mies menee kuitenkin baariin.

Baareissa viihtyvät eivät varmasti pysty edes lapsen syntymän jälkeen lopettamaan juomista. Sinun pitää ap olla valmistautunut myös siihen, onko sinusta ok, että lapsesi isä makaa viikonloppuisin vanhalta viinalta lemuten iltapäivään asti, mahdollisesti vielä kiukutellen, kun ette lapsen kanssa osaa olla hiljaa. Ei ole kovin hyvä malli lapselle.

Aikani minäkin katselin sitä menoa, kunnes laitoin miehen tekemään valintoja, mitä hän oikein haluaa elämällään tehdä. Eli jos on halu jatkaa perheenä, sitten on tyylin muututtava, ja jos on muita suunnitelmia, niin sitten pitää tehdä päätöksiä.

Ei satunnaisessa baari-illassa mitään pahaa ole, mutta joka viikonloppu? Ei ole hyvä juttu.

Vierailija
231/266 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marja kirjoitti:

Kaiken maailman juntit.

T. Marja

Juuri näin. Ajattelinkin itse etsiä palstan, jossa voisi oikeasti järkevästi keskustella ei-junttien (korkeakoulutettujen?) kanssa.

Ei kai kukaan nyt kuvittele, että täällä jotain järkevää keskustelua käydään.

Sun tarttee etsiä jokin naisten oma foorumi, niin siellä ei olla asioista eri mieltä.

Vierailija
232/266 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä ehdottomasti. Se takaa aina hyvän parisuhteen. Jos mies on jatkuvasti baarissa, kotona on jotain miksi hän ei viihdy siellä. Mikä on juurisyy ja ratkaiskaa se.

Vierailija
233/266 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekattu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jälleen tapaus että nainen on huijannut miehen isäksi valehtelemalla ehkäisyn hoidosta

Taitaa olla jälleen niin, että peräkammarin palstauli voisi pitää turpansa kiinni kun ei varmasti tunne tätä pariskuntaa.

-eri, ohis

ps. Näiden tyyppien takia en enää juurikaan jaksa lukea koko palstaa. Sitä kai ne tahtookin, näivettää koko palstan.

Ei muutakuin pakollinen rekisteröinti tännekin.

100% samaa mieltä. Ihmettelen miksi näin ei asia ole?

Koska tämä palsta kuolisi muutamassa viikossa pakollisen rekisteröitymisen jälkeen. Kävijämäärien romahdettua romahtaisivat myös mainostulot. Ei tämä palsta mikään hyvänrekeväisyysprojekti ole.

Vierailija
234/266 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marja kirjoitti:

Kaiken maailman juntit.

T. Marja

Ei kai kukaan nyt kuvittele, että täällä jotain järkevää keskustelua käydään.

Sun tarttee etsiä jokin naisten oma foorumi, niin siellä ei olla asioista eri mieltä.

Ai että naisetko pystyisivät olemaan keskenään samaa mieltä asioista? 😂

Vierailija
235/266 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiellä ehdottomasti. Se takaa aina hyvän parisuhteen. Jos mies on jatkuvasti baarissa, kotona on jotain miksi hän ei viihdy siellä. Mikä on juurisyy ja ratkaiskaa se.

Väärin. Kyse on valinnanvapaudesta.

Vierailija
236/266 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksi ratkaisu asiaan

- ota puheeksi joku päivä tai ilta kun ei oo baarissa..että et tykkää ollenkaan noin usein baarissa käymisestä.

- ehdota että baari käynnit vähenee huomattavasti !

Kerran kuukaudessa ??

- ellei mies ymmärrä, tai halua jättää Baarikärpäsenä pörräämistä, niin MIES EI OLE TARKOITETTU PERHEEN ISÄKSI !

- Itse en katsoisi tuota ollenkaan.

- En hyväksy yhtään baari/kapakka kierroksia "tuosta vaan", KUN ON PERHETTÄ , varsinkin kun vaimo on raskaana.

- kerro miehellesi että sinä pahoittat mielesi tuollaisesta.

- ellei vauvan synnyttyä baarireissut vähene , JÄTÄ SE.

Hän EI aiokaan mukautua perheenisäksi

- meillä mies todellakin SAA käydä kavereihinsa kanssa joskus baarissa...kuten myös MINÄKIN KÄYN ,

Mutta tuo "joskus" on pari - kolme kertaa vuodessa.

Plus sitten Firman juhlat päälle... Että molemmat pääsemme viihteelle .

On eri asia viettää poikamies elämää kun kun vaimo on raskaana. Mies ei kuulosta vakiintuneelta.

Ei aviomies matskua.

Eikä "vuoden isä" noilla menoilla.

Niin, sä nyt puhut vain eri asiasta. Ei mullekaan olisi ok noin usein juosta baareissa, mutta jos se olisi ollut mulle ok, se, että mä en nyt pääsisi, olisi huonoin mahdollinen tekosyy rajoittaa.

Apllehan ongelma ei ole baarissa juoksu vaan se, ettei hän pääse nyt raskaana ollessaan itse baariin.

Vierailija
237/266 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kiitos. Tosin en ikimaailmassa olisi ottanut miestä, joka hyppää joka viikko baarissa olin raskaana tai en. Tuollainen kielii siitä, ettei se siellä kotona viihdy silloinkaan, kun on oikeasti pakko eli olla jälkikasvunsa kanssa.

Vierailija
238/266 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei kiitos. Tosin en ikimaailmassa olisi ottanut miestä, joka hyppää joka viikko baarissa olin raskaana tai en. Tuollainen kielii siitä, ettei se siellä kotona viihdy silloinkaan, kun on oikeasti pakko eli olla jälkikasvunsa kanssa.

Jospa ottaisit kellolla aikaa ja pitäisit kirjanpitoa, niin saattaisit huomata, että mies viettää suurimman osan ajastaan kotona.

Miksi siis juuri ne muutamat baarissa vietetyt tunnit ovat se ongelma?

Ai niin, kun et pysty silloin VAHTIMAAN, mitä mies tekee tai mitä ja kenen kanssa puhuu.

Vierailija
239/266 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ottaisit kellolla aikaa ja pitäisit kirjanpitoa, niin saattaisit huomata, että mies viettää suurimman osan ajastaan kotona.

Ai niin, kun et pysty silloin VAHTIMAAN, mitä mies tekee tai mitä ja kenen kanssa puhuu.

Ei minun tarvitse pitää mitään kirjanpitoa, kun mieheni ei hyppää baareissa joka viikko. Meillä on onneksi viikonloppuisin muuta tekemistä. Joskus voidaan käydä viihteellä, mutta jos kaikki viikonloput menisi baarissa ja krapulassa, niin hyi hitto.

Vierailija
240/266 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse pitää mitään kirjanpitoa, kun mieheni ei hyppää baareissa joka viikko. Meillä on onneksi viikonloppuisin muuta tekemistä. Joskus voidaan käydä viihteellä, mutta jos kaikki viikonloput menisi baarissa ja krapulassa, niin hyi hitto.

Olet sitten ottanut täydellisen lapasen mieheksesi. Hyi hitto.