Voiko yli 50 -vuotias nainen olla nuorekkaan näköinen?
Itseäni on usein luultu noin 10-15 vuotta nuoremmaksi. Treenaan jonkin verran ja olen kasvissyöjä, mutta nyt olen huomannut, että treeniä pitäisi lisätä huomattavasti.
Kommentit (100)
Paatintappius ei takaa nuorekkuutta kirjoitti:
Se, että ihminen on lyhyt ja hoikka ei ole mikään nuorekkuuden tae. Olen nähnyt jos jonkinmoisia kuivan kesän oravia, ja juuri se läskittömyys naamassa vanhentaa.
Itse olen muodokas viisikymppinen ja vähintäänkin 10 vuotta nuoremmaksi luullaan- aina ja joka paikassa.
Miten on mahdollista, että ylipäätään aina ja joka paikassa sinun ikäsi tulee edes puheeksi. En tiedä edes työkaverieni ikiä, ollaan kaikki jotain vähän alle 30 - 60+ vuoden välillä ja omat arvioni muista tai muiden arviot minusta heittävät varmasti reilusti suuntaan tai toiseen.
Värjätyt hiukset ja meikki ja räikeät vaatteet, surullista.
Täytän pian 60 ja minua luullaan järjestään seitsemänkymppiseksi ja siltä todella näytänkin.
Ei se kyllä aina niin mene että pienikokoisuus ja hoikkuus tekee nuoremman näköiseksi sillä itse en ole kumpaakaan ja silti huomattavasti nuoremman näköinen. En ole koskaan polttanut enkä juo alkoholia juurikaan, suojaan itseni myös auringolta varsinkin kasvot. Sinänsä ikä tai minkä ikäiseltä näytän ei edes kiinnosta minua.
Nuorekkaalta voi näyttää mutta nuorelta ei.
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjät ja vegaanit ovat usein ikinuoria.
Ja yhtäkkiä kuihtuu kuin heinänkorsi.
Kun täytän 50 vedän reinot jalkaan ja annan palaa! Mitä välii?
Kyllä jos ei ole päästäny itseään punkeroksi eikä laita mummokampausta ja -vaatteita.
Kyllä kuumat puumat on harvassa.
Kävin painaa yhtä 56v. Luulin että oli jotain 45v puuma. M 32
Ja miksi pitäisi näyttää nuorekkaalta? Minä olen terve, normaalipainoinen ja kaunis. En värjää hiuksiani ja meikkaan hillitysti silloin kun siihen on aihetta. Nuoremmalta en yritä näyttää, olen sen ikäinen kuin olen, enkä tarvitse kenenkään mielipiteitä iästäni tai ulkonäöstäni.
50 v. voi olla elegantti kaunis nainen.Minulle nuorekas tuon ikäinen nainen on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla, ainakin täällä Etelä-Euroopassa usein ovatkin. Pitkähiuksisia, kroppa hyvässä kunnossa ja tyylikkäästi pukeutuneita. Toista lajia kuin perus suomiemakot.
Heh, kun olin Italiassa töissä ihmettelin miten vanhan näköisiä ihmiset on jo nelikymppisenä. Päädyin lopputulokseen, että kai se on se aurinko joka vaurioittaa. Suomessa siltä on aika suuren osan vuotta suojassa.
Todella todella harvinaista. Jopa aasialaiset naiset alkavat olemaan game over kamaa tuossa iässä. Pitää olla joku ultra rare stat roll tapaus eli geenit.
Mä en ainakaan edes haluaisi. Haluan olla tyylikäs ja tietyllä tapaa arvokkaan näköinen, mutta en todellakaan nuorekas. Olen johtavassa asemassa työelämässä ja katson sen pelkästään eduksi, että "kokeneisuuteni" näkyy myös ulkonäöstäni. Tämä on pelkästään helpottanut esim. asiakas- ja oman yrityksen isompien johtajien kanssa. kommunikaatiota. Minut otetaan todella paljon vakavammin kuin babyfacena 35 v:nä, jolloin helposti olin "tyttö", ja jos minulla oli voimakkaammin ajettavaa asiaa "kiukutteleva tyttö". Miesvaltainen ala vielä. Mutta kukaan ei tytöttele jakkupukutätiä jolla on jo harmaata ohimoilla ja ryppyjä silmien alla ja otsalla (ai että rakastan erityisesti sibeliusryppyjäni, koska ne antaa mietteliään ja vähän huolestuneen ilmeen, mikä on hyvä, näytän siltä että otan asioita vakavasti ja huolehdin, vähän stressaankin projekteista ja asiakkaista).
Hoikkana tykkään pysyä ja kuntoilen, ei niinkään ulkonäön takia, mutta terveyden ja jaksamisen. Alkoi 42 v paikkeilla muuten olla aika väsynyt olo ja aina kun nousikin jostain, ihan jäykkä pökkelö pitkän aikaa. Terveellistämällä ruokavaliota ja alkamalla käydä salilla ja lopultakin priorisoimalla nukkumista asia korjaantui vielä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 50-vuotias nainen on hedelmätön ja biologinen turhake. Vaihdevuosi-ikäinen nainen on biologinen turhake ja ikäloppu kehäraakki. Yli 50-vuotias nainen ei voi tulla enää luonnonmukaisesti raskaaksi, nainen ei synnytä eikä imetä vauvaa. Yli 50-vuotias nainen ei ole kiinnostava millään tavalla. Hän ei kykene enää lisääntymään.
Kun nainen täyttää 45 vuotta, hänen markkina-arvonsa romahtaa yksityiselämässä ja työelämässä. Yli 50-vuotiaalla on jossain vaiheessa edessä sairastuminen suomalaisten kansantauteihin: Sydän- ja verisuonitaudit, tyypin 2 diabetes, astma ja allergia, syövät, krooniset keuhkosairaudet, muistisairaudet, tuki- ja liikuntaelimistön sairaudet ja mielenterveyden ongelmat.
Ikääntyvällä naisella on odotettavissa kansantauti, Alzheimerin tauti, dementoituminen ja toisten avun varaan joutuminen. Pahinta on liikuntakyvyn ja omatoimisuuden menetys, muistisairaus, raihnaisuus ja pitkä viruminen lähes vihanneksena jossain Kimalaisen tai Besberin hoitokodissa.
Yli 50-vuotias nainen kiinnostaa miehiä vain, jos nainen on 1) Huomattavan hyvätuloinen (yritysjohtaja, kansanedustaja, lääkäri tai juristi) tai 2) Hyvin varakas kartanonomistaja ja ökyrikasta perijäsukua.
Näin 48-vuotiaana naisena täytyy sanoa että outo kommentti. Lisääntymisjutut, mitä noilla merkitystä. Työelämässä vaan hyvä, ei tule äitiyslomia ja hoitovapaita. Harva muutenkaan edes haluaisi lapsia enää, ne jotka niitä on halunneet on jo lapsensa tehneet ja minunkaltaiseni velat ei ole koskaan halunneetkaan lisääntyä.
Työelämässä olen alani haluttu huippuosaaja hyvässä paikassa urallani. Sairaudet toki yleistyy iän myötä, mutta tämä koskee yhtä lailla miehiä kuin naisiakin. Itse olen säästynyt vielä, ja toivon että menisi kuten vanhemmillani, 75 ja 77 v eikä edes mitään lääkkeitä eikä sairauksia. Mutta tuuristahan se on aina kiinni osin.
Miehiä minua ei kiinnosta enää houkutella, mutta en usko että se olisi kovin vaikeaa löytää jos haluaisinkin. Haluaisin nimittäin ikäiseni enkä mitään puumajuttuja. Töissäkin moni on tehnyt vähän tuttavuutta sllä mielellä jos minua kiinnostaisi muukin kuin työkaveruus.
Voi sanoa, että "ikäisekseen pirteä".
Mä oikein hämmästyin luettuani brittien uuden PM:n olevan 47v. Olisin veikannut ainakin 10 vuotta vanhemmaksi.
Voi myös olla ikäistään vanhemman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oikein hämmästyin luettuani brittien uuden PM:n olevan 47v. Olisin veikannut ainakin 10 vuotta vanhemmaksi.
Voi myös olla ikäistään vanhemman näköinen.
Se ei ole ikävuosiltaan edes kymmentä vuotta Marinia vanhempi.
Kyllä niitä on tässä maailmassa, vaikka harvassa ovatkin. Niin kuin muutkin luonnonoikut.