Vuorotyöläisen kanssa seurustelu, kokemuksia?
Olen tavannut mukavan miehen mutta hankaluuksia aiheuttavat hänen työajat. Itse käyn päivätöissä, mutta voi mennä yli viikkokin ettei voida tavata, kun mies on iltaisin töissä tai nukkuu yövuorojen jälkeen.
Sitten kun hän on vapaalla, usein arkisin, minä olen töissä. Viime kuussa hänellä oli vain kaksi viikonloppua vapaata. Kummallakin siis vielä omat asunnot. Hankala sopia tapaamisia, kun vaikuttaa, että toinen on aina töissä. Harmittaa tämä tilanne.
Kommentit (8)
Itse kiukuttelen kun nainen aina töissä!!
Vierailija kirjoitti:
Itse kiukuttelen kun nainen aina töissä!!
Itsekö et käy töissä.. melko lapselliselta vaikutat
Onneksi saan itse päättää omat työaikani.
Kerran seukkasin yhden kesän yhden yökköhoitsun kanssa. Hillitöntä dokaamista pääosin kun neiti oli yötyöviikon jälkeen aina viikon tjsp. lomalla eli kunnolla viihteellä. Päivänvaloa ei näkynyt yhdessä ollessa juuri lainkaan. Hetken aikaa oli todella hauskaa, sitten ei jaksanut enää.
No, en tuomitse.
Älkää muuttako yhteen. Siitä ae tappelu vasta alkaa kun uni- ja päivärytmit ihan eri.
Mä tapailen palomiestä... Meilläkin menee usein viikkokin, ettei nähdä, vaikka samalla paikkakunnalla asutaan. Työrytmi on hänellä sellainen, että vapaapäiviä tulee viikollakin, jolloin hän lähtee usein mökille rakennushommiin. Ja sitten taas saattaa olla töissä viikonloppuna siten, että esim. "yökyläilyjä" ei viitsi harrastaa, kun toinen on menossa seuraavana aamuna töihin. Tai on vaikkapa töissä koko lauantain tai sunnuntain, kun mulla taasen olisi koko päivä aikaa nähdä. Ja mulla asuu vielä teinikin kotona, joten sekin on otettava huomioon (tosin teini on sen ikäinen ja luonteinen, että pärjää yksinään kotonakin, kohta täysi-ikäinen).
Sitä vaan pitää sovittaa aikataulut jotenkin ja sopia etukäteen.
Noh, nykyään varmaa 40% on vuorotöissä ja ihan pieni enemmistö saa edelleen olla päivätöissä. Eli suht 50-50, että löytää kumppanin, joka on päivätöissä.