Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen lapsi saa hermosi kireälle? Siis toisen, ei oma.

Vierailija
11.10.2006 |

Mua hermostuttaa sellaset jotka vie kaikki lapseni kädestä ja huutaa turhanpäiten jotain....siis sellai agressiivisen villi lapsi saa niskakarvani pystyyn.

Sitte kun vielä leikki puistossa on äitejä jotka ei yhtään sano lapselleen käyttäytymisestä vaikka näkis, että se kiusaa....perkl...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihan millaiset tahansa, jotka tulevat omien lasten luokse kylään mutta haluavatkin koko ajan mun huomiota... Kyse on siis yli 5-vuotiaista ja kouluikäisistä. Kun ei voisi vähempää kiinnostaa tenavien jutut...

Vierailija
42/43 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuin lapsi voi kasvaa " kieroon" , kun hänelle ei opeteta näitä kultaisia hyviä tapoja. Minua ärsyttää, mutta myös säällittää pari tapausta, joissa lapsi on kasvanut vähän niin kuin kieroon.

Huutava, riehuvat, sotkevat, toisia lapsia vastaan juonivat lapset, jotka eivät edes tiedä miten toisten lasten kanssa voi leikkiä nätisti. Hemmotellut penskat, jotka luulevat että se joka huutaa ja marisee eniten saa eniten. Leluja rikkovat penskat, joissa äiti vain toteaa, että lelut on tehty rikottaviksi. Lapset, jotka eivät tiedä yhtään mikä on normaalia kanssakäymistä. Pelottelevat käytöksellään uudet lapset pois lähettyviltään. Lapset, jotka tönivät itseään 4 vuotta nuorempia taaperoita ja pitävät sitä vielä oikeutettuna. Huh, huh, sanon minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hiljainen hissukka, vaan ihan reipas myöskin, mutta osaa useimmiten käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla, eikä ole tunkeileva!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi