Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain muutama vieras yo juhliin

Vierailija
19.05.2022 |

Onko muilla ollut pieniä yo juhlia? Kutsuttiin noin 70hlö ja näyttää siltä, että vain 20 pääsee paikalle. Tuntuu jotenkin kurjalle. Olin ajatellut, että vieraita olisi hieman enemmän tulossa. Tilasin tarjoilujakin ennakkoon reilulle 30 henkilölle, että ehtii edes tilata.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi pienet - 15-20 henkeä. En todellakaan haluaisi yhtään isompia. Ja näkyypä taas leviävän uusia variantteja. Ei kiitos tautipesäkkeelle.

Vierailija
2/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä ei meillekään tule kuin max 15. Sukua on kyllä, mutta ympäri Suomea ja Ruotsia ja vähän pidetty yhteyttä. Olis hölmöä kutsua ylppäreihin sukulaisia, joihin ei ole pitänyt yhteyttä sitten lapsuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut edes kahtakymmentä, ei ole enempää kutsuttavia. Hyvät juhlat oli.

Vierailija
4/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vierasta on kyllä kaukana muutamasta. 

Vierailija
5/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Meillä oli noin 30 henkeä, kaikki ihmisiä joiden kanssa muutenkin ollaan tekemisissä.

Kivat juhlat oli ja lapsi oli oikein tyytyväinen. Seuraavan päivän rääppiäisiin kutsuttiin vielä hänen ystäviä syömään loppuja ruokia pois.

Vierailija
6/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 8 vierasta. Olen vieläkin katkera vanhemmilleni, kun eivät kompensoineet rahallisesti pientä vierasmäärää, vaikka kirjoitin eximian paperit.

Vierailija
7/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi molempien juhlissa reilu sata. Täällä on yleinen kutsu ja kaikki, jotka haluaa voi tulla, juhlat oli 1998 ja 2000.

Vierailija
8/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minunkin omissa joku 60-80, mutta silloin joskus 90-luvulla. Nykyään ei enää junttimaisesti mennä juhliin ilman kutsua.

Ap.

Vierailija
9/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että vain muutama olisi 4-6 ihmistä. Meille on tulossa parisenkymmentä vierasta ja se on minusta sopivasti. Lähimmät sukulaiset ja nuoren ystäviä ja kavereita.

Vierailija
10/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-juhliin saa käsittääkseni mennä ilman kutsua eikä se ole junttimaista. Koronan pelossa osallistujamäärät voivat jäädä silti pieniksi.

11/71 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä ole mitään erikoista, ettei ole paljoa vieraita. Ei kaikilla ole isoa sukua. Sekin on ihan ok juhlistaa ylppäreitä käymällä ihan vaan hienossa ravintolassa syömässä.

Vierailija
12/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavuosi, juhlittiin ihan vain oman perheen kesken.

Vierailija
13/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan täysipäistä pitää kymmenien henkien yo-juhlia jos tällä viikolla on uutisoiti kolmesta (3) uudesta variantista. Ihan ansaittu ja tarkoituksella hankittua tautia, levittämistä ja jopa kuolemia. Mutta kun minäminäminä!

Vierailija
14/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vierasta on kyllä kaukana muutamasta. 

Oikeastaan muutaman virallinen määritelmä on 3-99. Että kyllä 20 oikeasti on muutama.

Vierailija
15/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan täysipäistä pitää kymmenien henkien yo-juhlia jos tällä viikolla on uutisoiti kolmesta (3) uudesta variantista. Ihan ansaittu ja tarkoituksella hankittua tautia, levittämistä ja jopa kuolemia. Mutta kun minäminäminä!

Mulla ei kanssa ymmärrys riitä tähän. Ja tästä jos sanot, alkaa huuto että Kyllä Saa Pitää! Niin toki saa, itsensä saa myös tappaa, mutta onko se kannattavaa ja järkevää?

Vierailija
16/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa ehkä enintään 14 vierasta, kun kaksi perhettä ei pääse tulemaan omien juhliensa takia. Tuossa 14 vieraassa on isovanhemmat ja pari setää perheineen, ei enempää ja olen onnellinen, että siinä on kaikki.

Juttelin sankarin kanssa asiasta ja hän sanoi, että ei halua ketään muita, esimerkiksi minun ja isänsä sukulaisia, koska näillä muilla ei ole ollut hänen elämässään mitään tekemistä. He eivät edes tunnistaisi tytärtäni, jos vastaan tulisivat, joten miksi ihmeessä kutsuisimme sellaisia ihmisiä meille.

Naapureissa on ihan kivoja ihmisiä, mutta tytär ei ole ollut heidänkään kanssa enempää, vaan vain moikannut ohi mennessä, joten heitäkään ei ole pyydetty. Saati sitten jotain muita kaukaisempia, esim. minun ystäviä. Kunnioitan ehdottomasti tyttäreni ajatuksia ja juhlimme taas omalla pienehköllä porukalla.

Vierailija
17/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kanssa ymmärrys riitä tähän. Ja tästä jos sanot, alkaa huuto että Kyllä Saa Pitää! Niin toki saa, itsensä saa myös tappaa, mutta onko se kannattavaa ja järkevää?

Ainakin meillä juhlat ovat ulkopainotteiset ja emme ole yleensäkään vieraiden ihmisten kanssa iho ihoa vasten. Maskeja emme ole käyttäneet enää muutamaan kuukauteen ja elämme normaalisti. Luultavasti kuolemme esim. auto-onnettomuudessa ennemmin kuin koronaan.

Vierailija
18/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meillä juhlat ovat ulkopainotteiset ja emme ole yleensäkään vieraiden ihmisten kanssa iho ihoa vasten. Maskeja emme ole käyttäneet enää muutamaan kuukauteen ja elämme normaalisti. Luultavasti kuolemme esim. auto-onnettomuudessa ennemmin kuin koronaan.

Hyvä asenne! Ei tullut mieleen että tuossa on ongelmana virusten leviäminen, ei teidän henkiriepunne. Pakko on saada juhlia, silloin on tautinsa ja läheisten/oman kuolemansa sekä aiheuttanut että ansainnut.

Vierailija
19/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Vierailija
20/71 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asenne! Ei tullut mieleen että tuossa on ongelmana virusten leviäminen, ei teidän henkiriepunne. Pakko on saada juhlia, silloin on tautinsa ja läheisten/oman kuolemansa sekä aiheuttanut että ansainnut.

Otahan lääkkeesi ja kaivaudutaan sinne bunkkeriisi takaisin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä