Kielilävistyksen hyvät ja huonot puolet!
Pohdin, hommaisinko kielilävistyksen. Sen hyviä ja huonoja puolia?
Kommentit (17)
Luulis et sattuu moinen. Koko ajan. Hyi.
Miksi? En keksi yhtään hyvää puolta.
Viime viikollako se oli kun tätä samaa täällä kyseltiin? Roikun ihan liikaa tällä palstalla.
Laita nänniin tai alapäähän. Saat hyvän puheenaiheen deittien kanssa.
Mulla oli. Ei siinä ollut mitään hyviä puolia. Minusta se oli jatkuvasti hieman kivulias kun liikkuvan lihan sisällä on terästikku, vääntyi helposti huonoon asentoon, tuli koko ajan muljuuteltua kieltä ja korua ja kolisteltua sitä hammaskiillettä vasten. Ainoa ilo siitä oli se, että sain toteuttaa kyseisen päähänpiston. Kieleen jäi ruma arpi mutta sitä nyt ei onneksi kukaan näe kuten ei sitä koruakaan nähnyt. Sattui aivan stanasti sen ottaminen.
Älä hanki. On niitä muitakin paikkoja kropassa jotka vähän "turvallisempia". Myöhemmin kaduttaa ja et halua elää reikä kielessä. Tulehdusriski suuri, pahempi ym. Nuorena se tuntuu kauhean hyvältä idealta ellei nerokkaalta, vaikkei sitä ole.
En ole koskaan älynnyt kielilävistysten ideaa. Eivät ne näy mihinkään eivätkä kenellekään, turhaa p a s k a a ! Hankaa hampaat pilalle ja on vain NIIN TURHA ETTÄ HOHHOIJAA!!!!
Kieliläväri on minusta kaikkein seksikkäin lävistys. Intiimi, rohkea ja antaa luottamuksellisen vaikutelman. Avioliiton symboliksi sopisi paremmin koru kielessä kuin sormessa.
Huono puoli ainakin se, että töitä vaikeampi saada jos se näkyy haastattelussa.
Minulla on ollut kielilävistys kymmenisen vuotta jo. Varsinaisia haittoja ei ole näkynyt, lävistyksen oikea asettelu on tässä tärkeää (= ei liian lähelle kielen kärkeä, jotta koru ei osu hampaisiin). Tapin pituuskin vaikuttaa, ei saa olla liian pitkä eikä toisaalta liian lyhytkään ettei pallot painaudu kieleen. Ainoa miinus jonka keksin on se, että korun alapalloon muodostuu herkästi hammaskiveä joten olen ottanut tavaksi harjata sitä kevyesti hammasharjalla :D
Mun tyttärellä on kieliläväri ja mua ällöttää nähdä miten se pallo muljuu sen suussa. Yök 🤢
Sitten kuin sen korun varsi jää hampaanväliin kiinni, omaan tai pusuttelukaverin...
Vierailija kirjoitti:
Sitten kuin sen korun varsi jää hampaanväliin kiinni, omaan tai pusuttelukaverin...
Se on onneksi helppoa välttää, ei vaan pussaile semmoisen kanssa kielisuudelmia jolla on monen millin rako hampaidensa välissä. Harvemmin niitä onneksi näkyykään, niin ei luulisi olevan ongelma.
En ymmärrä lävistyksiä, tatuointeja ja karvojen ajelua.
Oli hetken, oli huono. Jatkuvasti vähän kipee ja ärsyttävän tuntunen.
Ottaminen ei sattunut juuri yhtään. Reikä umpeutui tosi hyvin kun lakkasin pitämästä.
Mies tykkäs mutta kielellä voi tehä munskulle kivoja juttuja ilman lävistystäkin.
En enää ottas ei ollu ees hirveen hieno
Jos kieleen laittaa renkaan, on siitä hyvä vetää ihminen kettinkillä tai nahkaremmillä paaluun kiinni, vaikka vaan siksi aikaa kun paneeperseeseen.