Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?
Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään
Kommentit (1231)
Niilin jalokivi! Vitsi sitä odotettiin😀 ja millanen pettymys se olikaan
Anakonda.
Typerintä soopaa mitä olen nähnyt. Mut ehkä se kuuluu johonkin tyylilajiin joka on mulle vieras.
Rita Hayworth avain pakoon.
hehkutetaan yhtenä parhaana elokuvana mutta elokuvassa päähenkilö r#iska##n toistuvasti vankilassa.
kummisetä 3
jossa serkukset kuksii.
Joo toi kummisetä 3 on kova ehdokas tähän ketjuun
The Irishman (2019). Hyvät näyttelijät ja ohjaaja. Eivät luoneet muuta kuin ylipitkän pettymyksen. Päikkärit ovat taatut, kun katsot tätä elokuvaa.
Lähes kaikki marvelin supersankari-turpiinmättöelokuvat. Hyvä luoja miten halvalla tehdyt ja lapselliset juonikuviot. Kuka näitä katsoo?
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki marvelin supersankari-turpiinmättöelokuvat. Hyvä luoja miten halvalla tehdyt ja lapselliset juonikuviot. Kuka näitä katsoo?
eiköhän ne ole teinien tekemiä elokuvia teineille. katsoin ne uusimmat spider-man elokuvat pikakelauksena niin eipä siinä mitään jäänyt mieleen kuin pilattu mahdollisuus.
kun lukee 70-80 luvun spider-maneja niin ei näitä elokuvia voi katsoa, niin erilaisia ovat.
Dunkirk oli pettymys. Odotin Nolanin leffalta enemmän mutta oli jotenkin pliisu.
Kala nimeltä Wanda oli todella tylsä elokuva. Luulin paljon paremmaksi. Ei vaan napannut, vaikka sitä silloin niin paljon hehkutettiin.
King Kong sen pullukka hobbitin ohjaama versio joka kesti jotain kaksi päivää. luoja miten tylsä leffa ja katsoin siitä sen leikatun version ja totesin että vielä yli puolet voisi leikata pois kuten jäällä luistelut jne.
todella monet elokuvat ainakin 2000 luvulta eteenpäin. tuntuu että sellainen maalaisjärki puuttuu kokonaan. tehdään tilanteissa ratkaisuja joita ihminen ei todellisuudessa tekisi, luodaan valmiit puitteet ongelmille.
tykkään että elokuvissa olisi ripaus realismia ja sellaista että se on uskottavaa että yksilö toimii tilanteissa siten kun toimii ja se on paras mahdollinen ratkaisu.
Downton Abbey, se ensimmäinen leffa. Toista en aio yrittääkään.
Matrix Resurrections. Kyllä sydän itki verta tätä katsoessa. Teeskentelen, ettei tätä ole ikinä edes tehty....
Tunnit, piti olla hyvä leffa ja suosittu, mutta meillä meni yli idea kokonaan, kopetettiin ennen puoliväliä katsominen.
Kellopeliappelsiini, kadun kovasti, että olen sen nähnyt. Nyt sitä ei saa solu muistista pois mitenkään. Olin tyhmä, kun en ottanut selvää elokuvasta.
Nykyään katson vain romanttisia komedioita.
Sicario 2. Ykkösosa oli varmaan 2000luvun paras toimintajännäri.