Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?
Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään
Kommentit (1231)
Vierailija kirjoitti:
Hobitti-trilogia :(
Siis tää oli jo rikos maksaville katsojille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lost in translation. Tekotaiteellista p * s k aa.
Herkkä kuvaus hopeaketun ja nuoren pimun platonisesta suhteesta.
Mä kyllä ajattelin, että ne n*ssivat ja rajusti. Siveyssyistä sitä ei vain näytetty.
Setämies selvisi puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Se Amazonin sarja on vielä syvemmältä ennakkoarvioiden perusteella. Onneksi en ole odottanut sitä enkä aio katsoa niin vältyn pettymykseltä.
Monet kaverit tunsi itsensä petetyiks Indiana Jonesin kristallikalloista, mun mielestä se oli ihan ok mutta pari hc fania kävi ihan kuumana
Linnunradan käsikirja liftareille. Kirjana ratkiriemukas, elokuvana paskaa.
Stephen kingin kirjat mainioita, elokuvina paskaa.
En odota toimintaleffoilta mitään niin en pety ne on yleensä paskaa.
Notting Hill. Yleensäkkin kaikki joissa Hugh Grant niin ei pysty katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Stephen Kingin tuotantoa, oli lapsena aika karmiva. En ole katsonut hetkeen mutta muistelen että tämä on paras mitä hänen kirjoistaan on tehty elokuviksi.
Luc Bessonin Valerian-elokuva, jossa olisi ollut potentiaalia vaikka mihin hersyttelyyn. Ja sitten siihen oli valittu NE pääosanesittäjät... Kyllä olin vanhana Fifth Element-fanina pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stephen Kingin tuotantoa, oli lapsena aika karmiva. En ole katsonut hetkeen mutta muistelen että tämä on paras mitä hänen kirjoistaan on tehty elokuviksi.
Stephen Kingin omien sanojen mukaan hän on kaikkein tyytyväisin Stand By Me -elokuvaan, joka perustuu hänen teokseensa The Body. Sen sijaan esimerkiksi Hohdon elokuvaversiota hän inhoaa.
Léon. Sehän oli karmiva elokuva! Ja vielä iljettävämmäksi muuttui, kun luin, että alkuperäisessä käsikirjoituksessa pääosapari harrasti seksiä.
Aikanaan Blair Witch Project oli leffa, jota sanottiin hirveän pelottavaksi. Katsoin sen ja voi luoja, miten typerä ja kaikkea muuta kuin pelottava elokuva! Millään en meinannut jaksaa katsoa loppuun, ja se heiluva kamera aiheutti vain päänsärkyä ja levottomuutta.
Full Monty - Housut pois piti olla hauskinta brittikomediaa aikoihin. Ei ollut, oli tylsä.
Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta oli menettänyt kaiken Indiana-leffojen tunnelman. Harrison Ford oli vanhentunut liikaa ollakseen enää uskottava Indy. Kaiken lisäksi se himputin kallo näytti halvalta muoviroinalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä hetki kertoa, että mä pidin noista leffoista :D
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan Blair Witch Project oli leffa, jota sanottiin hirveän pelottavaksi. Katsoin sen ja voi luoja, miten typerä ja kaikkea muuta kuin pelottava elokuva! Millään en meinannut jaksaa katsoa loppuun, ja se heiluva kamera aiheutti vain päänsärkyä ja levottomuutta.
Full Monty - Housut pois piti olla hauskinta brittikomediaa aikoihin. Ei ollut, oli tylsä.
Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta oli menettänyt kaiken Indiana-leffojen tunnelman. Harrison Ford oli vanhentunut liikaa ollakseen enää uskottava Indy. Kaiken lisäksi se himputin kallo näytti halvalta muoviroinalta.
Minusta Full Monty on tragikoominen, ei pelkästään koomine.
Ilman vakavien sävyjen sisäistämistä se jää vajaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Timo Koivusalon elokuvat suomalaista kuuluisuuksista.
Kun pyritään liikaa esittämään esikuvia, menee lopputulos karikatyyrin puolelle.
Mikäs rillumarei-kiertueen kuvaus se olikaan, jossa oli kaikki 50- luvun ukot Helismaasta Pakariseen?
Kesken piti jättää juuri tuon karikatyyri-ilmiön takia.
Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa. Olen katsonut sekä selvin päin että ei-selvin päin, molemmilla kerroilla lähinnä keljutti se kahden tunnin hukkaaminen elämästä.
Wonder Woman 1984.
Pidin ekasta Wonder Womanista ja kun näin -84 trailerin, joka oli yksi parhaimmista trailereista mitä olin koskaan nähnyt, niin odotukset oli tosi korkealla.
Todellisuudessa surkein koskaan näkemäni elokuva. Melkein itkin kun tajusin, että olen oikeasti tuhlannut kaksi tuntia elämästäni sen katsomiseen.
Uusin Bond. Bondin kuuluu selvitä kaikesta smokki rypyttömänä. Eikä alakulo ja ilottomuus kertakaikkiaan kuulu Bondi saagaan.
Joo leffahan loppui niin, että seuraavaksi siitä mentiin hotelliin ja nussittiin hotellihuone paskaksi.