Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaako kaikkien miehet?

Vierailija
19.05.2022 |

PC pelejä, pleikkaria ja muita pelejä. Nykyinen mies pelaa ja kaverit ihmettelee miten jaksan katsella tollasta. Pelaaminenhan on hauskaa ja käydään pariskuntana ulkonakin. Miksi pelaaminen on niin huono asia?

Kommentit (280)

Vierailija
221/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sillointällöin on mukavaa irtautumista arjesta. Siinä oppii myös nopeaa ajattelua ja englannintaito kehittyy jos pelaa netin kautta moninpeliä ja juttelee ulkomaisten kanssapelaajien kanssa 👍

Vierailija
222/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa, vaikka hän onkin jo 70-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pelaa, ei ole koskaan siitä innostunut. Minä sen sijaan olen pelannut pikkutytöstä asti ja pelaan edelleen liikaa.

Sama, mutta viime aikoina olen viimeinkin saanut myös miehen pelaamaan! Kiva kun on yhteinen harrastus, voi jutella peleistä, auttaa toisiaan bosseissa ja pelata kaksinpelejä yms.

Lähes viisikymppisiä ollaan...

Vierailija
224/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset jaksatte vatvoa kaikkia muiden asioita päivästä toiseen? Ihmetyttää, kun mulla ei ole koskaan ollut mielenkiintoa muiden asioihin. Nyt olisi mielenkiintoia tietää mitä te tästä saatte ja miten muiden ihmisten moralisointi korottaa teitä?

Vierailija
225/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peliharrastuksessa mitään vikaa ole, kunhan se pysyy kohtuuden rajoissa. Ihan siinä missä mikä tahansa muukin harrastus, liika on liikaa. Pelaaminen on ehkä keskimääräistä koukuttavampi harrastus ja siihen on helpompi saada kulutettua kohtuuttoman paljon aikaa kuin johonkin muuhun, mutta jos se ei sotke normaalia elämää ja muuhunkin, myös liikuntaan, jää aikaa niin mikäs siinä. Suurin osa pelaakin aivan järkevästi.

Vierailija
226/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy vain baareissa, mikset jätä sitä?

Se pelaa vaan tietokonepelejä, mikset jätä sitä?

Se kattoo vaan telkkaria, mikset jätä sitä?

Se viettää vaan vapaa-aikansa salilla, mikset jätä sitä?

Se vaan vaeltaa kansallispuistoissa, mikset jätä sitä?

Se vaan syö, mikset jätä sitä?

Se vaan lukee kirjoja, mikset jätä sitä?

Se vaan tekee töitä 24/7, mikset jätä sitä?

Vierailija
227/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen on hyvä harrastus! Itse pelaan sekä itsekseni, kavereiden kanssa ja mieheni kanssa yhdessä!

Olen 40v. Peliharrastuksen aloitin alle 10-vuotiaana. 

Vierailija
228/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset jaksatte vatvoa kaikkia muiden asioita päivästä toiseen? Ihmetyttää, kun mulla ei ole koskaan ollut mielenkiintoa muiden asioihin. Nyt olisi mielenkiintoia tietää mitä te tästä saatte ja miten muiden ihmisten moralisointi korottaa teitä?

Olet kuitenkin täällä itsekin, eli vatvot myös tai ainakin olet kiinnostunut vatvomisesta. ;)

Vierailija
229/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kova heittelemään hernepussia.

Vierailija
230/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies treenaa helikopteria.

Vierailija
231/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin täällä itsekin, eli vatvot myös tai ainakin olet kiinnostunut vatvomisesta. ;)

Niin? Sainoin että nyt olisi mielenkiintoa tietää. Eli kiinnostaa tietää miten te jaksatte vatvoa muiden asioita päivästä toiseen? Olen kiinnostunut siitä, että miten te jaksatte tota vatvomista? Toistetaanko vielä?

Vierailija
232/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa se joskus, jos ei saa yöllä unta tai ei ole muuta tekemistä, mutta hommaa kyllä pukkaa kun on kolme kiinteistöä. Eipä tuo minua häiritse, mä luen samaan aikaan tai nukun, ja jos olen hereillä, autan englannin kanssa. Ikää hänellä 50 v. 

(Varmaan häiritsisi, jos olisi pieniä lapsia ja mies istuisi peliä räiskimässä  kun itsellä on kädet täynnä kotitöitä, mutta meillä mies kyllä aina on hoitanut hommat ensin, ennen kuin avaa telkkaa tai konetta. Työt ensin, huvit sitten -periaate)

Vierailija
233/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistettu pelaamisen ylläpitävät ja kehittävän aivojen toimintaa ihan nuoresta vanhukseksi. Täytyy vaan muistaa kohtuus kaikessa.

Vierailija
234/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei kuulemma jaksanut katsella pelaamista. Rupesin ryyppäämään, kuluu se aika näinkin.

Vierailija
235/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pelaa ja pelaan itsekin. Ollaan yli 30 v.

Vierailija
236/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo miestä, mutta pelaan itse. 16 h jaksaa hyvin :D Harmi vaan, että työt haittaa pelaamista. Yksi tinder-äijä oli sitä mieltä, että pelaaminen on lapsellista. Sille sanoin heippa.

Mamma 40-v.

Vaihdoin baareissa pyörivän ukon kotona pelaavaan. Paras päätös ikinä. Ei tarvi joka viikonloppu ihmetellä missä se ukko taas ryyppää taas, eikä siihen saa yhteyttä. Tuossa se viihtyy kotona lasten kanssa pelaamassa. Mikä sen parempaa, kuin kuulla miehen ja lasten naurua pelin tiimellyksessä. Raha menee myös laitteisiin mistä on iloa koko perheelle, eikä kurkusta alas pikavippien muodossa. Jos vihaa pelejä asia voisi olla toisin mutta itse vuosien myötä oppinut rakastamaan pelien tuomia yhteisiä perhe hetkiä.

Perjantaina keilattiin ja lauantaina heiteltiin frisbee golfia. Vaikka ulkona satoi kaatamalla, meillä kaikilla oli kivaa pelatessa.

Pelaava mies > menevä baarikärpänen

Kyllä, perheen yhteiset pelihetket on kivoja. Joskus pelataan lautapelejä, joskus videopelejä. Illalla lasten nukkuessa mies pelaa joskus niitä pelejä jotka ei lapsille sovi, joskus olen siinä mukana seurana, joskus en. Monissa peleissä on hienot grafiikat, musiikit ja ihan kiinnostava juonikin, vaikka siitä räiskimisosuudesta en itse jaksa kiinnostua. Ajelupelit on myös ihan hauskoja.

Vierailija
237/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tulee meteliä, se ehkä eniten ärsyttää. Pelaaminen oli ennen minua ja tiedän, että mies jättäisi ennemmin minut kuin sen. En silloin nuorena tajunnut, että tuo tulee jatkumaan hamaan keski-ikään. Ollaan oltu pitkään yhdessä ja välillä riidellään tuosta harrastuksesta.

Jos joskus tulisi eteen ero ja uuden puolison etsiminen, en ottaisi enää sellaista, joka pelaa noin paljon. Mutta on minullakin varmasti tapoja, jotka ärsyttävät miestäni. Ja ei ole hänelle koko elämä, tekee myös muuta ja tehdään yhdessä asioita.

Vierailija
238/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulmani on toisenlainen. Pelaako nainen vai ei? Jos ei pelaa, hälytyskellot soi.

Vierailija
239/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä harrasta oikeastaan minkäänlaista pelaamista. Joskus hommasin Angry Birdsin tietokoneelle, mutta en ole sitäkään pelannut vuosiin. En vastusta pelaamista, en vain ole kiinnostunut siitä. Sen sijaan teen jotain muuta mistä avovaimollani on valittamista, mutta se on toinen asia.

Vierailija
240/280 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan itse enemmän, kun mies tai lapsi :D Okei lapsi ei ole niin innostunut pelaamisesta kuin ikätoverinsa. Minulla oli kaksi vanhempaa veljeä jotka pelasivat kovasti ja itse halusin aina olla messissä, joten pelaaminen jäi osaksi elämääni jo nuorena. Pelaaminen ei ole vain miesten etuoikeus :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän