Pelaako kaikkien miehet?
PC pelejä, pleikkaria ja muita pelejä. Nykyinen mies pelaa ja kaverit ihmettelee miten jaksan katsella tollasta. Pelaaminenhan on hauskaa ja käydään pariskuntana ulkonakin. Miksi pelaaminen on niin huono asia?
Kommentit (280)
Mieheni tykkää askarrella tietokoneiden kimpussa ja kertoi että laittais mielellään käytetyistä osista super pelikoneen mutta kun ei pelaaminen oikein jaksa kiinnostaa niin ei oikein ole mitään syytä ostaa kalliita näyttiksiä. Viettää kyllä epäterveellisen paljon aikaa netissä ja kännykällä, jotain kännykkäpelejä pelailee. Onneksi muutenkin aikaansaapa ja monipuolinen ihminen että sen saa myös liikkumaan tai kulttuuria harrastamaan. Minä en pelejä jaksa, en edes kännykällä.
Olen itse 40-vuotias mies, enkä tunne ikäisistäni miehistä muita pelaamattomia kuin itseni ja pari tuttua. Melkein kaikki pelaavat jotakin videopeliä, tai PC-pelejä. Itse pelasin nuorempana, lasten syntymän jälkeen ei ole ollut aikaa. Nyt olisi enemmän aikaa, mutta ei kiinnosta enää yhtään.
Ihan sama kuin mies sanoisi ettei jaksaisi katsoa kenkiä ostelevaa naista.
Pelaa, mutta niin pelaan minäkin.
Pelaamistahan on muuten myös kaikki Candy Crushit, pasianssit yms. kännykällä.
Tosi moni nainen sanoo ettei pelaa, mutta sitten kuitenkin nää pelit löytyy puhelimesta ja niitä näprätään vaikka bussissa.
Mies pelaa monta kertaa päivässä. Parempi kuin tv.
Onneksi ei, mutta Pottukoiran seikkailua Pattayalla kyllä seuraa 🤮
Ei pelaa. Oon niin kalkkis etten jaksaisi kyllä sellaista katsoakaan. :D
Pelaamisen on todettu mm. kehittävän ajattelua ja ehkäisevän muistisairauksia. Osa peleistä taas vertautuvat hyvään elokuvaan, tai kirjaan ja tarjoavat lähinnä viihdykettä. Toiset pelit ovat verrattavissa huippu-urheiluun, shakin tapaan.
Pelaaminen on harrastus siinä missä moni muukin asia. Puolison pelatessa videopelejä toinen saattaa samaan aikaan näpytellä puhelintaan selaten eri somealustoja: Youtubea, Instagramia, Tiktokia tai vaikkapa Facebookia tai X:ää, tai viihtyä Vauva-palstalla - tietynlaista pelaamista sekin.
On tärkeää ymmärtää että eri ihmiset nauttivat erilaisista asioista ja voivat kokea ne itselleen merkityksellisiksi. Kunhan elämä muuten pysyy kontrollissa, eikä harrastuksista kehity joka päiväistä muuta toimintaa, kuten vaikkapa lapsien hoitoa haittaavaa riippuvuutta on erilaiset harrastamiset ja viihdyke vain hyväksi ihmiselle. Mutta lapsille ja kenties sille parisuhteellekin on hyvä välillä löytää aikaa omilta harrastuksiltaan, jos sellaisia omaa.
Lapset ja lapsen tasolle jääneet pelaa videopelejä.
Ei kukaan aikuinen mies pelaa mitään pleikkareita.
Vähän sama kuin vaimoni alkaisi leikkiä barbeilla.
Me vaimon kanssa pelataan viikottain. Nyt on suunnitelmissa ostaa pleikka ja virtuaalilasit. Ja olemme 65+ vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Me vaimon kanssa pelataan viikottain. Nyt on suunnitelmissa ostaa pleikka ja virtuaalilasit. Ja olemme 65+ vuotta.
No tolla iällähän sitä muuttuu takaisin lapseksi. Vaipatkin jo varmaan hankittu.
Kai ne lapsekkaat pojat pelaavat, tuskin miehet.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi miestä joka pelaa
Mitä vikaa pelimiehessä muka yht'äkkiä on??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tolla iällähän sitä muuttuu takaisin lapseksi. Vaipatkin jo varmaan hankittu.
Ei ole kuule tarvetta. Pidätyskyky on hyvä ja maraton menee alle 3.20. Mites sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuule tarvetta. Pidätyskyky on hyvä ja maraton menee alle 3.20. Mites sulla?
Mulla 4:20
Pelaisikin joskus. Nyt tuijotetaan tik tokista tanssivia tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi miestä joka pelaa
Jätä vaan lauseen loppuosa pois suosiolla, ei tarttee selittää.
Yksikään mies ei pelaa ja jos vaimo sellaisen hyväksyy, niin se johtuu ainoastaan siitä, että haluaa yhden lapsen lisää.