Pelaako kaikkien miehet?
PC pelejä, pleikkaria ja muita pelejä. Nykyinen mies pelaa ja kaverit ihmettelee miten jaksan katsella tollasta. Pelaaminenhan on hauskaa ja käydään pariskuntana ulkonakin. Miksi pelaaminen on niin huono asia?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset miehet eivät pelaa lasten pelejä. Meillä on muutakin tekemistä kuin vatkata tatteja toisten ylikasvaneiden poikien kanssa. Eiköhän jätetä lasten leikit sinne lapsuuteen. Yli 15-vuotiasta luulisi kiinnostavan hiukan miehekkäämmät asiat kuin joku pikseliukon heilutus 😂
Eli kännääminen, ja provoilu av-palstalla? XD
Vierailija kirjoitti:
On tämä miehen sinkkuus jotenkin täydellistä. Voi pelailla xboxia, säästää mielettömät määrät rahaa, ei tarvi joka päivä lähteä kiertelemään museoihin, teattereihin, kahviloihin, pyöräilemään, lenkkeilemään, ulkomaanmatkoille + tunina nähtävyyksiä, jutella tunteista, kun meikäläinen yrittää nukkua, saa ottaa päikkärit, koska vain haluaa, saa katsoa haluamiaan ohjelmia hbo:sta. Ruokaa saa tehdä justiin sitä mitä haluaa, siivota kun haluaa jne...tossa vain muutamat jutut. Ainiin mulla kämppä yleensä tiptop, syön terveellisesti ja liikuntaakin harrastelen, mutta vain silloin, kun itsellä se fiilis. Alkoholia juon harvemmin, mutta se mahdollisuus, että voi avata sen yhden oluen työpäivän jälkeen saamatta siitä kritiikkiä on vaan mahtavaa. Näin mennään eläkeikään saakka.
Mutta onhan niitä miehiäkin naisten iloksi, jotka tota kaikkea suostuu tekemään. Mutta seksin takia en moiseen enää uhrautuisi, vaikka olis kuinka hyvännäköinen misu. Ja nyt niitä alapeukkuja kiitos:)
Minulla on mies, joka saa tehdä tuota kaikkea tai olla tekemättä enkä ole nalkuttamassa. Meillä on myös peli, jota pelaillaan yhdessä kännyköillä :D
Minulla tietysti myös sama vapaus.
Hyvin on mennyt jo 25v.
Pelaaminen on paljon kehittävämpi ja muutenkin parempi harrastus kuin passiivinen massaviihteen töllöttäminen.
Mieheni pelaa tai nyt ei ole pelannut aikoihin koska ei ole mitään hyviä pelejä kuulemma tullut. Uutta gta peliä odottaa mutta siihen menee aikaa Ja ostaa varmaan ps 5 konsolin jos niitä saa joskus kauppaan.
Pelaa nahkapenkillä. perse haisee Ns. lötjäköityy. Mikä helvettiä rasvasäiliö. Nuorena oli mukavampia, itsekkin pelasin. Ikää tullut. Tiedättehän
Mikäs siinä pelaillessa, mukavaa, hyödyllistä, ajanviettoa . Tekköö sielun hyvvää . Pelaajat ovat saatanan lapsia .
Ei toki kaikki, mutta moni. Eikä siinä ole mitään pahaa, kunhan pelaaminen pysyy kohtuuden rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lapsellista sanon minä kirjoitti:
Pelaamiseen jää yllätävän helposti koukkuun ja se passivoi, monta tuntia hurahtaa pelatessa helposti, tämä aika on pois perheeltä, kotitöistä ja liikunnasta ns. normaali elämästä. En ymmärrä pelaamista aikuisilta ihmisiltä kuin pro tasolla. Helposti saa aikuis pelaajista käsityksen laiskasta ihmisestä joka vain pelailee kun ei viitti muutakaan tehdä. Nuorten pelaaminen on ok, kunhan se ei mene normaali elämän edelle ja pysyy hallinnassa ja nuori tekee muutakin kuin vain pelaa.
Pro-tasoiseksi synnytään? Vai pitääköhän sitä ennen kuitenkin harrastaa? Ei kai. Ei voi pitää paikkaansa.
Ja hei. Ihan samalla tavalla esim. AV:lla vietetty aika on pois perheeltä, kotitöistä ja liikunasta, jos sen antaa olla. Ja sarjat. Ja kirjat. Miksi siis just ne pelit tässä on se paha?
Pelit on paha kun ei nämä akat tajua niitä, miehestä ei ole iloa eikä hyötyä silloin kun se pelaa, ja pelaaminen ei ole kosmopoliittinen harrastus jonka viitsisi kertoa tyttöjen illassa Mirkulle ja Lissulle.
Pelaaminen on totaalista ajanhukkaa. Älyllisesti vajaiden hommaa.
Provoilu on totaalista ajanhukkaa. Älyllisesti vajaiden hommaa.
Meillä miehellä ja pojalla oma pelihuone. 50 neliöö täynnä pleikkaria ja pc:tä ja ajosimulaattoria.
Pojat on poikia :D
Vierailija kirjoitti:
Pelaamiseen jää yllätävän helposti koukkuun ja se passivoi, monta tuntia hurahtaa pelatessa helposti, tämä aika on pois perheeltä, kotitöistä ja liikunnasta ns. normaali elämästä. En ymmärrä pelaamista aikuisilta ihmisiltä kuin pro tasolla. Helposti saa aikuis pelaajista käsityksen laiskasta ihmisestä joka vain pelailee kun ei viitti muutakaan tehdä. Nuorten pelaaminen on ok, kunhan se ei mene normaali elämän edelle ja pysyy hallinnassa ja nuori tekee muutakin kuin vain pelaa.
Pro-tasoiseksi synnytään? Vai pitääköhän sitä ennen kuitenkin harrastaa? Ei kai. Ei voi pitää paikkaansa.
Ja hei. Ihan samalla tavalla esim. AV:lla vietetty aika on pois perheeltä, kotitöistä ja liikunasta, jos sen antaa olla. Ja sarjat. Ja kirjat. Miksi siis just ne pelit tässä on se paha?
Kyllä se on niin että AV: llä vietetty aika on turhaa ja yhtä turhaa ovat pelitkin pelataan niitä sitten tietokoneella tai laudalla. Jos yli puolet ajasta menee ajanvietteeseen niin elämässä on jotain pielessä. Lukee silloin tällöin joutessaan jotain paskaa netistä tai pelaa sitten jotain humpuukkia, mutta jos siihen menee tunti kausia päivässä niin ei siinä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin että AV: llä vietetty aika on turhaa ja yhtä turhaa ovat pelitkin pelataan niitä sitten tietokoneella tai laudalla. Jos yli puolet ajasta menee ajanvietteeseen niin elämässä on jotain pielessä. Lukee silloin tällöin joutessaan jotain paskaa netistä tai pelaa sitten jotain humpuukkia, mutta jos siihen menee tunti kausia päivässä niin ei siinä ole mitään järkeä.
Miten sitä aikaa sitten pitäisi viettää, jos aikaa ei saa viettää?
Työ, perhe - ja kaikki muukin on turhaa.
Ihminen on merkityksetön ja mitätön maailmankaikkeudessa. Vielä ei ole koskaan elänyt ihmistä, joka olisi onnistunut tekemään jotain tärkeää ja merkityksellistä.
Vain puutarhanhoito on tärkeää ja sekään ei ole kovin tärkeää.
On aivan sama miten ihminen aikaansa käyttää.
En ymmärrä miksi jotkut naiset alkaa heti valittaa ja murjottaa jos muutaman tunnin pelaa mies välillä. Ymmärrän kyllä jos kokoajan ettei yhdessä tekemiselle ole aikaa
Mun mies ei pelaa. Se rassaa traktoreita, puimureita, lannanlevittimien letkuja ynnä muuta mielenkiintoista. Enkä määkään pelaa. Hoidan elukoita ja kun en hoida, käyn ratsastamassa tai koirien kanssa metsässä.
Harrastuksia on joka lähtöön. Varmaan pelaaminen on ihan yhtä ihanaa todellisuuspakoa kuin jollekin toiselle joku muu harrastus. Jäisin varmaan itte "kunnon" pelaamiseen koukkuun jos aloittaisin. Joskus pelasin sitä netin pallonpoksauttelupeliä ja rupesin näkemään siitä uniakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo miestä, mutta pelaan itse. 16 h jaksaa hyvin :D Harmi vaan, että työt haittaa pelaamista. Yksi tinder-äijä oli sitä mieltä, että pelaaminen on lapsellista. Sille sanoin heippa.
Mamma 40-v.
Vaihdoin baareissa pyörivän ukon kotona pelaavaan. Paras päätös ikinä. Ei tarvi joka viikonloppu ihmetellä missä se ukko taas ryyppää taas, eikä siihen saa yhteyttä. Tuossa se viihtyy kotona lasten kanssa pelaamassa. Mikä sen parempaa, kuin kuulla miehen ja lasten naurua pelin tiimellyksessä. Raha menee myös laitteisiin mistä on iloa koko perheelle, eikä kurkusta alas pikavippien muodossa. Jos vihaa pelejä asia voisi olla toisin mutta itse vuosien myötä oppinut rakastamaan pelien tuomia yhteisiä perhe hetkiä.
Perjantaina keilattiin ja lauantaina heiteltiin frisbee golfia. Vaikka ulkona satoi kaatamalla, meillä kaikilla oli kivaa pelatessa.
Pelaava mies > menevä baarikärpänen
Katsooko kukaan elokuvia ta lukeeko kirjoja? Miten itsensä viihdyttäminen pelaamalla eroaa niistä?
Meillä on pleikka (tai kaksikin). Mies pelaa joskus. Ei haittaa minua. Joskus seuraan vierestä, joskus en. Mutta jos se olisi jokapäiväistä, alkaisi kyllä luultavasti jo ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pelaava mies on lapsellinen. Kannattaa miettiä haluaako olla myös miehelleen äiti. Kunnon mies ei todellakaan pelaa vaan käyttää aikansa vaikka metsätöissä, metsällä tai kalalla. On aina tuomassa ruokaa siis pöytään tai pirttiin lämmikettä.
Minun mies käy metsätöissä, metsällä ja kalalla ja myös pelaa pleikkaria. Lisäksi se tykkää laittaa ruokaa. Miksi nämä olisi toisensa poissulkevia harrastuksia?
Mies ei pelaa, ei ole koskaan siitä innostunut. Minä sen sijaan olen pelannut pikkutytöstä asti ja pelaan edelleen liikaa.
0,75/5
Monesko provoyrityksesi tämä jo oli?