Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä mies lasten isäksi, jotta lapsista kasvaa pitkiä?

Vierailija
19.05.2022 |

Tosiaan mieheni on yli 190 senttinen ja itse on 165cm. Ennuste meidän lasten pituudelle on paljon. Tyttärestä kasvaa mua pidempi ja samoin pojasta.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä aloituksen pointti varsinaisesti on, mutta joo, monesti jos on pitkä vanhempi, niin lapsesta tulee pitkiä.. Minä myös 165cm, mies 196cm ja meidän lapsi kasvaa hyvin pituutta.

Mutta poikkeuksia toki on, joskus lapset saattaa silti jäädä lyhyemmäksi.

Vierailija
2/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on yli 170cm ja poika 183cm. Isänsä pitkä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi mukavaa kun tyttäristä tulee jotain 198 senttisiä. Varmaan kiittävät äitiään joka valitsi pitkän miehen jotta lapsista tulee pitkiä.

Vierailija
4/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule todellakaan aina, siihen ei kannata luottaa.

Vierailija
5/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodassa selviytyy lyhyemmät.

Vierailija
6/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen sodassa?

Vierailija
7/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 190 pikät miehet mitataan neuvolassa. Lyhyet miehet voivat olla kyllä ystäviä.

Vierailija
8/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 158 cm, lapsen isä 187 cm.

Poika on 187, 18 v.

Vierailija
9/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmemmin saa pitkiä lapsia jos ne tekee hollantilaisen miehen kanssa.

Vierailija
10/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175cm, joten en tarvitse miehen pituusgeenejä mihinkään. 

Pitkä mies on ok, jos on rakenteeltaan tarpeeksi siro eikä iso, mutta optimaalinen on sellainen 170-180cm solakkavartaloinen mies.

Minä naisena en halua synnyttää liian isoja lapsia, enkä näe mitään järkeä sellaisessa, että yritetään koko ajan vaan kasvattaa ihmisiä entistä isommiksi. 

Vierailija
11/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsen pitäisi olla pitkä? Mulla on kokemusta pitkän lapsen äitinä olemisesta, ja kyllä siitä pituudesta omat haittansakin on (esim. sopivien vaatteiden löytyminen). Ja tässä tapauksessa ei tarvittu edes pitkää miestä, jotta tytöstä kasvoi pitkä. Geeneistä huolimatta kasvoi isäänsäkin pidemmäksi.

Vierailija
12/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosi mukavaa kun tyttäristä tulee jotain 198 senttisiä. Varmaan kiittävät äitiään joka valitsi pitkän miehen jotta lapsista tulee pitkiä.

Pääsevät huippumalleiksi, ja naivat rokkarin. Ei tartvitse olla edes kummoisen näköinen naama, kunhan on piiiiitkä ja laiha.

Vierailija
13/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsen pitäisi olla pitkä? Mulla on kokemusta pitkän lapsen äitinä olemisesta, ja kyllä siitä pituudesta omat haittansakin on (esim. sopivien vaatteiden löytyminen). Ja tässä tapauksessa ei tarvittu edes pitkää miestä, jotta tytöstä kasvoi pitkä. Geeneistä huolimatta kasvoi isäänsäkin pidemmäksi.

Minäkään en ymmärrä pituusvouhotusta. Pituus on vain ominaisuus siinä missä lyhyyskin, ei mitään väliä onko pitkä, keskipituinen vai lyhyt.

Harva kuitenkaan suunnittelee jälkeläisestään koripalloilijaa tai ammattimallia, joten mitä ihmeen väliä?? :D

Vierailija
14/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat pitkiä lapsia?

Minusta pitkät ihmiset eivät ole mitenkään erityisen upeita, vaan ennemminkin jotenkin kolhoja ja moni kärsii pituudestaan.

Vierailija
15/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani olivat isä 184 cm, äiti 160 cm. Lapset: veljeni 175 cm, itse 162 cm (nainen). Ja nuoruudestani muistan miten jonkun neuvolan kasvukäyrän perusteella arveltiin, että minustakin tulisi jotain 175 cm. Ei vaan tullut, vaikka varmuudella saatiin tarpeeksi ruokaa.

Pituuteen vaikuttaa useampi geeni, joten täyttä varmuutta ei ole siitä että pitkät ihmiset saisivat pelkästään pitkiä lapsia.

Vierailija
16/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni äidin koolla on hieman enemmän merkitystä kuin isän koolla, koska jos lapsi on ennen syntymäänsä pieni (eli kohtu on pieni), kasvaa lapsesta myös suhteessa pieni.

Vierailija
17/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ymmärrä pituusvouhotusta. Pituus on vain ominaisuus siinä missä lyhyyskin, ei mitään väliä onko pitkä, keskipituinen vai lyhyt.

Harva kuitenkaan suunnittelee jälkeläisestään koripalloilijaa tai ammattimallia, joten mitä ihmeen väliä?? :D

Niin no, meillä lapsi on kyllä lentopalloilija, eli sinänsä hyvä kun on pitkä. Mutta muuten kuulemma olisi kiva olla lyhyempi. Joskus takavuosina sanoi, että olis kiva olla arkena 165 mutta kentällä 185.

Vierailija
18/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl minä ainakin itse olisin mieluummin lyhyt kuin pitkä, jos en keskipituinen olisi.

Vierailija
19/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, meillä lapsi on kyllä lentopalloilija, eli sinänsä hyvä kun on pitkä. Mutta muuten kuulemma olisi kiva olla lyhyempi. Joskus takavuosina sanoi, että olis kiva olla arkena 165 mutta kentällä 185.

tämä siis 12

Vierailija
20/92 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni äidin koolla on hieman enemmän merkitystä kuin isän koolla, koska jos lapsi on ennen syntymäänsä pieni (eli kohtu on pieni), kasvaa lapsesta myös suhteessa pieni.

Kyllä niillä äidin geeneillä on enemmän merkitystä kuin kohdun koolla, eikös keskonenkin voi aikuisena olla joku jättiläinen, vaikka usein onkin sydänvikaa tai muita sairauksia.