Pitkä mies lasten isäksi, jotta lapsista kasvaa pitkiä?
Tosiaan mieheni on yli 190 senttinen ja itse on 165cm. Ennuste meidän lasten pituudelle on paljon. Tyttärestä kasvaa mua pidempi ja samoin pojasta.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm pitkä nainen ja mielestäni hyvän pituinen. Työelämässä ja arkielämässä hyvä pituus, ei tarvitse kiipeillä paljon tuoleilla hakiessa tavaroita, ruokakaupassa yletyn ylimmälle hyllylle. Myös työelämässä pituuteni on ollut hyvä, ylettyy ottamaan tavaroita esim. arkistokansioita ylimmällä hyllyltä ilman kiipeilyä. Myös vaatteet ovat sopivan kokoisia kaupassa, ei tarvitse lyhentää housuja, ovat juuri sopivan pituisia. Ikkunat pystyn pesemään myös hyvin normaalissa kerrostalossa ilman, että tarvitsee kiivetä tuolille.
Mitä vanhemmaksi tulee sitä kivampi ettei tarvitse kiipeillä tuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni äidin koolla on hieman enemmän merkitystä kuin isän koolla, koska jos lapsi on ennen syntymäänsä pieni (eli kohtu on pieni), kasvaa lapsesta myös suhteessa pieni.
Mitä ihmettä? Oikeastiko sinä luulet, että aikuisen ihmisen koolla on merkitystä sisäelinten kokoon?
No kyllähän vaikka sydän on oikeasti rahtusen isompi raavaalla miehellä kuin pienellä naisella.
Mutta että pienen naisen kohtuun ei mahtuisi isokokoista vauvaa... juu, se ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi mukavaa kun tyttäristä tulee jotain 198 senttisiä. Varmaan kiittävät äitiään joka valitsi pitkän miehen jotta lapsista tulee pitkiä.
Tanhupallo siellä ulisee 😂
Pitkät tytöt on laihoja ja terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi mukavaa kun tyttäristä tulee jotain 198 senttisiä. Varmaan kiittävät äitiään joka valitsi pitkän miehen jotta lapsista tulee pitkiä.
Ei välttämättä tule. Mies 198, minä 170 ja aikuinen tytär 173.
Minun isä 165cm ja äiti 170cm. Olen 185cm itse.
Kaikki miehet äidin puolelta sukua on pitkiä ja luulisin sieltä saaneen geenejä pituuteen.
Ja ennen kuin joku väittää äitini pettäneen, niin olen aivan isäni näköinen kasvoista.
Pitkä mies? Kuinkas tälläinen, 272 cm.
Ihme pakkomielle joillain pituuteen. Todistaa vain ihmisten pinnallisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen toivoisi olevansa keskiverto, elämä on muutenkin vaikeaa. Miksi pitää alkaa erityisesti tehtailemaan liian pitkiä ihmisiä, ihminen on kasvanut muutenkin jo liikaa ja naiset yrittävät typistää ja pienentää kokoaan ja miehet suurentaa itseään, ihan kummallista touhua.
Muinoin sukupuoletkin oli luonnostaan melko saman kokoisia, nyt ihminen on valinnoillaan ja arvoillaan muokannut naisista mahdollisimman pieniä ja miehisrä isoja.
Yhdessä dokymentissa sanottiin että kun naisviha levisi pohjoiseenkin kristinuskon mukana, niin naiset ei saaneet samaa ruokaa kuin miehet, niin siksi naiset on pienentyneet suhteessa miehiin.
Miettikää nyt, nykyajan trendipellet haluaa jatkaa tätä samaa touhua, naiset nälkiinnyttää itseäön ja miehet syö hormoneja jotta pullistuvat epämuodostuneiksi lihavuoriksi .
Mietin koko ajan. Ajattelitko, että miehet saavat jälkeläisiä miesten kanssa ja naiset naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pitkiä lapsia?
Minusta pitkät ihmiset eivät ole mitenkään erityisen upeita, vaan ennemminkin jotenkin kolhoja ja moni kärsii pituudestaan.
Pätkän puhetta.
muista myös ruokavalio jos haluat pitkiä lapsia
aasiasta tulleilla on tuo ruokapuoli huomattu
kun pariskunta on 160cm varvistellen mutta
lapsi onki 180 cm yli jo 12 vuotiaana..
3000 k-kaloria vuorokaudessa hoitaa homman.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä mies? Kuinkas tälläinen, 272 cm.
jännä ettei ton kokosella ukkelilla pullota lahe yhtään?
luulis että olis jo +25 cm kokonen meisseli normikokoa
ton kokosella mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pitkiä lapsia?
Minusta pitkät ihmiset eivät ole mitenkään erityisen upeita, vaan ennemminkin jotenkin kolhoja ja moni kärsii pituudestaan.Pätkän puhetta.
Olen eri, ja kyllähän keskimittaiset miehet ovat kauneimpia. Miespuoliset mallit ovat yleensä noin 180-senttisiä. Isommista tulee sellainen Hessu Hopo -vaikutelma, joko ovat kauhean laihoja tai mittasuhteet muuten vinksallaan. Lyhyet taas voivat olla hyvinkin sopusuhtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm pitkä nainen ja mielestäni hyvän pituinen. Työelämässä ja arkielämässä hyvä pituus, ei tarvitse kiipeillä paljon tuoleilla hakiessa tavaroita, ruokakaupassa yletyn ylimmälle hyllylle. Myös työelämässä pituuteni on ollut hyvä, ylettyy ottamaan tavaroita esim. arkistokansioita ylimmällä hyllyltä ilman kiipeilyä. Myös vaatteet ovat sopivan kokoisia kaupassa, ei tarvitse lyhentää housuja, ovat juuri sopivan pituisia. Ikkunat pystyn pesemään myös hyvin normaalissa kerrostalossa ilman, että tarvitsee kiivetä tuolille.
Mitä vanhemmaksi tulee sitä kivampi ettei tarvitse kiipeillä tuolilla.
Tuttavalla tuoli hajosi, kun kiipesi sille ja käsi murtui.
Jos tuoleille kiipeilyn vaaroihin mennään, niin voidaan mainita sellainenkin pikkuseikka, että alle 170-senttiset miehet elävät keskimäärin yli seitsemän vuotta pidempään kuin yli 180-senttiset.
Kyseinen tilastotutkimus on yhdysvaltalainen, joten osin ero on selitettävissä etnisten ryhmien erilaisilla elämäntavoilla. Mutta pääasia toteutuu muissakin maissa. Lyhyempi mies, pidempi elämä.
Olen 162 ja mies 180 cm, 21-v poikamme on 195 cm. Kuten muutkin on todenneet, ei lapsen pituutta voi suoraan ennustaa vanhempien pituudesta. Ja miksi pitäisi edes olla jotenkin erityisen pitkä?
No jos kokee että se pituus on niin tärkeä ominaisuus. Jokainen tavallaan. Itselleni monet muut asiat ovat kyllä olleet tärkeämpiä.
Moni lyhyt nainen joutuu kiipeilemään työelämässä, kun on lyhyt esim. tavaroiden hyllyttäminen kaupoissa, ikkunan pesu siivousalalla, astioiden hakeminen ravintolatyössä.
Voi se pitkän miehen lapsi saada pituusgeeninsä myös lyhyen äidin puolen suvusta.