Pitkä mies lasten isäksi, jotta lapsista kasvaa pitkiä?
Tosiaan mieheni on yli 190 senttinen ja itse on 165cm. Ennuste meidän lasten pituudelle on paljon. Tyttärestä kasvaa mua pidempi ja samoin pojasta.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
laiha nainen äidiksi, jotta lapsista ei kasva läskejä!
Niin, lihavahan ei voi laihtua 🤭🤭🤭
Niin, aloittajalle, varsinaisesti 165 cm yli meneminen varsinkin pojilla ei tee heistä vielä pitkiä. Eikä se meillä ainakaan tehnyt lapsista pitkiä, että itse olen pitkä.
Itse olen 196, vaimo 168, Vanhin tytär joku 1,65, toinen tytär 170 jotain ja poika varmaan menee jonnekin 180 ja rapiat.
Oli se kamalaa teininä kun olin pitkä jo 12 vuotiaana 165 cm. Isä oli 197 cm ja äiti 182 cm. Kasvoin 176 cm pitkäksi naiseksi ja oli onnenpotku, etten kasvanut äitini mittaiseksi. Veljeni ylitti sensijaan 2 m pituuden.
Minä ja lasteni isä ollaan lyhyitä. Kaikki poikamme ovat yli 180cm.
Tein lapseni pitkän miehen kanssa ja molemmat näyttää perineen isänsä pitkät sääret. Ne olikin yksi eksän parhaista puolista.
Hämmästyttävää kyllä, lapset oli syntyessään aika pieniä. Isokokoinen isä ei siis automaattisesti tarkoita vaikeaa synnytystä.
Vierailija kirjoitti:
Oli se kamalaa teininä kun olin pitkä jo 12 vuotiaana 165 cm. Isä oli 197 cm ja äiti 182 cm. Kasvoin 176 cm pitkäksi naiseksi ja oli onnenpotku, etten kasvanut äitini mittaiseksi. Veljeni ylitti sensijaan 2 m pituuden.
Mitä kamalaa tuossa nyt oli? Teinityttäreni on ihan murheissaan, kun pituus näyttää jäävän "vain" 176 senttiin. Koripalloilija olisi kaivannut vähän vielä lisää pituutta ja syliväliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan äidin pituus määrittää pojan pituutta enemmän kuin isän. Tämän perusteella esim NBA etsii pelaajia. Tosin omalla kohdalla toi ei näytä toteutuvan, itse oon 162, mies 178 ja lapsista kaksi on jo 182 ja kolmannesta on ennustettu 185 pitkää, poikia kaikki.
Meillä taas minä olen 155 ja mies 178, pojan pituusennuste on 171.
Ei tule selviämään elämästä ilman vittuilua.
Tee pojallesi palvelus ja ole vittuilematta pojallesi hänen pituudestaan. - Haasta tai sanosin mieluummin vaadi, että miehesikin on vittuilematta poikansa pituudesta; ellei hän sitä jostain syystä tajua ite olla tekemättä.
Meillä on 2 tyttöä joiden pituusennuste 165-172cm en tiedä miksi naisen pitäisi olla tuon pidempi.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa tuossa nyt oli? Teinityttäreni on ihan murheissaan, kun pituus näyttää jäävän "vain" 176 senttiin. Koripalloilija olisi kaivannut vähän vielä lisää pituutta ja syliväliä.
Koko ikäni sain kuulla miten iso olet! Ai kamala kunnon amatsoni, pitäisikö sinun ottaa poikaystäväsi syliin hehe kun olet se isompi, varo ettet lyö päätä oven karmiin! NIIN ISO NAINEN sainkin sitten syömishäiriön kun yritin olla pienempi. Lihava en ikinä ollutkaan.
Ehkä tulee pitkiä tai sitten ei. Mies on 185,minä 160 ja 14v teini nyt lähes 180cm eikä oo lopettanut venymistä. Isänsä puolella on pitkää miesväkeä ja mahtaa tuokin lukeutua siihen.
Mutta en minä alunperin siksi ukkoa valkannut että me saatais pitkä lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on 2 tyttöä joiden pituusennuste 165-172cm en tiedä miksi naisen pitäisi olla tuon pidempi.?
Tuolloinhan lapsenne ovat normaalijakaumalla. - Mutta arvaa miltä tuntuu pojasta tai nuoresta miehestä, joka on lähempänä 165 kuin 172cm. - Voin omasta kokemukseni perusteella kertoa, että erinomaisen hyvältä tuntuu se, että minua pidemmät vanhempani ja sisarukseni ja muut läheiseni ovat hyväkysneet minut tästä (lyhytkasvuisuudestani) huolimatta, eikä kaljuuntumsienikaan ole saanut heitä muuttamaan mieltään.
Sen sijaan on ja tai on ollut käsittämtöntä, joidenkin täysin ulkopuolisten utelut ja toisinaan satuttaneetkin tölväisyt, jouta olen saanut tai joutunut kuulemaan.
laiha nainen äidiksi, jotta lapsista ei kasva läskejä!